// سه شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۲

جزئیات برنامه آنلاین نینتندو سوییچ برای بازی Splatoon 2 مشخص شد

کمپانی نینتندو، جزئیات برنامه آنلاین نینتندو سوییچ و قابلیت‌هایش برای بازی Splatoon 2 را منتشر کرد.

در گذشته کمپانی نینتندو اعلام کرده بود که برنامه آنلاین نینتندو سوییچ که برای گوشی‌های موبایل تعبیه شده است، به سرویس پولی کنسول، که در سال ۲۰۱۸ در دسترس قرار می‌گیرد مربوط است. اما نسخه‌ی محدود این برنامه گوشی‌های موبایل همراه با بازی Splatoon 2 روانه بازار خواهد شد و تا زمانی که به صورت رسمی عرضه شود، استفاده از آن رایگان خواهد بود.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی نینتندو اطلاعاتی از این برنامه آنلاین و قابلیت‌هایش برای بازی Splatoon 2 را منتشر کرد. بازیکنان از طریق این برنامه آنلاین گوشی موبایل می‌توانند به سرویس SplatNet 2 متصل شده و کارهای مختلفی انجام دهند. با متصل شدن به این سرویس می‌توانید آمار مختلف خود نظیر دنبال کردن بیشترین اسلحه و Gearهایی که استفاده کرده‌اید مشاهده کنید. همچنین به واسطه‌ی این برنامه‌ی آنلاین می‌توانید لیست فهرست استیج‌های بازی را مشاهده کرده و ببینید که کدام یک از نقشه‌های بازی برای کدام یک از حالت‌ها رزرو شده است.

در ادامه‌ی معرفی قابلیت‌های سرویس SplatNet 2، نینتندو اعلام کرده است که از طریق این سرویس می‌توانید اسلحه و Gearهای جدید را خریداری کرده و با ورود به بازی، آن‌ها را در اختیار بگیرید. اما در این میان مهم‌ترین ویژگی این برنامه تدارک دیدن مبارزات شخصی است. همچنین می‌توانید با هم‌تیمی‌های خود ارتباط صوتی برقرار کنید. نحوه‌ی کار به این شکل است که با شروع شدن بازی و مشخص شدن تیم‌ها، تیم شما وارد یک پارتی می‌شود و با اعضای تیم خود می‌توانید به گفت و گو بپردازید.

در آخر اعلام شد که بازیکنان می‌توانند در اولین Splatfest بازی شرکت کنند که هم‌اکنون می‌توانند آن را از طریق فروشگاه Eshop بازی دانلود کنند. اولین Splatfest بازی Splatoon 2 در تاریخ ۲۵ تیرماه ساعت ۲:۳۰ بامداد به وقت ایران شروع خواهد شد تا ساعت ۶:۳۰ صبح ادامه خواهد داشت.

بازی Splatoon 2 در تاریخ ۳۰ تیرماه (۲۱ جولای) برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

برنامه آنلاین نینتندو سوییچ

برنامه آنلاین نینتندو سوییچ

برنامه آنلاین نینتندو سوییچ

برنامه آنلاین نینتندو سوییچ


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده