نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۵

تاریخ پخش فصل دوم سریال Stranger Things اعلام شد

شبکه نت فلیکس با انتشار تیزری کوتاه رسما تاریخ انتشار فصل دوم سریال استرنجر تینگز (Stranger Things) را اعلام کرد.

فصل دوم سریال Stranger Things یکی از مورد انتظارترین سریال‌های سال ۲۰۱۷ میلادی است و قرار است کمی زودتر از تاریخی که پیش از این اعلام شده بود، منتشر شود. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت فلیکس اعلام کرد که فصل دوم سریال Stranger Things در تاریخ ۲۷ اکتبر امسال (۵ آبان) منتشر خواهد شد. پیش از این انتظار می‌رفت که سریال در تاریخ ۳۱ اکتبر ۲۰۱۷ (۹ آبان ۱۳۹۶) منتشر شود. در ماه بهمن سال گذشته، در جریان برگزاری فینال مسابقات NFL موسوم به Super Bowl، شبکه نت‌‌فلیکس اولین تریلر فصل دوم سریال Stranger Things را منتشر و اعلام کرد که فصل دوم این سریال در هالووین سال ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد. علاوه بر این، نت‌فلیکس تیزر کوتاهی از فصل دوم این سریال منتشر کرده است که شما در ادامه می‌توانید این ویدیوی کوتاه را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

پیش از این نت‌فلیکس در نظر داشت که فصل دوم سریال Stranger Things را همزمان یا نزدیک به مراسم هالووین منتشر کند و با توجه به اینکه ۵ آبان روز جمعه است، به نظر می‌رسد که این تاریخ، زمان بسیار مناسبی برای انتشار فصل دوم این سریال محبوب و پرطرفدار باشد و به حال و هوای این سریال نیز بسیار نزدیک است. علاوه بر این تیزر، نت‌فلیکس اولین پوستر رسمی فصل دوم Stranger Things را نیز منتشر کرده است و شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Stranger Things

این تیزر کوتاه و پوستر، اطلاعات چندانی از فصل دوم سریال Stranger Things را فاش نمی‌کند و موجودی که در تصویر دیده می‌شود، همان موجودی است که در اولین تریلر این سریال حضور داشت که متعلق به دنیای وارونه است. در این تصویر، ورودی شهر هاوکینز دیده می‌شود و آسمان آن نیز کاملا سرخ شده است و چهار شخصیت اصلی سریال نیز با دوچرخه خود در حال رفتن به شهر هستند. اطلاعات چندانی از فصل دوم سریال Stranger Things منتشر نشده است و تنها می‌دانیم که فصل دوم این سریال قرار است تاریک‌تر و ترسناک‌تر از فصل اول باشد.

ملی بابی براون، وینونا رایدر، دیوید هاربر، گاتن ماتارازو، کیلب مک‌لاگلین، نوآ اشنپ، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، فین ولفهارد، جو کری، دیکر مونتگمری، سدی سنک، شان آستین، پل رایزر، لینی برتلسن و برت جلمن از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Stranger Things حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کار ساخت و تولید فصل دوم این سریال نیز بر عهده مت و راس دافر، خالقان این سریال، بوده است.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده