// یکشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

جنیفر جیسون لی و هوگو ویوینگ در سریال Melrose به بندیکت کامبربچ پیوستند

جنیفر جیسون لی، هوگو ویوینگ و آنا مدلی در مینی سریال ملرز (Melrose) محصول شوتایم، به بندیکت کامبربچ پیوستند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه‌ی شوتایم که پیش از این، بندیکت کامبربچ را به عنوان بازیگر نقش اصلی مینی سریال جدید خود تحت عنوان ملرز (Melrose) معرفی کرده بود، برای سایر نقش‌های این مجموعه نیز سراغ چهره‌هایی آشنا رفت. جنیفر جیسون لی، هوگو ویوینگ و آنا مدلی سه بازیگری هستند که مذاکرات خود را برای حضور در این مجموعه نهایی کرده‌اند و سازندگان در حال حاضر به دنبال جذب سایر بازیگران مد نظر خود هستند. این مینی سریال با مشارکت اسکای آتلانتیک در ۵ قسمت تولید خواهد شد.

مجموعه‌ی ملرز بر اساس سری رمان‌های نیمه اتوبیوگرافی پاتریک ملرز، نوشته‌ی ادوارد سنت اوبن ساخته خواهد شد و هر یک از ۵ اپیزود آن، داستان یکی از رمان‌ها را روایت خواهد کرد که اسامی آن‌ها به ترتیب عبارت است از: بیخیال (Never Mind)، خبرهای بد (Bad News)، اندک امید (Some Hope)، شیر مادر (Mother's Milk) و در نهایت (At Last). ملرز مردی است که در خانواده‌ای ناکارآمد از طبقه‌ی بالای اجتماعی پرورش یافته و در ادامه با مشکلات فراوانی همچون مرگ والدینش و اعتیاد دست به گریبان شده ولی در نهایت تصمیم می‌گیرد که در جلسات بازپروری شرکت کرده و با به دست آوردن سلامتیش تشکیل خانواده دهد.

melrose

اگرچه در رسانه‌های بریتانیایی، از آثار ادوارد اوبن بیشتر به عنوان نقدهایی بر جامعه‌ی فاسد اشرافی یاد می‌شود اما آنها بیشتر هجویه‌هایی هستند بر زندگی پوچ و بی‌بند و بار مردمانی که در ثروتی عظیم غوطه‌ور شده‌اند که این دیدگاه در آخرین اثر وی، در نهایت (At Last) بیش از همه خودنمایی می‌کند. این مجموعه رمان‌ها، اکتشافی قدرتمند درباره‌ی این مسئله هستند که سلامت احساسی در افراد تا چه میزان ریشه در اتفاقات دوران کودکی دارد.

اتفاقات سریال Melrose در سه دوره‌ی زمانی مختلف شامل دهه‌ی ۶۰ در جنوب فرانسه، دهه‌ی ۸۰ در نیویورک و اوایل ۲۰۰۰ در بریتانیا روایت خواهد شد. کامبربچ در این مجموعه نقش پاتریک ملرز و ویوینگ و لی نقش پدر و مادر وی را ایفا خواهند کرد. آنا مدلی نیز در نقش همسر ملرز ظاهر خواهد شد.

هر ۵ قسمت این مجموعه را ادوارد برگر بر اساس فیلمنامه‌ای از دیوید نیکولز کارگردانی خواهد کرد. مایکل جکسون، ریچل هورویتس و آدام آکلند نیز به همراه خود کامبربچ تهیه‌کنندگی کار را بر عهده خواهند داشت.

melrose

ادوارد سنت اوبن

جنیفر جیسون لی ۵۵ ساله که در دو قسمت از فصل سوم سریال توئین پیکس (Twin Peaks) محصول شوتایم در نقش شانتال هاچنز حضور یافته است، با ملرز دوباره به این شبکه بازخواهد گشت. درام جنایی ریک پسر سفیدپوست (White Boy Rick) به کارگردانی یان دمانج و انهدام (Annihilation)، اثر فانتزی الکس گارلند از دیگر پروژه‌های لی است که هم اکنون مراحل پس از تولید خود را سپری می‌کنند.

هوگو ویوینگ ۵۷ ساله نیز که سابقه‌ی نقش‌آفرینی در آثار مطرحی همچون سه‌ گانه‌های ارباب حلقه‌ها و ماتریکس را در کارنامه دارد، این روزها سر تصویربرداری فیلم عظیم موتورهای مرگبار (Mortal Engines) به کارگردانی کریستین ریورز و تهیه کنندگی پیتر جکسون به سر می‌برد.

کامبربچ نیز در حال حاضر دوران پر ترافیکی را پشت سر می‌گذارد. او به تازگی در فیلم جنگ معاصر (The Current War)٬ بازی در نقش توماس ادیسون را به پایان رسانده و این روزها سر تصویربرداری فیلم انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت (Avengers: Infinity War) به سر می‌برد. از دیگر پروژه‌های پیش روی کامبربچ می‌توان به بازی در فیلم ریو (Rio) به کارگردانی لوکا گوادانینو و صداپیشگی در انیمیشن‌های چگونه گرینچ کریسمس را دزدید (How the Grinch Stole Christmas) و جادو (Magik) اشاره کرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده