نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۰

انتشار اولین ویدیو فیلم War For The Planet Of The Apes

اخیرا اولین ویدیوی رسمی فیلم War for the Planet of the Apes منتشر شده است که در آن با شخصیت نوا بیشتر آشنا می‌شویم.

اواخر ماه گذشته بود که کمپانی فاکس قرن بیستم سومین و آخرین تریلر فیلم مورد انتظار جنگ برای سیاره میمون‌ها (War for the Planet of the Apes) را منتشر کرد. حال، این کمپانی اولین ویدیوی رسمی این فیلم را منتشر کرده است. در این ویدیو بیشتر با شخصیت نوا که یک دختر کوچک و یتیم است، آشنا می‌شویم و در طی آن به بررسی رابطه‌اش با سزار پرداخته می‌شود. نوا پس از کشته شدن پدر و مادرش توسط میمون‌ها به اسارت گرفته می‌شود؛ اما به مرور زمان اعتماد سزار را به‌دست می‌آورد. به نظر می‌رسد که رابطه سزار و نوا یکی از مهم‌ترین بخش‌های فیلم War for the Planet of the Apes خواهد بود. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

علاوه بر این، پوستر جدیدی از فیلم War for the Planet Of the Apes منتشر شده است که تمرکز آن روی شخصیت نوا است. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

War for the Planet of the Apes Poster

اندی سرکیس، وودی هارلسون، استیو زان، جودی گریر، مایکل ادمتویت، تای اولسون، آلساندرو جولیانی، سارا کنینگ، چاد روک، گابریل چاواریا و آمیا میلر، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم War For The Planet Of The Apes حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم، سومین فیلم از مجموعه بازسازی سیاره میمون‌ها (Planet of the Apes) است. پیش از این، فیلم ظهور سیاره میمون‌ها (Rise of the Planet of the Apes) در سال ۲۰۱۱ و فیلم طلوع سیاره میمون‌ها (Dawn of the Planet of the Apes) در سال ۲۰۱۴ ‌به‌روی پرده‌های سینما رفته بود.

کارگردانی فیلم War for the Planet of the Apes بر عهده مت ریوز بوده که پیش از این، کارگردانی فیلم کلاورفیلد (Cloverfield) و فیلم Dawn of the Planet of the Apes را بر عهده داشته است. او اخیرا کارگردانی فیلم مستقل جدید بتمن (Batman) را هم بر عهده گرفته است. ریوز علاوه بر کارگردانی، به همراه مارک بامبک کار نوشتن فیلمنامه فیلم War for the Planet of the Apes را نیز بر عهده داشته است.

فیلم War for the Planet of the Apes در تاریخ ۱۴ جولای ۲۰۱۷ (۲۳ تیر ۱۳۹۶) اکران خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده