// سه شنبه, ۷ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۰۱

بهترین بازی های مبارزه ای اندروید | ۲۱ فایتینگ فراموش نشدنی

در این مقاله از زومجی به سراغ بهترین بازی های مبارزه‌ای اندروید می‌رویم که اگر از علاقه‌مندان این سبک از بازی‌ها باشید، قطعا از تجربه آن‌ها لذت خواهید برد.

شاید به جرات بتوان گفت، بازی های مبارزه ای یکی از محبوب‌ترین سبک‌های بازی‌های ویدیویی هستند که با وجود بازی‌‌های مختلف در این سبک، هرنوع سلیقه‌ای را می‌توانند سرگرم خود کنند. به‌عنوان مثال سری بازی Mortal Kombat که با گذشت نزدیک به ۳۰ سال از عمر خود، هنوز به‌عنوان یکی از پرطرفدارترین بازی‌های مبارزه‌ای یاد می‌شود. در این مقاله از زومجی قصد داریم به معرفی بازی های فایتینگ برای اندروید بپردازیم که اگر از علاقه‌مندان این دسته از بازی‌ها باشید، قطعا از تجربه آن‌ها لذت خواهید برد. بازی‌ها رتبه‌بندی خاصی ندارند. با ادامه مقاله همراه زومجی باشید.

بهترین بازی های مبارزه ای اندروید کدامند؟

  • Streets of Rage 4
  • EA SPORTS UFC Mobile 2
  • Marvel: Future Fight
  • بازی Brawlhalla
  • Kung Fu Attack: Final Fight
  • Punch Club
  • Street Fighter IV Champion Edition
  • Mortal Kombat: The Ultimate Fighting Game
  • Real Boxing 2
  • Shadow Fight 3


بازی Street of Rage 4

۲۱. بازی Streets of Rage 4

  • استودیو: DotEmu
  • قیمت: ۹ دلار
  • سال انتشار: ۲۰۲۰

سه نسخه اول مجموع Streets of Rage یکی از خاطره‌انگیزترین بازی‌های دوران خود بود و توانست طرفداران زیادی پیدا کند. در سال ۲۰۲۰ و پس از گذشت ۲۶ سال از آخرین بازی منتشر شده از این سری نسخه جدیدی تحت عنوان Streets of Rage 4 منتشر شد و توانست همانند گذشته علاوه‌بر بازیکنان قدیمی، بازیکنان جدیدی را به سمت خود جذب کند. داستان بازی چند سال پس از اتفاقات نسخه سوم رخ می‌دهد که باعث می‌شود بار دیگر مجبور به مبارزه با خلافکارهای مختلف شوید. در ابتدای بازی شما قادر به انتخاب یکی از هفت شخصیت اصلی بازی خواهید بود که هریک شیوه مبارزه‌ای مخصوص به خود را دارند. گیم‌پلی بازی در نسخه‌ موبایل بسیار خوب طراحی شده است و پس از مدتی کوتاه به‌راحتی می‌توانید با آن ارتباط برقرار کنید. در طول هر مرحله با انتخاب آیکون ستاره می‌توانید از نیروی ویژه استفاده کنید و همه دشمنان اطراف خود را در یک لحظه از بین ببرید. به غیر از ضرباتی که می‌توانید به‌صورت مستقیم به دشمنان خود وارد کنید، می‌توانید آن‌ها بگیرید و سپس حرکات رزمی روی آن‌ها پیاده کنید که این کار باعث از بین رفتن سریع آن‌ها می‌شود.

دانلود بازی Streets of Rage 4

دانلود گوگل پلی Google Play

بازی اندروید و مبارزه‌ای ea sport ufc mobile 2

۲۰. بازی EA SPORTS UFC Mobile 2

  • استودیو: EA Vancouver
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۳

اگر از علاقه‌مندان سرسخت مسابقات UFC هستید، استودیوی EA Vancouver یکی از بهترین شبیه‌سازهای این مسابقات را برای پلتفرم موبایل آماده کرده است که می‌تواند به‌راحتی بازیکنان را ساعت‌ها مشغول به تجربه مبارزات مختلف کند. در بازی EA SPORTS UFC Mobile 2 در ابتدا شاید نتوانید آنچنان که باید در مسابقات موفق شوید ولی با کسب تجربه و امتیازهای مختلف می‌توانید عملکرد خود را بهبود ببخشید. به‌عنوان مثال می‌توانید با امتیازهای خود محل تمرین و همچنین قدرت بازیکن خود را ارتقا دهید که موضوع به‌شدت در مسابقات تأثیر دارد. بازی شامل کلاس‌های مبارزه‌ای مختلف است که هریک از آن‌ها چالش‌هایی را به وجود می‌آورند که البته هرچقدر چالش دشوارتر باشد، امتیاز بالاتری را به وجود می‌آورد. از آنجایی که استودیوهای EA تجربه خوبی در زمینه بازی‌های موبایل دارند این بازی نیز در زمینه گیم‌پلی به‌شدت روان و جذاب است و در طول بازی مشکلی را برای بازیکنان به وجود نمی‌آورد. در مجموع اگر به‌دنبال یک بازی مبارزه واقعی هستید بازی EA SPORTS UFC Mobile 2 می‌تواند گزینه جذابی برای تجربه باشد.

دانلود بازی EA SPORTS UFC Mobile 2

دانلود گوگل پلی Google Play

بازی اندروید city fighter vs street gang

۱۹. بازی City Fighter vs Street Gang

  • استودیو: Game Theory Games
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۳

بازی City Fighter vs Street Gang بازیکنان را در نقش یک مبارز خیابانی قرار می‌دهد که باید با گروهی از خلافکاران مبارزه و آن‌ها را از بین ببرد. در ابتدا بازی صرفاً برای آموزش‌های ابتدایی همه چیز آسان به نظر می‌رسد ولی رفته، رفته چالش‌های مختلفی پیش روی بازیکنان قرار می‌گیرد که بازی را دشوار می‌کنند. در طول بازی علاوه‌بر اینکه می‌تواند از ضربات مشت و لگد می‌توانید از انواع سلاح‌های سردی که در طول مسیر قرار دارند علیه دشمنان استفاده کنید؛ این سلاح‌ها شامل چوب بیسبال، میله، چکش و موارد مختلف دیگر است. همچنین می‌توانید در طول بازی از بین شخصیت‌های مختلف یکی را برای ادامه بازی انتخاب کنید که هریک از آن‌ها نیز شیوه مبارزاتی خاص خود را دارد. در مجموع بازی City Fighter vs Street Gang ساخته استودیوی Game Theory Games یک اثر سرگرم‌کننده و جذاب است که می‌تواند برای مدتی بازیکنان را تا مدتی درگیر خود کند.

دانلود بازی City Fighter vs Street Gang

دانلود گوگل پلی Google Play

بازی اندروید و مبارزه‌ای supreme duelist stickman

۱۸. بازی Supreme Duelist Stickman

  • استودیو: Neron's Brother
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۸

برخی از بازی‌ها به ظاهر ساده و بدون هیچ هیجانی هستند؛ ولی برخلاف این قضیه، به‌ شدت جذاب و پرهیجان هستند که بازی Supreme Duelist Stickman دقیقاً شبیه به این موضوع است. بازی فاقد داستان خاصی است و صرفا باید در هر نوبت با حریف کامپیوتری یا با دوستان خود به‌صورت دونفره به مبارزه بپردازید. در مراحل ابتدایی بازی هیچ سلاح‌ و قدرت خاصی را ندارید؛ ولی باگذشت زمان و کسب امتیازهای لازم می‌توانید سلاح‌ها گرم و سرد مختلفی را به‌دست بیاورید که تجربه بازی کاملاً متفاوت می‌شود. شاید یکی اصلی‌ترین بخش‌های بازی گیم‌پلی متفاوت سخت آن باشد؛ درواقع نحوه کنترل شخصیت بازی به خاطر ماهیتی که دارد کمی دشوار به‌نظر می‌رسد؛ ولی همین موضوع باعث سرگرم کننده شدن بازی شده است. بازی Supreme Duelist Stickman در حال حاضر با بیش از ۱۰۰ میلیون دانلود در گوگل‌پلی یکی از بازی‌های متفاوت این فهرست است که می‌توانید از تجربه آن لذت ببرید.

دانلود بازی Supreme Duelist Stickman

دانلود گوگل پلی Google Play

بازی مبارزه‌ای marvel future fight

۱۷. بازی Marvel: Future Fight

  • استودیو: Netmarble
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۵

دنیای مارول پرشده از شخصیت‌های مثبت و منفی مختلف که هریک از آن‌ها قدرت‌های خاص خود را دارند. همین موضوع می‌تواند ایده‌ای برای یک بازی مبارزه‌ای جذاب بین شخصیت‌های این دنیا باشد. بازی Marvel: Future Fight دقیقا همین راه را طی می‌کند و بازیکنان در نقش‌ شخصیت‌های مختلف این دنیا از مردآهنی گرفته تا دکتر استرنج و مردعنکبوتی به مبارزه با دشمنان مختلف بپردازند. بازی شامل مراحل و مناطق مبارزاتی مختلف است که باید در مرحله دشمنان و باس‌فایت‌های مختلف را از بین ببرید. البته در طی هرمرحله تنها نخواهید بود و برخی دیگر از قهرمانان همراهیتان می‌کنند. علاوه‌بر بخش داستانی بازی شامل حالت مختلف دیگر نیز است که هریک از آن‌ها به‌تنهایی می‌توانند سرگرم کننده باشند. در مجموع اگر از علاقه‌مندان دنیای مارول هستید بازی Marvel: Future Fight قطعا می‌توانند سرگرمتان کند.

دانلود بازی Marvel: Future Fight

دانلود گوگل پلی Google Play

بازی Brawlhalla

۱۶. بازی Brawlhalla

  • استودیو: Blue Mammoth Games
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۰

در ابتدای این مقاله به سراغ بازی Brawlhalla ساخته استودیوی Blue Mammoth Games می‌رویم که با الگو برداری صحیح از بازی Super Smash Bros و اضافه کردن برخی مکانیزم‌های جدید به یکی از پرطرفدارترین بازی‌های موبایلی تبدیل شده است. در این بازی‌ علاوه‌بر شخصیت‌های اصلی، تعدادی از شخصیت‌های معروف دنیای سینما و بازی‌های ویدیویی مانند ریک گرایمز از سریال مردگان متحرک و ریمن از سری بازی Rayman حضور دارند که جذابیت بازی را دوچندان می‌کنند. هدف شما در طول هرمبارزه، بیرون انداختن حریف خود از زمین است و این کار را باید تا تمام شدن تعداد جان‌های حریف خود ادامه دهید. هریک از شخصیت‌های بازی دو سلاح مخصوص به خود را دارند که باید در ابتدای هر مبارزه آن‌ها را از روی زمین بردارید. همچنین در طول هرمبارزه یک‌سری وسایل مانند بمب در دسترس قرار می‌گیرند که فقط چند لحظه فرصت دارید آن‌ها را از روی زمین بردارید.

دانلود بازی Brawlhalla

دانلود گوگل پلی Google Play

بازی اندروید Kung Fu Attack: Final Fight

۱۵. بازی Kung Fu Attack: Final Fight

  • استودیو: Hs Soft
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۰

کونگ‌فو بدون تردید یکی از محبوب‌ترین رشته‌های رزمی است. بازی Kung Fu Attack: Final Fight شما را در نقش یک رزمی کار کونگ‌فو قرار می‌دهد که باید به مبارزه با شرورهایی بپردازید که می‌خواهند به استاد بزرگ و دختر آن صدمه وارد کنند. در طول بازی می‌توانید درکنار فنون کونگ‌فو از انواع سلاح‌های مختلف و همچنین جادو‌های قدرتمند استفاده کنید. در طی مراحل بازی علاوه‌بر دشمنانی که باید آن‌ها را نابود کنید با باس‌فایت‌هایی روبه‌رو می‌شوید که هرکدام از آن‌ها چالش‌های خاصی را پیش روی شما قرار می‌دهند. یکی از ویژگی‌های خوب بازی تنوع محیطی آن است که با طی کردن مراحل بازی، حس و حال خوب خود را حفظ می‌کند. با امتیازهایی که در طول بازی به‌دست می‌آورید می‌توانید مهارت‌های خود را ارتقا دهید. بازی Kung Fu Attack: Final Fight ساخته استودیوی Hs Soft یکی از بهترین بازی‌های مبارزه‌ای اندروید است که اگر از طرفداران بازی‌های مبارزه‌ای باشید، قطعا باید آن را تجربه کنید.

دانلود بازی Kung Fu Attack: Final Fight

دانلود گوگل پلی Google Play

لوگوی بازی موبایل پانچ کلاب

۱۴. بازی Punch Club

  • استودیو: TinyBuild
  • قیمت: ۵ دلار
  • سال انتشار: ۲۰۱۶

بازی Punch Club ساخته استودیوی tinyBuild شما را در نقش یک بوکسور قرار می‌دهد که پدرش را که او نیز یک بوکسر تمام عیار بود، در کودکی و طی یک حادثه دردناک از دست می‌دهد. حال شما باید با تمرین‌های مختلف مشت‌زنی و بدنسازی، به مسابقات مشت‌زنی بروید. با طی کردن مراحل بازی و شکست دادن حریفان مختلف، به مبارزان سرسخت‌تری برخورد خواهید کرد که شما را به چالش می‌کشند. در بازی بخشی وجود دارد که می‌توانید در آن به تمرین‌های مختلف بدنسازی بپردازید که با فضاسازی جذابی که دارند حس و حال خوبی را به مخاطب منتقل می‌کند. همچنین با امتیازها و پول‌هایی که در طول بازی به‌دست می‌آورید می‌توانید از آن‌ها در جهت ارتقا شخصیت بازی بهره ببرید. گرافیک پیکسلی و همچنین موسیقی جذابی که در طول بازی پخش می‌شود، بی‌شک یکی از بهترین نکاتی هستند که در همان ابتدای بازی مخاطب را به خود جذب می‌کنند.

دانلود بازی Punch Club

دانلود گوگل پلی Google Play

Street Fighter IV Champion Edition

۱۳. بازی Street Fighter IV Champion Edition

  • استودیو: Capcom
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۷

یکی از بهترین بازی های مبارزه ای تاریخ بدون تردید سری Street Fighter محصول شرکت کپکام است که تا به امروز پنج بازی اصلی و چندین نسخه فرعی از آن منتشر شده است. بازی Street Fighter IV Champion Edition جدیدترین نسخه از این مجوعه است که در سال ۲۰۱۷ تنها برای آیفون و سپس برای اندروید منتشر شده است. مانند تمام قسمت‌های این مجموعه شما با انتخاب شخصیت مورد نظر خود باید به مبارزه با دیگر شخصیت‌های بازی بروید که در این نسخه علاوه‌بر شخصیت‌های همیشگی این مجموعه، چند شخصیت‌ جدید نیز حضور دارند. شما می‌توانید در حین هر مبارزه با نگه‌ داشتن بازی و سپس با ورود به بخش فنون، حرکت‌های ترکیبی را یاد بگیرید و در مبارزه‌های خود استفاده کنید. به‌طورکلی اگر از طرفداران قدیمی این مجموعه باشید و از برخی ایرادات این نسخه از بازی چشم‌پوشی کنید، احتمالا از تجربه آن لذت کافی را خواهید برد.

دانلود بازی Street Fighter IV Champion Edition

دانلود گوگل پلی Google Play

Mortal Kombat X

۱۲. بازی Mortal Kombat: The Ultimate Fighting Game

  • استودیو: NetherRealm Studios
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۵

مجموعه مورتال کمبت یکی دیگر از بهترین بازی‌های سبک مبارزه‌ای است که به خاطر شخصیت‌های خاص و خشونت عجیبی که دارد نزد بازیکنان سبک‌های فایتینگ از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. بازی Mortal Kombat: A Fighting Game اولین نسخه‌ی رسمی مجموعه است که در سال ۲۰۱۵ برای اندروید و آیفون منتشر شد. این نسخه از بازی با حفظ همه ویژگی‌های بنیادین مجموعه همچنان می‌تواند اکثر طرفداران را سرگرم کند. شما در بازی اندروید مورتال کمبت می‌توانید به‌صورت آنلاین و آفلاین به مبارزه‌ با دیگر شخصیت‌ها بپردازید. در گیم‌پلی بازی، در ابتدا باید از بین شخصیت‌های موجود یکی را انتخاب و سپس در زمین مبارزه با کشیدن روی صفحه بازی، فنون مختلف را اجرا کنید. به‌عنوان مثال با یک بار کشیدن روی صفحه ضربی را به دشمن وارد کرده و با نگه داشتن دو انگشت ضربات دشمن را دفع کنید. در مجموع اگر از بازیکنان قدیمی این مجموعه هستید و می‌خواهید یک بازی مبارزه‌ای ناب را تجربه کنید، قطعا این بازی یکی از بهترین انتخاب‌ها است.

دانلود بازی MORTAL KOMBAT: The Ultimate Fighting Game

دانلود گوگل پلی Google Play

بازی اندروید Real Boxing 2

۱۱. بازی Real Boxing 2

  • استودیو: Vivid Games
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۶

بازی Real Boxing 2 دومین قسمت از مجموعه Real Boxing است که شما را در رینگ مسابقات مهیج بوکس قرار می‌دهد. استودیوی Vivid Game با رفع برخی مشکلات بازی نسبت به نسخه اول و همچنین اضافه کردن برخی المان‌های جدید، اثری جذاب‌تری را برای بازیکنان این مجموعه مهیا کرده‌ است. بازی Real Boxing 2 دارای دو بخش داستانی و آنلاین است؛ در بخش داستانی بازی باید به رقابت با دیگر رقیبان خود بروید و با کسب امتیاز از مبارزات شخصیت را ارتقا دهید. در هر مرحله از بازی با چالش‌های خاصی روبه‌رو خواهید شد و گاهی باید چندین بار یک مرحله را تکرار کنید تا بتوانید حریف را شکست بدهید. در بخش آنلاین بازی می‌توانید با دیگر بازیکنان سرتاسر دنیا یا حتی دوستان خود به رقابت بپردازید که در نوع خود جذاب و سرگرم‌ کننده‌ است. در مجموع اگر می‌خواهید یک تجربه جذاب از مسابقات بوکس را امتحان کنید، بازی Real Boxing 2 می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

دانلود بازی Real Boxing 2

دانلود گوگل پلی Google Play

بازی اندروید UFB 2

۱۰. بازی UFB 2

  • استودیو: Tapps Games
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۸

اگر می‌خواهید درکنار دوستان خود یک بازی جذاب و پرهیجان را تجربه کنید، بازی UFB: MMA 2 Player Fight ساخته استودیوی Tapps Games یکی از این بازی‌ها است. بازی شامل دو بخش داستانی و دونفره است. در بخش دو نفره بازی، بازیکنان باید با ایجاد یک زاویه مناسب به یکدیگر حمله کنند. درواقع پس از اینکه هرکدام از بازیکنان شخصیت مورد نظر خود را انتخاب کردند باید در رینگ مسابقه با کلیک روی شخصیت خود یک زاویه مناسب را در جهت حمله به رقیب خود ایجاد کنند. هر مسابقه شامل دو دور است که در هر دور باید ۳ مرتبه به حریف خود ضربه وارد کنید. در بخش داستان بازی باید با طی کردن چندین مرحله حریفان متفاوتی را شکست دهید که در هر مرحله با چالش‌های متفاوتی روبه‌رو می‌شوید. همچنین با امتیازهایی که در طول مراحل بازی به‌دست می‌آورید می‌توانید مهارت‌های خود را ارتقا دهید.

دانلود بازی UFB 2

دانلود گوگل پلی Google Play

بازی اندروید Skullgirls

۹. بازی Skullgirls

  • استودیو: Autumn Games
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۲

بازی Skullgirls ساخته استودیوی Autumn Games یک بازی مبارزه‌ای به سبک سریال های انیمه ای است که با محتوای جذاب و پرهیجانی که دارند، می‌توانند طرفداران هردو سبک را سرگرم خود کند. داستان بازی در رابطه با دنیایی است که هر هفت سال یکبار در آن اتفاقات عجیبی رخ می‌دهد. حال پس از گذشت هفت سال از آخرین اتفاق، باید به‌دنبال یک فرد شرور باشید. گیم‌پلی بازی به‌صورت مبارزه‌ای و کارتی است که درواقع شما باید در طول مراحل بازی با شکست دادن حریفان خود کارت‌های آن‌ها را جمع آوری کنید. مبارزات بازی به‌صورت دو به دو است و شما می‌توانید از بخش My Team شخصیت‌های مدنظر خود را انتخاب کنید. بازی شامل سه بخش، داستانی، حالت Prize و چند مرحله مخصوص است. در بخش داستانی بازی باید در هرمرحله با یک مبارز، مبارزه کنید که با گذشت زمان با چالش‌هایی خاصی روبه‌رو می‌شوید. در بخش Prize باید با چندین مبارز، مبارزه کنید تا زمانی‌که نوار سلامتی شما تمام شود. در حالت مراحل ویژه، می‌توانید با گذراندن مراحل آن جوایز و کارت‌های بیشتری را دریافت کنید.

دانلود بازی Skullgirls

دانلود گوگل پلی Google Play

بازی اندروید Marvel Contest of Champions

۸. بازی Marvel Contest of Champions

  • استودیو: Kabam
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۴

اگر می‌خواهید یک بازی مبارزه‌ای را تجربه کنید که تمام شخصیت های مارول در آن حضور داشته باشند، Marvel Contest of Champions ساخته استودیوی Kabam بهترین گزینه موجود است. در ابتدای بازی بعد از تماشای یک میان‌پرده وارد بخش آموزشی بازی می‌شوید، جایی که تمام مواردی که باید بدانید را به شما آموزش می‌دهد. پس از اینکه بخش آموزشی را تمام کردید وارد بخش داستانی بازی می‌شوید. در اینجا باید در هر مرحله با دشمنان مختلفی مبارزه کنید که هریک از آن‌ها چالش‌‌های خاصی را پیشروی شما قرار می‌دهند. در ابتدای بازی شما تنها دو شخصیت آزاد را برای مبارزه‌ها در اختیار دارید که با پیشروی در مراحل بازی و کسب امتیاز می‌توانید سایر شخصیت‌های بازی را آزاد کنید. همچنین، هریک از شخصیت‌های بازی یکسری سطح‌بندی دارند که می‌توانید با استفاده از امتیازهای خود آن‌ها را ارتقا دهید و قابلیت‌های جدیدی را به آن‌ها اضافه کنید.

دانلود بازی Marvel Contest of Champions

دانلود گوگل پلی Google Play

بازی اندروید Prizefighters 2

۷. بازی Prizefighters 2

  • استودیو: Koality Game
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۱

بازی Prizefighters 2 ساخته استودیوی Koality Game شما را در نقش یک بوکسور کم‌تجربه قرار می‌دهد که باید در یکسری از مبارزات بوکس شرکت کنید. بازی در ابتدا، یک بخش آموزشی کوتاه دارد که نکاتی مانند حرکت در سطح محیط، ضربات فنی مختلف و همچنین سیستم دفاع کردن و جاخالی دادن را به شما آموزش می‌دهد و سپس باید یک نبرد واقعی را تجربه کنید که البته چالش‌ خاصی ندارد و می‌توانید به‌راحتی آن را به اتمام برسانید. بازی دارای دو حالت Career و Quick Fight است. در بخش Career شما باید در ابتدا شخصیت‌ خود را از بین افراد مختلف موجود انتخاب کنید و با وارد کردن نام و سایر موارد خواسته شده وارد مسابقات و رویدادهای مختلف شوید. با پیروزی در هر مسابقه امتیازهایی را دریافت می‌کنید که می‌توانید از آن‌ها در جهت ارتقای شخصیت‌های خود استفاده کنید. در حالت Quick Fight بازی می‌توانید به‌صورت آزادانه به مبارزات مختلف بروید.

دانلود بازی Prizefighters 2

دانلود گوگل پلی Google Play

Shadow Fight Arena

۶. بازی Shadow Fight Arena و Shadow Fight 3

  • استودیو: Nekki
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۰

سری بازی Shadow Fight یکی از پرطرفدارترین بازی های اندروید است که توسط استودیوی NEKKI توسعه پیدا کرده است. تا به امروز چهار نسخه متفاوت از این سری منتشر شده است که جدیدترین نسخه از این بازی Shadow Fight Arena نام دارد. در این نسخه از بازی برخلاف قسمت‌های قبل خبری از بخش داستانی نیست و باید در رقابت‌های آنلاین با سایر بازیکنان مبارزه کنید. بازی به این شکل است که بازیکنان باید قبل از هر مسابقه سه شخصیت را تعیین کنند و یکی را برای مسابقه انتخاب و به مبارزه بپردازند. با برنده شدن هریک از بازیکنان، فرد بازنده باید یکی از دو شخصیت باقی‌مانده را انتخاب و به مبارزه بپردازد. این روند تا تا حذف شدن همه شخصیت ادامه پیدا می‌کند تا اینکه برنده مشخص شود. بازی به‌طورکلی شامل ۴ بخش Ranked ،Unranked ،AI Only و VS Friend است که هریک از آن‌ها چالش‌های مخصوص به خود را دارند. به‌طورکلی اگر به‌دنبال یک بازی مبارزه‌ای حرفه‌ای برای اندروید هستید، قطعا Shadow Fight Arena جزو بهترین گزینه‌ها است.

اما به هیچ عنوان نباید بازی Shadow Fight 3 را نیز فراموش نکرد. این بازی مبارزه ای نیز به لطف به‌روزرسانی‌های پرشماری که در سال‌های اخیر دریافت کرده هنوز هم آن حس تازگی را برای بازیکنان خود به‌همراه دارد. برای دانلود بازی Shadow Fight 3 می‌توانید به معرفی زومجی مراجعه کنید.

دانلود بازی Shadow Fight Arena

دانلود گوگل پلی Google Play

بازی اندروید Boxing Star

۵. بازی Boxing Star

  • استودیو: FourThirtyThree
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰‍‍‍۱۹

Boxing Star به دلیل فراهم کرد امکان رقابت‌های آنلاین و بخش‌های داستانی یک نمونه خاص در فهرست محسوب می‌شود. در بخش داستانی، باید در هرفصل که شامل چندین قسمت می‌شود با حریفان خود مبارزه کنید. در مراحل اولیه بازی شاید با چالش خاصی روبه‌رو نشوید ولی احتمالا در مراحل بالاتر، چندین بار برای برنده شدن در یک مسابقه تلاش کنید. پس از برنده شدن در هر مبارزه، یک جعبه دریافت خواهید کرد که شامل تعدادی آیتم و مقداری پول می‌شوند. با امتیازها و سکه‌هایی که به‌دست می‌آورید می‌توانید شخصیت‌ خود را ارتقا و شخصی‌سازی کنید. گیم‌پلی بازی ساده ولی درعین حال جذاب و سرگرم کننده است. تقریبا تمام حرکات مسابقات بوکس مانند هوک، آپرکات و چندین مورد دیگر در بازی وجود دارند. در مجموع اگر می‌خواهید یک بازی مبارزه‌ای جذاب و سرگرم کننده را تجربه کنید ساخته استودیوی FourThirtyThree یکی از گزینه‌های جذاب در این مقاله است.

دانلود بازی Boxing Star

دانلود گوگل پلی Google Play

بازی اندروید Bloody Bastards

۴. بازی Bloody Bastards

  • استودیو: Tibith
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۱

بازی Bloody Bastards شما را به قرون‌ وسطی می‌برد جایی که باید یک فرد ساده را به یک شوالیه تمام عیار تبدیل کنید. در این بازی شما باید با شرکت در مبارزات مختلف که هریک از آن‌ها چالش‌هایی را پیش روی شما قرار می‌دهند، حریفان خود را به هر نحوی شکست دهید. با پیشرفت در مراحل بازی و دریافت سکه و امتیاز می‌توانید شخصیت خود را ارتقا دهید و همچنین آیتم‌های مختلفی مانند زره و انواع سلاح‌های مختلفی خریداری کنید. این سلاح‌ها شامل شمشیر، گرز، چاقو، چکش و هر سلاحی که مربوط‌به دوران قرون وسطایی است، می‌شوند. در گیم‌پلی بازی باید با سمت راست صفحه‌نمایش از سلاح‌های خود استفاده کنید و با سمتی دیگر از خود دفاع کنید. همچنین برای حرکت در صحنه‌ی بازی کافی‌ است نقطه مدنظر را دو مرتبه کلیک کنید. در مجموع ساخته استودیوی Tibith یک بازی ساده ولی در عین حال سرگرم کننده است که از تجربه لذت خواهید برد.

دانلود بازی Bloody Bastards

دانلود گوگل پلی Google Play

بازی اندروید Ronin: The Last Samurai

۳. بازی Ronin: The Last Samurai

  • استودیو: Dreamotion
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۱

در بازی Ronin: The Last Samurai ساخته استودیوی Dreamotion شما در نقش یک سامورایی هستید که باید به نبرد شرورهایی بروید که باعث کشته شدن تعداد زیادی از یاران شما شده‌اند. بازی در ابتدا با قرار دادن چندین دشمن مختلف همه نکات آموزشی را به شما می‌دهد. بازی اصلی به این شکل است که باید تلاش خود برای بالا بردن رکورد خود به خرج دهید. درواقع شما باید مراحل بازی را بدون وقفه طی کنید و در مرحله دشمنان و باس‌فایت‌هایی را شکست دهید که هرچه به مراحل بالاتر بروید چالش‌های بیشتری را خواهید داشت. درصورتی که در بازی کشته شوید مجبور خواهید بود که دوباره بازی را از ابتدا آغاز کنید. موردی که باید به آن توجه کنید کسب امتیاز برای ارتقا شخصیت بازی است. درواقع باید با پیشروی در بازی و چندین بار تلاش امتیازهایی را به‌دست آورید که از آن‌ها باید در جهت پیشرفت در بازی استفاده کنید. در مجموع بازی Ronin: The Last Samurai یک تجربه جذاب و پرهیجان است که می‌تواند به‌راحتی تا مدت‌ها شما را سرگرم کند.

دانلود بازی Ronin: The Last Samurai

دانلود گوگل پلی Google Play

بازی اندروید Injustice 2

۲. بازی Injustice 2

  • استودیو: NetherRealm Studios
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۷

استودیوی NetherRealm علاوه‌بر توسعه نسخه موبایلی بازی MORTAL KOMBAT یکی دیگر از بازی‌های سبک مبارزه‌ای خود یعنی Injustice 2 را در سال ۲۰۱۷ برای اندروید و آیفون منتشر کرد. بازی Injustice 2 مملو از شخصیت‌های دوست‌داشتنی دی‌سی مانند بتمن، جوکر، سوپرمن و چندین شخصیت دیگر است که می‌توانید از آن‌ها در طول مبارزات خود استفاده کنید. بازی در اوایل دو شخصیت بتمن و هارلی کویین را به شما می‌دهد ولی می‌توانید از بخش صندوق‌های فروشگاه بازی شانس خود را برای آزاد کردن دیگر شخصیت‌های بازی امتحان کنید. سیستم مبارزاتی بازی تقریبا شبیه بازی MORTAL KOMBAT است. در طول هر مبارزه شما سه شخصیت را به همراه دارید که باید با دیگر شخیصت‌های منفی و مثبت دنیای دی‌سی به مبارزه بپردازید. در بخش داستانی بازی، شما در نقش بتمن باید به مبارزه با دیگر شخصیت‌های بازی بپردازید که در نوع خود جالب و سرگرم کننده است. همچنین علاوه‌بر بخش داستانی، بازی دو بخش دیگر Operations و Arena دارد که هریک از آن‌ها شما را با چالش‌های مختلفی روبه‌رو می‌کند.

دانلود بازی Injustice 2

دانلود گوگل پلی Google Play

بازی اندروید FOOTSIES

۱. بازی FOOTSIES

  • استودیو: HiFight
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۰

در آخرین قسمت به معرفی یک بازی مبارزه‌ای بسیار ساده ولی در عین‌حال جذاب می‌پردازیم که توسط استودیوی HiFight توسعه پیدا کرده است. در بازی FootSies شما می‌توانید به‌صورت تکنفره، دونفره با دوستان خود در یک موبایل یا در حالت آنلاین به مبارزه رزمی بپردازید. هدف شما در هر مسابقه وارد کردن ۳ ضربه فنی به حریف است. در مجموع سه دکمه در اختیار بازیکن است که ۲ تا از آن‌ها برای حرکت در محیط و فقط یک دکمه برای ضربات فنی است. شاید به‌نظر کمی عجیب به‌نظر بیاید اما با همین تعداد دکمه می‌توانید چندین ضربه فنی را وارد کنید که برای یادگیری آن‌ها همانند بازی‌های مشهوری مانند MORTAL KOMBAT و Tekken وارد بخش تنظیمات بازی می‌شوید و با انتخاب گزینه combat و یادگیری فنون گفته شده، ضربات فنی را اجرا می‌کنید. تم سیاه و سفید بازی اصلی‌ترین نکته‌ای است که در همان ابتدای بازی توجه شما را به خود جلب می‌کند که در نوع خود بسیار جذاب است. در آخر اگر می‌خواهید یک بازی متفاوت مبارزه‌ای را درکنار دوستان خود تجربه کنید FootSies می‌تواند گزینه جذابی باشد.

دانلود بازی FOOTSIES

دانلود گوگل پلی Google Play


پرسش‌های متداول

بهترین بازی های مبارزه ای اندروید کدام ها هستند؟

هنوز هم دو بازی مورتال کامبت و بازی Shadow Fight 3 بهترین بازی های فایتینگ و رودروی اندروید به حساب می‌آیند. در یک سال اخیر متاسفانه بازی تاثیر گذار دیگری را در سبک فایتینگ برای اندروید ندیده‌ایم.

بازی مبارزه ای آنلاین کدام ها را دانلود کنیم؟

در سال ۲۰۲۲ می‌توانید بازی شدو فایت آرنا را با تغییر آی پی تجربه کنید. از طرفی بازی اینجاستین موبایل نیز گزینه خوبی برای تجربه به‌صورت آنلاین به‌نظر می‌رسد.

در این مقاله سعی کردیم تا نگاهی به بهترین بازی‌های مبارزه‌ای اندروید بیاندازیم که می‌توانند به‌راحتی شما را مدت‌ها سرگرم خود کنند. نظر شما چیست؟ اگر بازی خاصی در این سبک می‌شناسید آن را در بخش دیدگاه با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده