نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۵

Hulu شبکه‌ HBO را به سرویس خود اضافه کرد

از هم‌اکنون می‌توانید با پرداخت مبلغ ۱۵ دلار در ماه، برنامه‌های شبکه‌ HBO را از طریق سرویس استریم Hulu تماشا کنید.

تنها چند روزی به پخش فصل هفتم سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) باقی مانده است و حال خبردار شدیم Hulu این مجموعه‌ی تلویزیونی پرطرفدار شبکه‌ی HBO را به سرویس استریم خود اضافه کرده است. سرویس بزرگ استریم Hulu به صورت رسمی اعلام کرد که شبکه‌ی HBO به لیست شبکه‌های پخش زنده‌ی این سرویس اضافه شده است و بینندگان می‌توانند فصل هفتم این مجموعه‌ی تلویزیونی را از طریق این سرویس مشاهده کنند. 

شبکه‌ی HBO از تاریخ ۱۵ تیرماه در لیست سرویس استریم Hulu قرار داده شده است و با پرداخت ماهیانه ۱۵ دلار می‌توان مجموعه‌های تلویزیونی و برنامه‌های زنده‌ی شبکه‌ی HBO را روی سرویس استریم Hulu مشاهده کرد.

تیم کانلی، رئیس این سرویس استریم در این‌باره چنین گفت:

طبق همکاری جدید با شبکه‌ی HBO، اکنون بینندگان می‌توانند هر یک‌شنبه شاهد پخش مجموعه‌ی تلویزیونی محبوب Game of Thrones از طریق سرویس استریم Hulu باشند. علاوه بر این، آنها می‌توانند تمامی ۶ فصل مجموعه‌ی تلویزیونی The Sopranos (سوپرانوز) را هم در گنجینه‌ی خود داشته باشند. به این لیست مجموعه‌ی تلویزیونی Westworld (دنیای غرب) را هم اضافه کنید و البته برنامه‌ها‌ی زنده‌ی ورزشی، شبکه‌ی برنامه‌های‌ کلاسیک و دیگر محتوایی که روی سرویس استریم Hulu موجود است. تمام این برنامه‌ها را می‌توانید به سادگی با نرم‌افزار Hulu دنبال کنید.

سرویس استریم Hulu یکی از آخرین سرویس‌های استریمی است که شبکه‌ی HBO را به لیست خود اضافه کرده است. پیش از این سرویس‌هایی همچون PlayStation Vue ،Sling TV و Apple TV میزبان برنامه‌های این شبکه بودند.

HBO

رئیس سرویس استریم Hulu همچنین اعلام کرد که شبکه‌ی کابلی Cinemax هم به این سرویس اضافه شده است و با پرداخت ماهیانه ۱۰ دلار، بینندگان می‌توانند به محتوای این شبکه دسترسی داشته باشند. همچین قرار است طی هفته‌های آینده این شبکه‌های پخش زنده هم به سرویس استریم Hulu اضافه شوند: HBO 2 ،HBO Family ،HBO Latino ،HBO Comedy ،HBO Signature HD ،HBO Zone ،MoreMAX HD ActionMAX HD ،ThrillerMAX HD ،MovieMAX HD ،5StarMAX HD و OuterMAX HD.      

قیمت‌های سرویس استریم Hulu از ماهیانه ۸ دلار به همراه تبلیغات بازرگانی شروع می‌شود. سرویس ۱۲ دلاری این شرکت حق انتخاب نمایش تبلیغات بازرگانی را بر عهده‌ی بیننده می‌گذارد. گفتنی است پکیج کامل برنامه‌های زنده‌ی شبکه‌ی استریم نتفلکیس ماهیانه ۴۰ دلار است.    

پخش هفتگی فصل هفتم سریال Game of Thrones از روز یکشنبه ۲۵ تیرماه آغاز خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده