نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱

جدول فروش هفتگی انگلستان: ادامه صدرنشینی نسخه ریمستر سه‌گانه Crash

بازی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy توانست در دومین هفته انتشارش، صدرنشین جدول فروش هفتگی انگلستان باقی بماند.

بنا به گزارش وب‌سایت چارت ترک که وظیفه انتشار آمار فروش بازی‌ها را در انگلستان بر عهده دارد و در جدیدترین اخبار بازی، نسخه ریمستر سه‌گانه محبوب کرش با نام Crash Bandicoot N.Sane Trilogy در دومین هفته انتشارش توانست کماکان صدرنشین جدول فروش هفتگی باقی بماند و به اولین بازی انحصاری پلی‌استیشن 4 پس از Uncharted 4: A Thief's End تبدیل شود که توانسته هفته اول و دوم انتشارش در صدر جدول بازی‌های پرفروش انگلستان قرار بگیرد. 

بازی GTA V که به حضور پر قدرت خود در جدول فروش هفتگی انگلستان ادامه می‌دهد، این هفته نیز با یک پله صعود مواجه شد و از جایگاه سوم، به جایگاه دوم دست یافت. یکی از بازی‌های موفق این هفته، Overwatch بود. این بازی توانست با سه پله صعود خود را به جایگاه سوم برساند. این صعود قابل توجه، باعث شد که ساخته جدید بلیزارد به بالاترین جایگاه خود از هفته ۲۲ سال ۲۰۱۷ دست یابد.

بازی فیفا 17 نیز این هفته با صعود مواجه شد و با پرشی یک پله‌ای، از جایگاه پنجم، به جایگاه چهارم رسید. جایگاه پنجم این هفته نیز به بازی Micro Machines: World Series رسید. این بازی که هفته پیش در جایگاه دوم قرار داشت، این هفته با سه پله سقوط مواجه شد و به جایگاه پنجم رضایت داد.

یکی از بیشترین صعودهای این هفته، مربوط به بازی Battlefield 1 بود. این بازی به دلیل کاهش قیمت، با فروش بسیار خوبی در این هفته مواجه شد و با صعودی چهارده پله‌ای، از جایگاه بیستم به جایگاه ۶ دست پیدا کرد. در جدول فروش این هفته، فقط یک بازی از کنسول نینتندو سوییچ دیده می‌شود. بازی Mario Kart 8 Deluxe این هفته تنها نماینده کنسول جدید نینتندو در جدول فروش بازی‌های انگلستان بود و با یک پله صعود، به جایگاه هفتم دست یافت. 

یکی دیگر از بازی‌هایی که این هفته دوباره پایش به ۱۰ بازی پرفروش انگلستان باز شد، بازی دیگر اکتیویژن بلیزارد یعنی Call of Duty: Infinite Warfare بود. این بازی با سه پله صعود، از جایگاه یازدهم به جایگاه هشتم رسید. حضور اورواچ، کرش و اینفنیت وارفر باعث شد که اکتیویژن بلیزارد، این هفته سه نماینده در میان ۱۰ بازی پرفروش انگلستان داشته باشد.

این هفته را باید هفته «صعودهای یک پله‌ای» نام‌گذاری کرد زیرا بازی Rocket League نیز این هفته با یک پله صعود از جایگاه ۱۰ هفته گذشته خود، به جایگاه نهم رسید. در میان ۱۰ بازی پرفروش هفته انگلستان، بازی Horizon Zero Dawn، دیگر انحصاری پلی‌استیشن 4 توانست با هفت صعود، جایگاه آخر را به خود اختصاص دهد.

در ادامه می‌توانید جدول ۱۰ بازی پرفروش انگلستان در هفته منتهی به ۸ جولای (۱۷ تیر) را مشاهده کنید:

رتبه فعلیرتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱۱

Crash Bandicoot N.Sane Trilogy

حفظ صدرنشینی در دومین هفته انتشار
۲۳

Grand Theft Auto V

-
۳۶

Overwatch

-
۴۵

Fifa 17

-
۵۲

Micro Machines World Series

سقوط سه پله‌ای
۶۲۰

Battlefield 1

صعودی ۱۶ پله‌ای به لطف کاهش قیمت
۷۸

Mario Kart 8 Deluxe

تنها نماینده نینتندو سوییچ
۸۱۱

Call of Duty: Infinite Warfare

ورود مجدد به جدول

۹۱۰

Rocket League

-
۱۰۱۷

Horizon Zero Dawn

ورود مجدد به جدول


منبع Chart Track
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده