نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۰

قیمت بازی ARK: Survival Evolved به 60 دلار افزایش یافت

استودیو وایلدکارد اعلام کرد که قیمت بازی ARK: Survival Evolved پیش از انتشار نسخه‌ی نهایی در پی‌سی و کنسول‌ها به ۶۰ دلار افزایش یافته است.

بازی ARK: Survival Evolved در سال ۲۰۱۵ با قیمتی معادل ۳۰ دلار به صورت دسترسی پیش از موعد (Early Access) در شبکه‌ی استیم منتشر شد. این اثر، کاربران زیادی را مجذوب خود ساخت و به یکی از بازی‌های محبوب این شبکه تبدیل شد. مدتی قبل استودیو وایلدکارد اعلام کرد که این بازی در تاریخ ۱۷ مرداد (هشتم آگوست) از نسخه‌ی دسترسی پیش از موعد خارج و به صورت کامل در شبکه‌ی استیم منتشر خواهد شد. علاوه بر این، نسخه‌ی کامل بازی ARK: Survival Evolved در شبکه‌ی استیم ۶۰ دلار قیمت خواهد داشت و قیمت در نظر گرفته‌شده برای نسخه‌های کنسولی بازی نیز ۶۰ دلار است. حال مطابق آخرین اخبار بازی، استودیو وایلدکارد از افزایش قیمت بازی ARK: Survival Evolved پیش از انتشار نسخه‌ی نهایی خبر داد.

تا انتشار نسخه‌ی نهایی بازی ARK: Survival Evolved تنها چند هفته باقی است و خریداران نسخه‌ی دسترسی زودهنگام با دریافت یک بروزرسانی رایگان و بدون پرداخت پول، به نسخه‌ی کامل بازی در زمان انتشار دسترسی می‌یابند. شایان ذکر است که هم‌اکنون قیمت بازی به ۶۰ دلار افزایش یافته است و علاقه‌مندان برای تجربه‌ی آن می‌بایست بهای نسخه‌ی کامل را بپردازند.

در حال حاضر بازی ARK: Survival Evolved به صورت نسخه‌ی دسترسی پیش از موعد برای پی‌سی، مک و لینوکس در دسترس است و نسخه‌ی کامل آن در تاریخ ۱۷ مرداد برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پی‌سی، مک و لینوکس منتشر خواهد شد.

 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده