نویسنده: سیدرضا نصری
// جمعه, ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۰۶

بهترین بازی های ورزشی اندروید که باید امتحان کنید

این‌بار در سری مقالات بهترین بازی های اندروید، قرار است تا به بهترین بازی‌های ژانر ورزشی در موبایل بپردازیم و تعدادی از با کیفیت‌ترین آثار موجود در این سبک محبوب را معرفی کنیم.

مسابقات ورزشی در حوزه‌های مختلف به‌خصوص فوتبال و دیگر ورزش‌هایی مثل بسکتبال، همیشه کانون توجه‌ی مخاطبان بسیاری بوده‌اند و محبوبیتی وصف نشدنی را کسب کرده‌اند؛ به‌گونه‌ای که برای مدتی هم که شده است، بیننده را از دنیای بیرونی و پُر از دغدغه خود می‌گیرند و برای دقایقی در دریایی از هیجان غرق می‌کنند. وجود چنین محوبیت و خاصیتی در سری مسابقات ورزشی، سال‌ها است که مورد توجه‌ی استودیو‌های بازی‌سازی بزرگ و کوچک بوده است تا آثاری با درک درست و ایجاد حس و حالی مشابه با ورزش‌های مختلف، خلق کنند. از محبوب‌ترین این آثار می‌توان به عناونی مانند سری فیفا و NBA 2K اشاره کرد که به‌صورت هر ساله عرضه می‌شوند و تجربه‌ی نزدیک و نسبتا دقیقی را از مسابقات فوتبال و بسکتبال ارائه می‌دهند. در سری بازی‌های موبایل هم آثار خوب بیشماری در حوزه ورزش وجود دارند که همگی به نحوی سعی کرده‌اند چه به‌صورت فانتزی و چه واقع گرایانه، مخاطبان خود را سرگرم کننده و تجربه‌ی ایده‌آلی را برای آن‌ها رقم بزنند.

درنهایت اگر شما نیز به سری مسابقات ورزشی علاقه دارید، در این مقاله همراه زومجی باشید تا درکنار هم مروری بر تعدادی از بهترین بازی‌های ورزشی اندروید داشته باشیم و ویژگی‌های هرکدام را باهم مرور کنیم. همچنین اگر شما نیز پیشنهادی در حوزه‌ی بازی‌های ورزشی دارید که در فهرست ما قرار نگرفته بود یا اینکه دیدگاهی در مورد بازی‌های نام برده شده دارید، می‌توانید در بخش کامنت‌ها با ما و سایر کاربران زومجی به اشتراک بگذارید.

بهترین بازی های ورزشی اندروید

بازی اندروید MMA Manager: Fight Hard

۲۰- بازی MMA Manager: Fight Hard | بازی MMA منیجر موبایل

  • سبک: ورزشی
  • استودیو: Tilting Point
  • قیمت: رایگان

MMA Manager: Fight Hard یک بازی حرفه‌ای در حوزه‌ی مسابقات MMA است که بازیکن را در نقش یک مربی قرار می‌دهد. درنتیجه شما نمی‌توانید به‌صورت مستقیم با سایر بازیکنان به مبارزه بپردازید. اما باید مبارز‌های بسیاری را تعلیم دهید و آن‌ها را به مسابقات مختلف راهی کنید. همچنین پیروزی یا شکست بازیکنان، به تصمیماتی که شما برای انتخاب تمرین‌ها و چگونگی مبارزه‌ی آن‌ها گرفته‌اید بستگی دارید.

درواقع MMA Manager: Fight Hard یک بازی تخصصی است که مانند هر بازی مدیرتی دیگری، نیازمند صبر و حوصله‌ی بازیکن است. البته از این موضوع مهم‌تر باید به ورزش MMA علاقه داشته باشید تا یادگیری اصطلاحات و مکانیزم‌های گاها پیچیده‌ی بازی برای شما به تجربه‌ای شیرینی تبدیل شود و شما را خسته نکند. درنهایت اگر به مسابقات پُر هریجان MMA علاقه دارید، بازی مدیریتی MMA Manager: Fight Hard را در پلتفرم اندروید از دست ندهید.

دانلود بازی MMA Manager: Fight Hard برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید MMA Manager: Fight Hard

۱۹- بازی Golf Master 3D | بازی گلف مستر 3D موبایل

  • سبک: ورزشی
  • استودیو: Doodle Mobile Ltd
  • قیمت: رایگان

گلف از آن دسته ورزش‌هایی است که احتمالا کمتر کسی می‌تواند آن را به‌طور واقعی و حرفه‌ای تجربه کند. با اینکه تجربه‌ی واقعی ورزش‌ها حس و حال کاملا متفاوتی را به بازیکنان منتقل می‌کنند، اما گاهی به‌دلیل نبود شرایط انجام آن، بهترین گزینه می‌تواند تماشا یا رجوع به بازی‌هایی شبیه‌سازی شده‌ از آن ورزش باشد.

بازی اندروید Golf Master 3D یکی از بهترین عناوین ساخته شده در رشته‌ی ورزشی گلف است که بازیکنان را در رقابت‌های جذاب و هیجان‌انگیزی مقابل هم قرار می‌دهد. بازی دارای تورنمنت نسبتا متنوعی است که به‌صورت جهانی بین بازیکنان برگزار می‌شود. همچنین بازی از گیم‌پلی روان و ساده‌ای بهره می‌برد و به خوبی مسابقات گلف را شبیه‌سازی می‌کند. درنهایت اگر جزو علاقه‌مندان به ورزش گلف هستید، بازی Golf Master 3D می‌تواند انتخاب بسیار خوبی برای شما محسوب شود.

دانلود بازی Golf Master 3D برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Darts of Fury

۱۸- بازی Darts of Fury | دارتس آو فیوری

  • سبک: ورزشی
  • استودیو: Yakuto
  • قیمت: رایگان

دارت ورزشی است که به‌دلیل سادگی فراهم کردن امکانات آن، احتمالا همه‌ی ما حداقل یک بار آن را درکنار دوستان یا خانواده تجربه کرده‌ایم. حال بازی اندروید Darts of Fury به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا ورزش دارت را این‌بار در مقیاسی جهانی و به‌صورت مجازی تجربه کنند. بازی شاید نتواند مهارت‌های واقعی بازیکنان را در زمینه‌ی دارت محک بزند، اما گیم‌پلی جذاب آن باعث شده است تا بازیکن به خوبی حس و حال دارت اندازی در مسابقات را درک کند.

بازیکنان می‌توانند با شرکت در رقابت‌های مختلف، رتبه‌ی جهانی خود را افزایش دهند و در لیگ‌های بالا‌تر به رقابت بپردازند. همچنین Darts of Fury این امکان را فراهم می‌کند تا گیمر‌ بتواند با دوستان خود هم به رقابت بپردازد و برای مسابقه در سطوح بالاتر آمادگی کسب کند. بازی اندروید Darts of Fury یکی از بهترین عناوین ساخته شده از ورزش دارت است که به‌صورت رایگان در پلی‌استور در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

دانلود بازی Darts of Fury برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید 3D Tennis

۱۷- بازی 3D Tennis‏ | بازی تنیس 3D موبایل

  • سبک: ورزشی
  • استودیو: Mouse Games
  • قیمت: رایگان

3D Tennis یکی از اعتیادآورترین و قدیمی‌ترین بازی‌های ورزشی در اندروید محسوب می‌شود که رشته‌ی ورزشی تنیس را در قالب یک بازی شدیدا سرگرم کننده و جذاب به تصویر می‌کشد. هرچقدر که بازی از نظر گرافیک نسبت به آثار امروزی ساده به نظر می‌رسد، در زمینه‌ی گیم‌پلی می‌درخشد و می‌تواند به‌راحتی بازیکن را جذب خود کند.

گیم‌پلی در بازی 3D Tennis پبچیدگی خاصی ندارد و مکانیزم‌های بسیار ساده‌ای را پیش روی بازیکن قرار می‌دهد؛ با این وجود باید گفت که ماهر شدن و رسیدن به پیروزی در سطوح بالا، اصلا کار آسانی نیست. 3D Tennis را می‌توانید به‌صورت آفلاین اجرا کنید و در تونمنت‌های چالش برانگیز آن شرکت کنید و برای رسیدن به مقام قهرمانی با هوش مصنوعی به رقابت بپردازید. اگر به رشته‌ی ورزشی تنیس علاقه دارید، تجربه‌ی بازی 3D Tennis را در اندروید از دست ندهید.

دانلود بازی 3D Tennis برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Top Eleven

۱۶- بازی Top Eleven Be a Soccer Manager | تاپ ایلون

  • سبک: ورزشی
  • استودیو: Nordeus
  • قیمت: رایگان

بازی Top Eleven Be a Soccer Manager یک شبیه‌سازی با کیفیت از ورزش فوتبال است که به‌جای سپردن هدایت بازیکنان، مسئولیت بسیار سخت مربیگری و مدیریت باشگاه را بر دوش گیمر قرار می‌دهد. یعنی به‌جای کنترل بازیکنان مانند سری آثار Fifa، باید فعالیت‌هایی مانند تمرین دادن بازیکنان، چیدمان مناسب ترکیب، انتخاب تاکتیک مناسب، خرید و فروش بازیکنان و بسیاری از جزئیات واقع‌گرایانه‌ی دیگری که شاید از وجودشان هم اطلاعی نداشته باشید را انجام دهید.

در ابتدای بازی Top Eleven باید تیم خود را از صفر مدیریت کنید و هربار با قهرمان شدن در لیگ‌ها، به سطح بالاتر سعود کنید. همچنین می‌توان در کاپ‌ها و تورنمنت‌های مختلف هم شرکت کرد و جوایز با ارزشی را به‌دست آورد. بازی تاپ ایلون فرصتی است تا اندکی با سختی‌های باشگاه داری و مربیگری در فوتبال آشنا شوید و با چالش‌های مختلف آن دست‌وپنجه نرم کنید. Top Eleven یک بازی آنلاین است که به‌صورت رایگان در پلی استور عرضه شده است.

دانلود بازی Top Eleven Be a Soccer Manager برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید 3D Tennis

۱۵- بازی Touchgrind Skate 2 | تاچگرایند اسکیت ۲

  • سبک: ورزشی
  • استودیو: Illusion Labs
  • قیمت: رایگان

Touchgrind Skate 2 از آن دسته بازی‌هایی است که به سختی می‌توان دست از انجام آن کشید. بازی اندروید Touchgrind Skate 2 ساخته‌ی استودیو Illusion Labs یک اثر خلاقانه از ورزش اسکیت سواری است. درواقع بازیکن باید با لمس صفحه و کمک گرفتن از دو انگشت خود، کنترل اسکیت را در دست بگیرد و از موانع و سطوح مختلف عبور کند.

بازیکن می‌تواند در حالت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت در مکان‌های مختلف به اسکیت سواری بپردازد و مراحل را یکی پس از دیگری به اتمام برساند. البته با اینکه یادگیری کنترل اسکیت در Touchgrind Skate 2 کار چندان سختی نیست، اما برای عبور از چالش‌های بازی باید بسیار تمرین کرد و مهارت‌های خود را افزایش داد. به‌خصوص در مراحل بالاتر که شرایط به نسبت پچیده‌تر و چالش برانگیز‌تر می‌شود. بازی اندروید Touchgrind Skate 2 یک بازی خلاقانه با گیم‌پلی بسیار سرگرم کننده است که به‌صورت رایگان در دسترس طرفداران بازی‌های ورزشی قرار گرفته است. لازم به ذکر است که برای تجربه‌ی تمامی بخش‌ها، باید بازی را خریداری کنید.

دانلود بازی Touchgrind Skate 2 برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید FIE Swordplay

۱۴- بازی FIE Swordplay | بازی FIE سوردپلی موبایل

  • سبک: ورزشی
  • استودیو: FIE
  • قیمت: رایگان

در میان عناوین ساخته شده از رشته‌های ورزشی مختلف، پیدا کردن بعضی آثاری که بتوانند بعضی از ورزش‌های کمتر پرداخته شده را به درستی و با کیفیت خوب به تصویر بکشند، کار بسیار سختی است. به‌عنوان مثال اگر علاقه‌مند به تجربه یک بازی شبیه‌سازی شده از رشته‌ی ورزشی شمشیر بازی در اندروید هستید، FIE Swordplay می‌تواند به‌طور همزمان یکی از بهترین گزینه‌های شما باشد و هم جزو معدود انتخاب‌های شما محسوب شود.

FIE Swordplay به‌طور حرفه‌ای، مسابقات شمشیر بازی را در قالب حالت‌های مختلفی از رویداد‌های آنلاین و آفلاین برگزار می‌کند. همچنین گیم‌پلی نیز بسیار قابل فهم و سرگرم کننده کار شده است و به خوبی حس و حال حضور در مسابقات شمشیر بازی را به بازیکن منتقل می‌کند. بازی FIE Swordplay می‌تواند برای افرادی هم که از ورزش شمشیر بازی شناختی ندارند هم آموزنده باشد یا حتی آن‌ها را به این ورزش علاقه‌مند کند. بازی اندروید FIE Swordplay به‌صورت رایگان در پلی‌استور در دسترس است.

دانلود بازی FIE Swordplay برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Table Tennis Touch

۱۳- بازی Table Tennis Touch | تیبل تنیس تاچ

  • سبک: ورزشی
  • استودیو: Yakuto
  • قیمت: رایگان

تنیس روی میز هم از آن دسته ورزش‌هایی است که طرفداران بسیاری در جهان دارد و کاملا شناخته شده است. در میان بازی‌های شبیه‌سازی شده از رشته‌ی ورزشی پینگ پونگ در اندروید، استودیو Yakuto با خلق Table Tennis Touch موفق شده است تا یک تجربه‌ی جذاب و بسیار دقیق را از ورزش تنیس روی میز پدید آورد و جزو بهترین‌های این ژانر قرار بگیرد.

بازی از نظر گرافیک، در سطح بسیار خوبی قرار دارد و شاهد نورپردازی و طراحی زیبایی در بازی هستیم. همچنین صدا گذاری و برخورد توپ به راکت‌ها و میز، بسیار طبیعی کار شده‌اند و به خوبی حس و حضور در سالن پینگ پونگ را به گیمر القا می‌کنند. بازی Table Tennis Touch حالت‌های مختلفی را در خود جای داده است و سعی می‌کند تا بازیکن را در مقابل هوش مصنوعی، به شکل های مختلف به چالش بکشد. بازی نیاز اجباری به اینترنت ندارد و تنها برای ورود به چند بخش محدود اینترنت مورد نیاز است. بازی Table Tennis Touch یک شبیه‌ساز عالی از ورزش پینگ پونگ است که می‌تواند گیمر را تا مدت‌ها جذب خود نگه‌دارد.

دانلود بازی Table Tennis Touch برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید 8Ball Pool

۱۲- بازی 8Ball Pool | ایت بال پول

  • سبک: ورزشی
  • استودیو: Miniclip
  • قیمت: رایگان

Miniclip نام یک استودیو بازی‌سازی محبوب و شناخته شده است که آثار با کیفیتی را در کارنامه‌ی درخشان خود به ثبت رسانده است. بازی اندروید 8Ball Pool هم نمونه‌ای از همین آثار با کیفیت استودیو Miniclip محسوب می‌شود که همان‌طور که از نامش هم پیدا است، به ورزش هیجان‌انگیز بیلیارد می‌پردازد.

8Ball Pool یک بازی آنلاین است که در طی آن بازیکنان باید در قالب مسابقات مختلف، با یکدیگر به رقابت بپردازند و سعی کنند تا جایزه‌ی تعیین شده را به‌دست آورند. به‌طور کلی رویداد‌های بسیاری در بازی وجود دارند که هرکدام، میزان متفاوتی از جایزه را برای بازیکن پیروز در نظر می‌گیرد. همچنین سیستم شخصی‌سازی وسیعی در بازی وجود دارد که دست بازیکن را برای انتخاب انواع اقسام چوب‌های مختلف بیلیارد که هرکدام از میزان مشخصی از قدرت بهره می‌برند، باز می‌گذارد. بازی اندروید 8Ball Pool باتوجه‌به گذشت سال‌ها از انتشار، همچنان از سرور‌های شلوغی بهره می‌برد و بازیکنان بسیاری را از سرتاسر حهان مجذوب خودش کرده است. در ادامه می‌توانید بازی ایت بال پول را از پلی‌استور به‌صورت رایگان دانلود و نصب کنید.

دانلود بازی 8Ball Pool برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید NBA 2K Mobile Basketball Game

۱۱- بازی NBA 2K Mobile Basketball Game | بازی NBA 2K موبایل

  • سبک: ورزشی
  • استودیو: 2K, Inc
  • قیمت: رایگان

NBA 2K Mobile Basketball Game ساخته استودیو 2K, Inc یک بازی آنلاین است که رقابت‌های بستکبال را به زیبایی شبیه‌سازی می‌کند. بازی از گرافیک بسیار بالایی برخوردار است و حسابی در زمینه‌ی گیم‌پلی هم خوش می‌درخشد. NBA 2K Mobile به‌طور کلی چند بخش مختلف مانند مسابقه با کارت‌های بازیکنان محبوب و رقابت‌های مستقیم با دیگر گیمر‌ها را شامل می‌شود که در هرکدام به شکل کاملا متفاوتی بازیکن را سرگرم خود می‌کند.

NBA 2K Mobile از نظر صدا گذاری و جزئیات محیطی مانند نور پردازی و طراحی، کیفیت بسیار بالایی دارد و یکی از گرافیکی‌ترین بازی‌های اندروید محسوب می‌شود. بنابر این اگر از یک موبایل بالا یا میان‌رده بهره می‌برید، بازی رایگان NBA 2K Mobile را در اندروید از دست ندهید.

دانلود بازی NBA 2K Mobile Basketball Game برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Touchgrind BMX 2

۱۰- بازی Touchgrind BMX 2 | تاچگرایند BMX ۲

  • سبک: ورزشی
  • استودیو: Illusion Labs
  • قیمت: رایگان

استودیو Illusion Labs با ساخت بازی Touchgrind BMX یک سبک متفاوتی از گیم‌پلی را برای پلتفرم‌ اندروید به وجودآورد که به سختی می‌توان مشابه آن را پیدا کرد. بازی مانند محصول دیگر این استودیو Touchgrind Skate از یک فرمول موفق و مشابه بهره می‌برد و گیم‌پلی واقعا اعتیادآوری را به مخاطب خود ارائه می‌کند. درواقع بازی به خوبی با شرایط موبایل سازگار است و به شکل زیبایی ایده‌های خود را در زمینه‌ی گیم‌پلی، پیاده‌سازی می‌کند.

روند بازی Touchgrind BMX 2 به‌گونه‌ای جریان دارد که بازیکن در طی آن باید با هدایت دوچرخه‌ی خود، از موانع و چالش‌های تعیین شده عبور کند. یادگیری بازی کار چندان سختی نیست، اما با سعود به مراحل بالاتر باید انتظار شرایط به نسبت سخت‌تری را داشته باشید. همچنین بازی از سیستم شخصی خوبی هم بهره می‌برد و دست بازیکن را در انتخاب دوچرخه‌ و رنگ بندی آن باز می‌گذارد. بازی Touchgrind BMX 2 به واسطه‌ی گیم‌پلی عالی و اعتیادآور خود، یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ورزشی اندروید محسوب می‌شود و می‌تواند تا مدت‌ها شما را سرگرم خود نگه‌دارد.

دانلود بازی Touchgrind BMX 2 برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Boxing Star

۹- بازی Boxing Star | بوکسینگ استار

  • سبک: ورزشی
  • استودیو: FourThirtyThree Inc
  • قیمت: رایگان

همان‌طور که می‌دانیم، رشته‌ی ورزشی پُرطرفدار بوکس به‌دلیل هیجان بالایی که به بازیکن و تماشاگر منتقل می‌کند، پتانسیل بسیار خوبی برای تبدیل شدن به یک بازی ویدیویی دارد. در همین راستا شاهد انتشار آثار باکیفیتی در پلتفرم‌های مختلف بوده‌ایم که سعی کرده‌اند تا با پیاده‌سازی مسابقات بوکس در شکل و شمایل مختلف، علاقه‌مندان به این ورزش هیجان‌انگیز را به خود جذب کنند.

بازی Boxing Star ساخته‌ی استودیو FourThirtyThree Inc یکی از با کیفیت‌ترین آثار ساخته شده براساس ورزش بوکس است که به شکلی فانتزی، اما بسیار اعتیادآور و جذاب، رقابت‌های نفس‌گیر این ورزش پُر مخاطب را به تصویر می‌کشد. روند بازی به‌گونه‌ای است باید در نقش یک بازیکن تازه‌کار که تجربه‌ی زیادی از حضور در مسابقات ندارد، با تمرین و شرکت در رویداد‌های ساده، رفته رفته پیشرفت کنید و به سطوح بالاتر دست پیدا کنید. Boxing Star یک بازی آنلاین است که در طی آن بازیکنان باید در لیگ‌های مختلف امتیاز کسب کنند و با کسب جوایر مختلف، قابلیت‌های خود را ارتقا دهند. بازی اندروید Boxing Star یکی از بهترین آثار ساخته شده از رشته‌ی ورزشی بوکس است که می‌توانید به‌صورت رایگان از پلی‌استور دانلود و نصب کنید.

دانلود بازی Boxing Star برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Homerun Battle 2

۸- بازی Homerun Battle 2 | هومران بتل ۲

  • سبک: ورزشی
  • استودیو: Com2uS
  • قیمت: رایگان

Homerun Battle 2 ساخته‌ی استودیو Com2uS یکی از پُرطرفدار‌ترین بازی‌های ورزشی در اندروید محسوب می‌شود که به شکل جذاب و اعتیاد آوری به مسابقات بیسبال پرداخته است. Homerun Battle 2 یک بازی آنلاین است که در طی آن بازیکنان باید در مهار توپ‌های بیسبال، با یکدیگر به رقابت بپردازند. بازی گیم‌پلی منحصر‌به‌فرد و سرگرم کننده‌ای را پیش روی گیمر قرار می‌دهد و مانع از خستگی آن می‌شود.

بازی سیستم شخصی بسیار خوبی دارد و درکنار انتخاب جزئیات کاراکتر، می‌توان مدل‌های مختلفی از تجهیزات بیسبال را هم به اختیار خریداری کرد یا به‌عنوان پاداش به‌دست آورد. همچنین چندین حالت مختلف برای بازی در نظر گرفته شده است که در هرکدام می‌توان به گونه‌ی متفاوت و سرگرم کننده‌ای از مسابقات بیسبال لذت بُرد. Homerun Battle 2 تاکنون بسیار مورد استقبال بازیکنان قرار گرفته است و به‌راحتی می‌توان آن به طرفداران سری بازی‌های ورزشی در اندروید پیشنهاد کرد. در ادامه می‌توانید بازی هومران بتل ۲ را به‌صورت رایگان از پلی‌استور دانلود و نصب کنید.

دانلود بازی Homerun Battle 2 برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Bowling King

۷- بازی Bowling King | بولینگ کینگ

  • سبک: ورزشی
  • استودیو: Miniclip
  • قیمت: رایگان

Bowling King یک بازی با کیفیت دیگر از استودیو خوش آوازه‌ی Miniclip است که رقابت‌های بولینگ را به‌صورت یک بازی آنلاین در رویداد‌های متنوع به تصویر می‌کشد. بازی به‌گونه‌ای است که دو بازیکن باید مقابل یکدیگر قرار بگیرند و با پرتاب دقیق توپ‌های بولینگ، نسبت به حریف خود امتیاز بالاتری کسب کنند. این بازی نیز مانند دیگر آثار این استودیوی محبوب، برای هر مسابقه متناسب با سطحی که دارد یک جایزه در نظر گرفته است که به فرد پیروز تعلق می‌گیرد.

مسابقات Bowling King در نقاط مختلفی از جهان مانند لاس وگاس، نیویورک، پاریس و دیگر شهر‌های معرف جهان شکل می‌گیرد که البته به شکل زیبایی نیز ترسیم شده‌اند. اگر به مسابقات بولینگ با به‌طور کلی به آثار ورزشی علاقه دارید، درکنار دیگر عناوین باکیفیت استودیو Miniclip بازی اندروید Bowling King نیز می‌تواند یک گزینه‌ی عالی برای شما محسوب شود و تا مدت‌ها سرگرمتان کند.

دانلود بازی Bowling King برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Flip Diving

۶- بازی Flip Diving | فلیپ دایوینگ

  • سبک: ورزشی
  • استودیو: MotionVolt Games Ltd
  • قیمت: رایگان

بازی اندروید Flip Diving به ورزش جالب و هیجان‌انگیز شیرجه‌ می‌پردازد. بازی نیازی اجباری به اینترنت ندارد و بازیکن را به‌صورت آفلاین درگیر مراحل چالش‌برانگیز خود می‌کند. در هر مرحله، گیمر باید از سکو‌های مختلفی مانند تخته پرش، درخت‌ها و کوه‌ها به درون آب شرجه بزند و قبل از فرود، حرکات مختلفی را اجرا کند.

Flip Diving فیزیک واقع‌گرایانه‌ای دارد و یکی از نقاط قوت مهم بازی محسوب می‌شود. به‌خصوص واکنش‌های کاراکتر‌ها بعد از برخود با سخره‌ها یا قبل از فرود، بسیار طبیعی کار شده‌اند. همچنین کاراکتر‌های بسیاری در بازی حضور دارند که با دریافت و انتخاب هرکدام، تا حدودی می‌توانید فیزیک و شرایط متفاوتی را تجربه کنید. بازی Flip Diving یک بازی خلاقانه و بسیار هیجان انگیز است که نباید تجربه‌ی آن را در اندروید از دست بدهید.

دانلود بازی Flip Diving برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید F1 Mobile Racing‏

۵- بازی F1 Mobile Racing‏ | اف ۱ موبایل ریسینگ

  • سبک: ورزشی، مسابقه‌ای
  • استودیو: ELECTRONIC ARTS
  • قیمت: رایگان

بازی‌های اتومبیل‌رانی به‌دلیل هیجان‌بالا و سازگاری با شرایط موبایل، همیشه مخاطبان زیادی را به خود جذب می‌کنند. احتمالا عناوین نام آشنایی مانند سری بازی‌های آسفالت یا نید فور اسپید را تجربه کرده‌اید یا حداقل از کیفیت بالای آن‌ها اطلاع دارید. با وجود محوبیت و کیفیت بالای آثار نام برده شده، وقتی نگاه تخصصی به ورزش اتموبیل رانی داشته باشیم یا از مسابقات فرمول یک صحبت کنیم، F1 Mobile Racing می‌تواند جزو بهترین گزینه‌های فهرست ما قرار بگیرید.

بازی اندروید F1 Mobile Racing به شکل واقع گرایانه‌ای به مسابقات فرمول یک می‌پردازد و تا حدی زیادی سعی می‌کند تا جزئیات را در به تصویر کشیدن آن رعایت کند. بازی مانند مسابقات واقعی، پیست‌های طولانی را مقابل شما قرار می‌دهد و با گیم‌پلی عالی خود، به خوبی حس و حال مسابقات فرمول یک را برای بازیکن تداعی می‌کند. بازی اندروید F1 Mobile Racing ساخته‌ی شرکت شناخته شده‌ی الکترونیک آرتز، بیشتر مناسب افرادی است که قصد دارند تا تجربه‌ی واقع‌گرایانه‌ای از مسابقات فرمول یک داشته باشند. درنهایت اگر طرفدار ورزش اتومبیل‌رانی هستید، به هیچ‌وجه نباید تجربه‌ی بازی آنلاین F1 Mobile Racing را در اندروید از دست بدهید.

دانلود بازی F1 Mobile Racing‏ برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Tennis Clash

۴- بازی Tennis Clash: Multiplayer Game | تنیس کلش

  • سبک: ورزشی
  • استودیو: Wildlife Studios
  • قیمت: رایگان

Tennis Clash: Multiplayer Game یکی از بهترین بازی‌های برگرفته شده از ورزش تنیس محسوب می‌شود که به‌دلیل ارائه‌ی یک گیم‌پلی اعتیادآور، تاکنون بازیکنان بسیاری را مجذوب خود کرده است. بازی به‌صورت آنلاین اجرا می‌شود و دو بازیکن را در قالب یک مسابقه تنیس، مقابل یک دیگر قرار می‌دهد. بازی فاقد پیچیدگی خاصی در زمینه‌ی کنترل است و تنها بعد از چند دست بازی کردن، به‌سادگی می‌توان با آن همراه شد.

Tennis Clash از گرافیک خوبی بهره می‌برد و محیط‌ها و به‌خصوص فیزیک توپ، طراحی بسیار خوبی دارند. همچنین بازی داری یک سیستم شخصی‌سازی و ارتقا وسیع است و دست بازیکن را در این بخش باز می‌گذارد. البته باید گفت که برای دریافت آیتم‌های بازی، باید آن‌ها را با استفاده از جوایزی که در مسابقات مختلف کسب می‎کنید، خریداری کنید یا با پرداخت پول واقعی کار را ساده‌ و سریع‎تر پیش ببرید. بازی اندروید Tennis Clash: Multiplayer Game یک اثر عالی برای طرفداران بازی‌های ورزشی شمرده می‌شود و می‌تواند تا مدت‌ها بازیکن را سرگرم خود نگه‌دارد.

دانلود بازی ورزشی Tennis Clash: Multiplayer Game اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید FIFA Soccer

۳- بازی FIFA Soccer | فیفا ساکر

  • سبک: ورزشی
  • استودیو: ELECTRONIC ARTS
  • قیمت: رایگان

عنوان فیفا یک نام شناخته شده و محبوب برای علاقه‌مندان به بازی‌های ورزشی و به‌خصوص طرفداران ورزش فوتبال محسوب می‌شود. شرکت الکترونیک آرتز که به‌طور سالانه یک نسخه‌ی جدید از بازی فوتبالی خود را برای کنسول‌ها و پی سی منتشر می‌کند، بخش آلتمیت تیم فیفا، که یکی از بخش‌های پُرطرفدار نسخه‌ی کنسولی بازی محسوب می‌شود را با کمی تفاوت و البته محدودیت، با نام FIFA Soccer برای پلتفرم موبایل نیز عرضه کرده است.

FIFA Soccer درواقع یک بازی آنلاین است که در آن می‌توانید تیم محبوب خود را انتخاب کنید و به مرور زمان با کسب جوایز مختلف، از بازیکنان محبوب دنیای فوتبال نیز در تیم خود استفاده کنید. در بازی FIFA Soccer اکثر تیم‌های محبوب لایسنس شده‌اند و شاهد مدل‌های واقع‌گرایانه‌ای از لوگوها و پیراهن‌های باشگاه‌ها هستیم. بازی FIFA Soccer یک اثر حرفه‌ای و با کیفیت در زمینه‌ی سری بازی‌های فوبتالی است که طرفداران این ورزش نباید تجربه‌ی آن را در اندروید از دست بدهند.

دانلود بازی FIFA Soccer برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Rocket League Sideswipe

۲- بازی Rocket League Sideswipe | راکت لیگ ساید سوایپ

  • سبک: ورزشی
  • استودیو: Psyonix Studios
  • قیمت: رایگان

Rocket League Sideswipe یک بازی خلاقانه با گیم‌پلی بسیار سرگرم کننده است که توسط استودیو Psyonix Studios و به‌عنوان یک نسخه‌ی فرعی از بازی راکت لیگ، برای پلتفرم موبایل عرضه شده است. بازی کنترل یک ماشین را به بازیکن می‌سپارد و آن را وارد انواع و اقسام مسابقات مختلف می‌کند. مسابقاتی برگرفته شده از ورزش‌هایی مانند بسکتبال و فوتبال که به‌صورت چهار بازیکن یا دو بازیکن در قالب دو تیم برگزار می‌شود.

بازی در زمینه‌ی گیم‌پلی عملکرد خوبی را از خود به نمایش می‌گذارد و با ارائه‌ی یک سیستم کنترل بسیار ساده، تجربه‌ای جذاب و نفس گیری را برای گیمر رقم می‌زند. Rocket League Sideswipe اثری است که این روز‌ها کمتر می‌توان مشابه آن را پیدا کرد؛ اثری که تا این حد بتواند موفق عمل کند و مخاطب را درگیر خودش کند. درواقع ما با یک بازی مهارت‌محور روبه‌رو هستیم که بدون وابستگی به پول واقعی، تنها روی مهارت فردی بازیکن متمرکز است و مسابقات عادلانه‌ای را به وجود می‌آورد. بازی اندروید Rocket League Sideswipe یک عنوان واقعا اعتیادآور و با کیفیت است که هر گیمری را می‌تواند جذب خود کند.

دانلود بازی Rocket League Sideswipe برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید eFootball PES 2021

۱- بازی eFootball PES 2021 | بازی PES موبایل

  • سبک: ورزشی
  • استودیو: KONAMI
  • قیمت: رایگان

اگر بخواهیم چند مورد از بهترین بازی‌های فوتبالی اندروید را نام ببریم، به‌راحتی می‌توانیم نام بازی eFootball PES 2021 را در فهرست خود جای دهیم. نسخه‌ی موبایلی بازی eFootball PES 2021 مانند نسخه‌های کنسولی این مجموعه، سعی می‌کند تا یک شبیه‌ساز بسیار خوب و با کیفیت را از ورزش فوتبال ارائه دهد. در ابتدا باید گفت که بازی تغریبا تمام لایسنس‌های مربوط‌به باشگاه‌های مطرح فوتبالی را دارد و به شکلی واقع گرایانه‌ای آن‌ها را شبیه‌سازی کرده است.

بازی eFootball PES 2021 به شما اجازه می‌دهد تا تیم خود را از صفر بسازید و با دیگر بازیکنان جهان در رویداد‌های مختلف، به رقابت بپردازید. همچنین گرافیک نیز یکی دیگر از نقاط قوت بازی محسوب می‌شود که در نوع خود بسیار عالی کار شده است. بازی اندروید eFootball PES 2021 گیم‌پلی بسیار روان و سرگرم کننده‌ای دارد و به خوبی حس و حال نسخه‌های کنسولی این مجموعه را به گیمر القا می‌کند. اگر به‌دنبال یک بازی با کیفیت از ورزش فوتبال هستید، نباید تجربه‌ی eFootball PES 2021 را در اندروید از دست بدهید.

دانلود بازی eFootball PES 2021 برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play

پرسش‌های متداول

بهترین بازی های ورزشی کدام ها هستند؟

بستگی دارد به چه سبکی علاقمند باشید اگر فوتبال می‌خواهید بازی فیفا موبایل و PES مناسب شما خواهند بود. اگر علاقمند به بازی تنیس هستید بازی Tennis Clash را توصیه می‌‌کنیم. اگر به بوکس علاقه دارید حتما Boxing Star را نصب کنید.

بازی های ورزشی اندروید روی موبایل های ارزان‌قیمت اجرا می‌شوند؟

گوشی‌های میان‌رده و پرچم‌دار بدون مشکل قادر به اجرای بازی‌‌های ورزشی خواهند بود اما اگر گوشی پایین‌رده و اقتصادی دارید شاید در اجرای بازی‌های فوتبال به مشکل بربخورید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده