نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵

انتشار تریلر بین المللی فصل هفتم سریال Game of Thrones

شبکه HBO اخیرا تریلر بین المللی فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) را منتشر کرده است.

کمتر از یک هفته دیگر پخش فصل هفتم سریال Game of Thrones آغاز خواهد شد و شبکه HBO خود را آماده شروع پخش فصل بعدی این سریال محبوب و پرطرفدار می‌کند. پخش هفتگی فصل هفتم این سریال از روز یکشنبه ۲۵ تیر امسال (۱۶ جولای) آغاز می‌شود و به همین منظور شبکه HBO تریلر تازه‌ای از فصل جدید سریال Game of Thrones منتشر کرده است. در این تبلیغ بین‌المللی که زمان آن ۴۷ ثانیه است، شاهد تصاویر جدیدی از فصل هفتم این سریال هستیم که انتظار را برای شروع پخش آن سخت‌تر می‌کند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

شبکه HBO اخیرا اولین اطلاعات را از سه قسمت ابتدایی فصل هفتم سریال Game of Thrones منتشر کرده است. به نظر می‌رسد که در این سه قسمت باید منتظر اتفاقات مهمی در سرتاسر وستروس باشیم. علاوه بر این، قسمت پایانی فصل هفتم سریال Game of Thrones رکورد طولانی‌ترین قسمت این سریال را به نام خود ثبت کرده است. زمان قسمت پایانی فصل هفتم این سریال قرار است ۸۱ دقیقه باشد. همچنین زمان قسمت ششم و ماقبل پایانی فصل هفتم سریال Game of Thrones نیز ۷۱ دقیقه خواهد بود. 

فصل هفتم سریال Game of Thrones در هفت قسمت تولید شده است. ماه گذشته، شبکه HBO تریلر جدیدی از فصل هفتم سریال Game of Thrones منتشر کرده بود.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده