// شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۱

ستاره سریال Dexter در سریالی از نت فلیکس بازی می‌کند

مایکل سی هال، ستاره‌ی سریال Dexter، در نقش اصلی مینی سریال Safe محصول نت فلیکس به ایفای نقش خواهد پرداخت.

نت فلیکس با مشارکت شبکه‌ی +Canal در صدد ساخت مینی سریالی مهیج تحت عنوان Safe بر اساس نوشته‌های هارلان کوبن است و مایکل سی هال، ستاره‌ی سریال محبوب دکستر (Dexter) را نیز برای حضور در نقش اصلی این مجموعه در نظر گرفته است. از دیگر بازیگران این مجموعه می‌توان به آماندا ابینگتون، بازیگر نقش امی واتسون در سریال شرلوک (Sherlock) اشاره کرد.

سی هال در Safe نقش یک جراح اطفال بریتانیایی را ایفا خواهد کرد که پس از مرگ همسرش، با دو دختر خود به نام‌های جنی و کری در یک مجتمع مسکونی زندگی می‌کند. اما ماجرا برای این خانواده زمانی پیچیده می‌شود که جنی به طور پنهانی به یک مهمانی می‌رود و در همان شب، اتفاقات اسرارآمیزی از جمله قتل و آدم‌ربایی در آن محل رخ می‌دهد.

پیش از این سه مجموعه‌ی تلویزیونی بر اساس آثار هارلان کوبن ساخته شده بود که بین آنها سریال The Five از همه مشهورتر است. کوبن به واسطه‌ی خلق رمان‌های جنایی هیجان‌انگیز و پر رمز و رازش، برنده‌ی چندین جایزه‌ی ادبی معتبر از جمله جوایز ادگار آلن پو و آنتونی شده است.

Safe در هشت قسمت یک ساعته تولید خواهد شد و دنی بروکلهارست (Shameless) نویسندگی فیلمنامه‌ی آن را بر عهده خواهد داشت. تصویربرداری کار نیز در شهرهای منچستر و چشایر در انگلستان انجام خواهد شد. این در حالی است که امتیاز پخش این مجموعه در فرانسه به شبکه‌ی +Canal تعلق دارد و امتیاز پخش آن در سایر نقاط جهان نیز در اختیار نتفلیکس است.

Michael C. Hall

مایکل سی هال ۴۶ ساله که از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۳ در سریال دکستر محصول شوتایم به ایفای نقش پرداخت و از این طریق به محبوبیتی جهانی رسید، در فصل دوم سریال تاج (The Crown) در نقش جان اف کندی، رئیس جمهور سابق آمریکا ظاهر خواهد شد. او همچنین اخیرا در فیلم مارک فلت: مردی که کاخ سفید را به آتش کشید (Mark Felt: The Man Who Brought Down the White House) به جای جان دین، مشاور ریچارد نیکسون، دیگر رئیس جمهور سابق آمریکا به ایفای نقش پرداخته که این اثر همزمان با فصل جوایز به نمایش درخواهد آمد. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده