// دوشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۱

تخفیف کنسول ها و بازی های ایکس باکس وان در فروش تابستانه مایکروسافت

به مناسبت فروش تابستانه مایکروسافت، تخفیفاتی برای بازی‌ها و کنسول‌های ایکس‌باکس وان در نظر گرفته شده است.

مایکروسافت پیشنهادهای جدیدی به خریداران کنسول‌ها و بازی‌های ایکس باکس وان ارائه داده است. ابتدا به پیشنهادهای جدید برای خرید کنسول‌های مایکروسافت می‌پردازیم. باندل ایکس باکس وان اس ۵۰۰ گیگابایتی به همراه بازی ماینکرفت هم‌اکنون با قیمت ۲۵۰ دلار به فروش می‌رسد. علاوه بر این، باندل ایکس‌باکس وان اس ۵۰۰ گیگابایتی به همراه بازی بتلفیلد 1 با قیمت ۲۷۰ دلار عرضه شده است.

بسته‌ی حاوی بازی بتلفیلد 1 را می‌توانید با مدل خاکستری یا مدل سفید کنسول مورد اشاره خریداری کنید. اما بسته‌ی حاوی بازی ماینکرفت فقط با مدل سفید رنگ کنسول ایکس‌باکس وان اس عرضه می‌شود. با خرید هر یک از بسته‌های مورد اشاره همچنین از تخفیف ۱۰ دلاری در اشتراک سه‌ماهه‌ی ایکس باکس لایو و نیز تخفیف ۱۰ دلاری برای یک کنترلر ایکس‌باکس وان بهره خواهید برد.

افزون بر آنچه گفته شد، یک سری از بازی‌های ایکس‌باکس وان نیز با تخفیف عرضه می‌شوند. از حالا تا تاریخ ۲۲ جولای (۳۱ تیر) می‌توانید هر کدام از بازی‌های Halo Wars 2 و Gears of War 4 را با قیمت ۳۰ دلار خریداری کنید. 

آیا به دنبال تخفیف‌های بیشتر هستید؟ خبر خوب اینکه انتظار می‌رود مایکروسافت به زودی تخفیف‌های هفتگی جدیدی را به مشتریان خود ارائه دهد. با زومجی همراه باشید تا در جریان تخفیف‌های جدید ایکس‌باکس وان و بازی‌های این کنسول قرار بگیرید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده