نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۱

قسمت پایانی فصل هفتم سریال Game of Thrones طولانی‌ ترین قسمت این سریال است

طبق اطلاعات منتشر شده، قسمت پایانی فصل هفتم سریال Game of Thrones رکورد طولانی‌ترین قسمت این سریال را به نام خود ثبت کرده است.

حدود یک ماه دیگر پخش فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) از شبکه HBO آغاز خواهد شد و حال در جریان اخبار سینما و تلویزیون، قسمت پایانی فصل هفتم این سریال رکورد طولانی‌ترین قسمت تمام فصل‌های این سریال را شکسته است. زمان قسمت پایانی فصل هفتم این سریال قرار است ۸۱ دقیقه باشد. طبق اطلاعاتی که وب‌سایت نگهبانان دیوار منتشر کرده، شبکه HBO اخیرا فهرست و اطلاعات قسمت‌های فصل هفتم سریال Game of Thrones را در وب‌سایت خود اضافه کرده است که در آن زمان هر هفت قسمت این فصل سریال نیز دیده می‌شود.

در حالی که زمان پنج قسمت اول فصل هفتم سریال Game of Thrones حدود یک ساعت است، اما زمان دو قسمت پایانی این سریال بسیار طولانی‌تر خواهد بود و به نظر می‌رسد که شاهد اتفاقات بسیار مهمی در آن خواهیم بود. به عنوان مثال، زمان قسمت ششم فصل هفتم این سریال ۷۱ دقیقه خواهد بود که سه دقیقه بیشتر از رکورد قبلی که متعلق به قسمت پایانی فصل ششم سریال Game of Thrones بوده است، خواهد بود. همچنین زمان قسمت پایانی نیز ۸۱ دقیقه است که در تاریخ این سریال بی‌سابقه بوده است. با این حال، HBO واکنش رسمی به این خبر نداشته است.

پخش هفتگی فصل هفتم سریال Game of Thrones از روز یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۶ (۱۶ جولای ۲۰۱۷) آغاز خواهد شد. اخیرا HBO تریلر جدیدی از فصل هفتم این سریال پخش کرده است. همچنین به تازگی ویدیو جدیدی از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری فصل هفتم سریال Game of Thrones منتشر شده است که مراحل طراحی لباس شخصیت‌ها را نشان می‌دهد. علاوه بر این، شبکه HBO اعلام کرد که ممکن است فصل هشتم این سریال تا سال ۲۰۱۸ پخش نشوددر حال حاضر شبکه HBO در حال ساخت پنج سریال فرعی و پیش درآمد براساس مجموعه Game Of Thrones است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده