// جمعه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۹

آپدیت بازی Tekken 7 منتشر شد

بروزرسانی جدید بازی Tekken 7 در راستای بهبود بخش آنلاین بازی منتشر شد.

با عرضه شدن بازی Tekken 7 یکی از مشکلاتی که گریبانگیر آن شده است، مشکلات مربوط به بخش آنلاین و سرورهای بازی است. از این‌رو کمپانی باندای نامکو، سازنده و ناشر بازی، بروزرسانی جدیدی برای تکن 7 منتشر کرده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در آپدیت بازی Tekken 7 که فعلا برای پلی‌استیشن 4 منتشر شده است، شاهد بهبود Matchmaking هستیم و یک سری ویژگی به بخش آنلاین بازی اضافه شده است. از این پس، تعداد برد، Title و Rank شما قبل از برنده شدن در طول مسابقات برای حریف به نمایش درنمی‌آید. همچنین شما می‌توانید از بخش تنظیمات مربوطه، Voice Chat داخل بازی را غیرفعال کنید.

باندای نامکو قول داده است که در آینده نزدیک با انتشار بروزرسانی‌های دیگر مشکلات بازی را رفع کند و در هفته پیش رو، این بروزرسانی برای رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان نیز عرضه خواهد شد.

در آخر، بازی Tekken 7 توانست از زومجی نمره ۸.۵ را دریافت کند و در گوشه‌ای از نقد این بازی نوشته شده است:

بازی Tekken 7 با بازه زمانی طولانی عرضه شد و از همان ابتدا نشان داد که آمده است تا جای خود را در دل هواداران پیدا کند. درست است که رفته رفته مشکلات بازی خود را نشان می‌دهند؛ ولی وقتی به گیم‌پلی و مبارزات بازی نگاه می‌کنیم، شاهد تجربه‌ای غنی و المان‌هایی هستیم که می‌توانند ساعت‌ها شما را سرگرم کنند. از طرفی وجود بخش شخصی‌سازی و تعداد متعدد شخصیت‌های قابل بازی، سبب شده هیچ‌وقت احساس تکراری بودن به شما دست ندهد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده