// چهار شنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۲

MSI کیبورد گیمینگ GK-701 RGB را معرفی کرد

کیبورد مکانیکی و جدید کمپانی MSI با نام GK-701 RGB معرفی شد.

کمپانی MSI کیبورد مکانیکی GK-701 را ارتقا داده است و قصد دارد آن را در فرم LED دار و با نام GK-701 RGB روانه‌ی بازار کند. همان‌طور که از نام آن مشخص است، کیبورد GK-701 RGB به نور پس‌زمینه‌ی کامل مجهز شده است. با امکان انتخاب از میان ۱۶.۷ میلیون رنگ، تعداد رنگ‌های این صفحه‌کلید بسیار بیشتر از کیبورد تک‌رنگ و قرمز GK-701 است. نور پس‌زمینه‌ی GK-701 RGB از طریق نرم‌افزار MSI Mystic Light RGB قابل کنترل است.

ویژگی‌های کیبورد MSI GK-701 RGB

MSI GK-701 RGB

این کیبورد گیمینگ از سریع‌ترین سوییچ حال حاضر CHERRY MX یعنی The Cherry MX Speed Silver بهره می‌برد. این سوییچ‌های مکانیکی در فاصله‌ی ۱.۲ میلی‌متری فعال می‌شوند (میزان فشاری که باید روی کلیدها وارد شود)؛ در حالی که این مقدار برای Cherry MX Red برابر با ۲ میلی‌متر بود. با این حال، هر دو به یک مقدار و به ۴۵ گرم فشار جهت فعالیت نیاز دارند. هر کدام از سوییچ‌های Cherry MX Speed Silver طول عمری برابر با ۵۰ میلیون ضربه را دارند که زمان بسیار زیادی محسوب می‌شود.

GK-701 RGB همان طراحی ۱۰۴ کلیدی با استاندارد ANSI را که در GK-701 استفاده شده بود حفظ کرده است. اندازه‌ی کلیدهای ردیف پایینی، ۱.۲۵ برابر بزرگ‌تر از سایر کلیدها است که کاربرها می‌توانند آنها را به راحتی با نمونه‌های موجود در بازار تعویض کنند. کلیدهای پیش‌فرض این کیبورد گیمینگ به پوشش ضد لغزش مجهز شده‌اند و حروف روی آنها به صورت لیزری حک شده است تا نور از میان‌شان عبور کند.

MSI GK-701 RGB

قیمت کیبورد و تاریخ عرضه

در حال حاضر قیمت و تاریخ عرضه‌ی این کیبورد مشخص نشده است. به عنوان کیبوردی جایگزین که هم LED داشته باشد و هم از سوییچ‌های Cherry MX Speed Silver استفاده کرده باشد، می‌توان Corsair Gaming K70 RGB را با قیمت ۱۶۹ دلار مد نظر داشت.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده