نویسنده: کیان کاظمی
// پنجشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۹

بازی Call Of Duty: WWII سیستم ساخت کلاس را با سیستم جدید لشکرها جایگزین می‌کند

استودیو اسلج همر تایید کرد که سیستم ساخت کلاس و انتخاب تجهیزات سری Call Of Duty در بازی Call Of Duty: WW2 متفاوت خواهد بود.

با وجود اینکه هنوز اطلاعات چندانی در رابطه با بخش چندنفره بازی Call Of Duty: WWII منتشر نشده است، کمپانی اکتیویژن امروز در جدیدترین اخبار بازی جزئیات بیشتری پیرامون این بخش به اشتراک گذاشت. به طور دقیق‌تر، امروز به طور رسمی اعلام شد که بازی از سیستم ساخت کلاس به شکلی که قبلا در نسخه‌های اخیر سری Call of Duty دیده بودیم، استفاده نمی‌کند و این سازوکار با سیستم جدید لشکرها یا همان Divisions جایگزین شده است.

در یک پست جدید بلاگ پلی‌استیشن، گلن اسکافیلد، مدیر استودیو اسلج همر گیمز در مورد سیستم لشکرها توضیحاتی ارائه داد و گفت که این سیستم تغییرات اساسی و چشمگیری در شخصی‌سازی بازیکنان ایجاد می‌کند. از این پس به جای اینکه تنها سلاح‌های خود را انتخاب و شخصی‌سازی کنید و سپس ظاهر کاراکتر خود را تغییر دهید، به لطف سیستم لشکرها می‌توانید از میان پنج لشکر معروف جنگ جهانی دوم یکی را انتخاب کنید که هر یک به تمرینات نظامی خاص، تمرینات لشکری و مهارت‌های مختلف با سلاح مجهز است. اسکافیلد توضیح می‌دهد:

سیستم لشکرها اساسا چگونگی سرمایه‌گذاری بازیکنان روی سرباز خود در بخش چندنفره را مجددا تعریف می‌کند.

با وجود اینکه اطلاعات دقیق این سیستم هنوز فاش نشده است، به نظر می‌رسد هر لشکر برای انجام یک سری کار خاص نسبت به دیگر کارها بهتر است؛ برای مثال، شاید یک لشکر تک‌تیراندازان بهتری داشته باشد. با این حال هنوز هیچ چیز رسمی تایید نشده است.

علاوه بر این، اسکافیلد در مورد حالت War بازی Call of Duty: WWII هم سخن گفت. این حالت جدید بخش چندنفره روایت-محور است و نبردهای نامتقارن میان بازیکنان در جناحین مختلف را شامل می‌شود. اسکافیلد گفت:

سربازان متفقین و متحدین در یک گیم‌پلی تهاجمی و تدافعی به مبارزه برای رسیدن به اهداف استراتژیک می‌پردازند. ما برای ساخت حالت War بازی با استودیو Raven Software همکاری کردیم.

بازی Call of Duty: WWII در تاریخ ۳ نوامبر (۱۲ آبان) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. اکتیویژن و اسلج‌همر گیمز هفته آینده در نمایشگاه E3 2017 اطلاعات بیشتری در مورد بازی فاش می‌کنند، پس زومجی را برای آگاهی از آخرین اخبار بازی Call of Duty: WWII دنبال کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده