// دوشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۸

Trial نسخه‌‌ پرمیوم بازی Battlefield 1 به زودی در دسترس قرار می‌گیرد

از این پس به واسطه‌ی Trialهای بازی Battlefield 1 می‌توانید به نقشه‌های پولی بازی برای مدت محدودی دسترسی داشته باشید.

با عرضه شدن اولین بسته الحاقی بازی Battlefield 1 در چند ماه گذشته، جامعه‌ی کاربری این بازی به دو دسته تقسیم شد: آن‌هایی که نسخه‌ی پرمیوم بازی را خریداری کرده‌اند و آن‌هایی که از نقشه‌های مربوطه برخوردار نیستند و نمی‌توانند با سایر بازیکنان بازی کنند. از این‌رو ظاهرا عده‌ای از بازیکنان، پولی بودن نقشه‌های بازی را یک مشکل دانسته‌اند و از ناشر بازی خواسته‌اند که در نسخه‌های آینده این مجموعه، از روش‌های دیگری استفاده کند.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، از ماه جاری میلادی رویدادی به نام Battlefield 1 Premium Trial در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. نحوه‌ی کارکرد این Trial به این شکل است که از ماه جاری، بازیکنانی که نقشه‌های بسته‌ الحاقی They Shall Not Pass را در اختیار ندارند، می‌توانند برای مدت زمان محدودی به این نقشه‌ها دسترسی داشته باشند و با سایر بازیکنان بازی کنند. استودیو دایس، سازنده بازی Battlefield 1، در جریان یک پست اعلام کرده است که Trialها در واقع رویدادهای مختلفی هستند که برای بخش پرمیوم بازی در نظر گرفته شده‌اند تا بازیکنانی که قادر به خرید بسته‌های الحاقی نیستند، بتوانند برای مدت زمان محدودی به نقشه‌های این بسته‌های الحاقی دسترسی داشته باشند.

با توجه به گفته‌ی تیم سازنده، تا قبل از نمایشگاه گیمزکام نظاره‌گر یک رویداد دیگر و در ادامه، در ماه سپتامبر (شهریور-مهرماه) شاهد یک Battlefield 1 Premium Trial دیگر خواهیم بود. استفاده از این روش می‌تواند همچنان اعضای جامعه‌ی گیمری بازی بتلفیلد 1 را تا حد زیادی در کنار هم قرار بدهد. در آینده بسته‌های الحاقی بیشتری، نظیر In the Name of the Tsar در ماه سپتامبر و Turning Tides در ماه دسامبر، برای بازی عرضه خواهد شد و با توجه به Trialهای بخش پرمیوم بتلفیلد 1، بازیکنان می‌توانند هربار به نقشه‌های بیشتری دسترسی داشته باشند.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده