// دوشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۲

ویدیوی جدید بازی Sea of Thieves تاثیر طوفان روی محیط را به نمایش می‌گذارد

استودیو ریر با انتشار یک ویدیو از بازی Sea of Thieves، نحوه‌ی تاثیر طوفان روی محیط بازی را به نمایش گذاشت.

با توجه به اخبار بازی منتشر شده، استودیو ریر، سازنده بازی Sea of Thieves، ویدیویی جدید از این بازی را منتشر کرد. در این ویدیو ولنتاین کوزین، آرتیست فنی بازی Sea of Thieves، به همراه شلی پرستون، طراح ارشد بازی، درباره‌ی نحوه‌ی تاثیر طوفان‌ها بر دنیای بازی و بازیکنان سخن می‌گوید. طبق گفته‌های این دو شخص و بنا به ویدیوی منتشر شده، طوفان‌ها به خوبی گیم‌پلی بازی را تغییر می‌دهند و روی المان‌های محیطی تاثیرگذار هستند.

با شروع طوفان و باران‌های شدید، شما می‌توانید خود را آماده کنید و با حرکت‌های مناسب در دریا، موج‌های سهمگین را پشت سر بگذارید و از خط طوفان خارج شوید. البته در این میان، نحوه‌ی عبور و مقابله با طوفان‌ها بستگی به شما و تیم‌تان دارد و باید بهترین استراتژی را انتخاب کنید.

هدف این سیستم آن است که بازیکنان با سیستم تخریب‌پذیری بازی آشنا شوند، تاثیرات آب‌وهوایی را به خوبی درک کنند و تغییرات آب‌وهوا را در نظر بگیرند. همچنین طوفان‌ها و باران شدید در بازی، روی نحوه هدایت کشتی شما نیز تاثیرگذار است و ناخدا باید به خوبی موج‌های سهمگین را کنترل کند تا کشتی دچار آسیب‌دیدگی نشود.

از طرفی در موقعیت‌های طوفانی و بارانی، کم کم آب به عرشه‌ی کشتی نفوذ خواهد کرد و باعث آب‌گرفتگی می‌شود. از این‌رو هر لحظه امکان دارد برای بازیکنان داخل کشتی اتفاقات مختلفی رخ دهد. در ادامه می‌توانید ویدیوی مربوط به گیم‌پلی بازی Sea of Thieves را در زومجی تماشا کنید.

برای دانلود ویدیو به سایت آپارات مراجعه کنید

بازی Sea of Thieves در اوایل سال ۲۰۱۸، برای رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده