نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

پوستر جدیدی از فیلم Jigsaw منتشر شد

کمپانی لاینزگیت پوستر جدیدی از فیلم مورد انتظار جیگ‌‌ساو (Jigsaw) منتشر کرد.

بدون شک مجموعه اره (Saw) یکی از موفق‌ترین مجموعه‌های ترسناک تاریخ سینما است و حال قرار است پس از هفت سال این مجموعه به‌روی پرده‌های سینما بازگردد. اوایل این ماه اعلام شد که Jigsaw نام هشتمین قسمت از مجموعه ترسناک فیلم‌ Saw خواهد بود. پیش از این قرار بود نام این فیلم، اره: میراث (Saw: Legacy) باشد. حال کمپانی لاینزگیت پوستر جدیدی از این فیلم ترسناک بسیار محبوب منتشر کرده است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Jigsaw

نام فیلم Jigsaw در واقع اشاره‌ای به شخصیت شرور و منفی جیگ‌ ساو دارد. توبین بل نقش این شخصیت بسیار محبوب را در این مجموعه بازی می‌کند و قرار است در این فیلم نیز حضور داشته باشد. با این حال، شخصیت چیگ‌ساو در فیلم سوم درگذشت، اما فیلمسازان راه حلی را برای بازگشت و حضور او در فیلم‌های دیگر پیدا کردند. مایکل اسپیریگ و پیتر اسپیریگ که بیشتر با نام برادران اسپیریگ شناخته می‌شوند، کارگردانی فیلم Jigsaw را بر عهده خواهند داشت. این دو برادر پیش از این کارگردانی فیلم‌هایی چون Daybreakers و Undead را بر عهده داشته‌اند.

همچنین کار نوشتن فیلمنامه فیلم Jigsaw بر عهده پیت گولدفینگر و جاش استولبرگ بوده است. این دو نفر پیش از این کار نوشتن فیلمنامه فیلم Piranha 3D (پیرانا سه‌بعدی) را بر عهده داشته‌اند. کار نوشتن داستان این فیلم نیز بر عهده جیمز وان و لی ونل، خالقان مجموعه Saw، بوده است. همچنین این دو به عنوان تهیه کننده اجرایی نز در فیلم Jigsaw حضور خواهند داشت. هفت فیلم اول مجموعه Saw در مجموع بیش از ۸۷۰ میلیون دلار سراسر جهان فروخته‌اند. بودجه این هفت فیلم تنها ۶۷ میلیون دلار بوده و تبدیل به یکی از پر سود‌ترین مجموعه‌های کمپانی لاینزگیت شده است.

فیلم Jigsaw قرار است در تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۱۷ (۵ آبان ۱۳۹۶) اکران شود.  ماندلا ون پیبلس، لورا وندرورت، هانا امیلی اندرسون، بریتانی آلن، کلوم کیت رنی و مت پاسمور، دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده