نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

ادامه پخش سریال 24Legacy لغو شد

شبکه فاکس از لغو سریال ۲۴ میراث (24Legacy) پس از پخش یک فصل از آن خبر داد.

طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، سریال 24: Legacy پس از پخش یک فصل از آن رسما توسط شبکه فاکس لغو شده است. این سریال یک نسخه فرعی از سریال 24 با بازی کیفر ساترلند بوده است که طی سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۰ از این شبکه به روی آنتن رفته بود. کوری هاوکینز، میراندا اتو، آنا دیوپ، تدی سیرس، باشی، دن بوکاتینسکی، چارلی هوفهایمر، شیلا وند، جرالد مک‌رینی و جیمی اسمیتس، از جمله بازیگرانی بودند که در سریال 24Legacy حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. طبق گفته این وب‌سایت، بخش تلویزیونی کمپانی فاکس قرن بیستم در نظر دارد که در آینده دوباره سریال جدیدی را براساس مجموعه 24 تولید و منتشر کند.

ساخت یک مجموعه آنتولوژی براساس سریال 24 یکی از ایده‌های محبوب شبکه فاکس است که طبق اطلاعاتی که از آن منتشر شده این سریال قرار است در قالب یک سریال اصلی تولید شود و گفته می‌شود که اتفاقات این سریال در زمان حال برای شخصیت‌ها رخ می‌دهد و نحوه داستان سرایی مانند مجموعه 24 خواهد بود. ورایتی اضافه کرد که در حال حاضر تهیه کنندگان در حال کار روی مجموعه آنتولوژی 24 هستند و ممکن است بزودی ساخت آن رسما تایید و اعلام شود. هاوارد گوردون، برایان گریزر، مانی کوتو، اوان کاتز، استفان هاپکینز و کیفر ساترلند، از جمله کسانی بودند که در سریال 24Legacy به عنوان تهیه کننده و تهیه کننده اجرایی حضور داشتند و گفته می‌شود که ممکن است در سریال جدید مجموعه 24 نیز بازگردند.

هر فصل سریال 24 در ۲۴ قسمت تولید و از فاکس منتشر می‌شد، اما تنها ۱۲ قسمت سریال 24Legacy تولید و منتشر شده است. با وجود استقبال بسیار گسترده از قسمت اول فصل اول این سریال، قسمت‌های بعدی با ریزش گسترده بیننده روبرو شد و میانگین تعداد بیننده آن بسیار پایین‌تر از کم بیننده‌ترین فصل‌های سریال ۲۴ بوده است. سریال 24Legacy مانند سریال 24 داستان یک حمله تروریسی را روایت می‌کند که اریک کارتر سعی در خنثی کردن این حمله تروریسی جدید دارد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده