// دوشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

دنیای بازی Spider-Man بزرگ تر از بازی Sunset Overdrive است

استودیو اینسامنیاک گیمز اعلام کرده که دنیای بازی Spider-Man، چند برابر بزرگ‌تر از دنیای بازی Sunset Overdrive است.

از آن‌جایی که بازی Spider-Man یک بازی جهان‌باز به حساب می‌آید، وسعت دنیای بازی، یکی از نکات مهمی است که سازنده باید آن را در نظر بگیرد و قبل از عرضه‌ی بازی، کاربران مشتاق این مورد هستند که بدانند وسعت نقشه‌ی Spider-Man تا چه اندازه‌ای است.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، طبق گفت و گویی که سایت دوال‌شاکرز با استودیو اینسامنیاک گیمز، سازنده بازی Spider-Man در توییتر داشته، وسعت دنیای بازی تا اندازه‌ای مشخص شده است. از تیم سازنده سوال شده بود که شهر نیویورک در بازی اسپایدرمن در مقایسه با نقشه‌ی بازی The Witcher 3 در چه سطحی قرار دارد که تیم سازنده اعلام کرد نمی‌توان مقایسه‌ی دقیقی بین این دو بازی انجام داد ولی نقشه‌ی Spider-Man چند برابر بزرگ‌تر از شهر سانست در بازی Sunset Overdrive است.

با این‌حال همه‌ی مخاطبان این بازی مشتاق هستند که بدانند نیویورک تا چه اندازه به مدل واقعی‌اش شباهت دارد و آیا به همان اندازه در دنیای بازی بزرگ است یا نه. متاسفانه تاریخ عرضه‌ی بازی مرد عنکبوتی مشخص نیست و تنها می‌دانیم که در سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد. البته شاون لیدن در گذشته اعلام کرده بود که تمام تلاش خود را انجام خواهند داد تا بازی در نیمه اول سال ۲۰۱۸ عرضه شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده