نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۹

انتشار پوستر جدید فیلم Dunkirk

کمپانی برادران وارنر پوستر جدیدی از فیلم مورد انتظار دانکرک (Dunkirk) منتشر کرده است.

ماه گذشته، کمپانی برادران وارنر تریلر جدید فیلم Dunkirk را منتشر کرد؛ تریلری که به یکی از بحث‌های داغ و محبوب رسانه‌های اجتماعی تبدیل شد. علاوه بر این، مجله توتال فیلم تصویر جدیدی از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری این فیلم منتشر کرده است. کریستوفر نولان، کارگردان این فیلم، برای خلق صحنه‌هایی زیبا و غنی در فیلم Dunkirk از لحاظ جلوه‌های بصری، از دوربین‌های ۶۵ میلیمتری و آی‌مکس استفاده کرده است. درجه سنی این فیلم نیز PG-13 خواهد بود. حال، کمپانی برادران وارنر پوستر جدیدی از فیلم Dunkirk منتشر کرده است. در این تصویر، یکی از سربازان بریتانیایی در ساحل دانکرک روی زمین خوابیده است و اطراف او را آتش و دود فرا گرفته است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Dunkirk Poster

داستان فیلم Dunkirk در مورد نبرد دانکرک در جنگ جهانی دوم است. این نبرد یکی از مشهور‌ترین حوادث جنگ‌ جهانی دوم است که در ماه مه ۱۹۴۰ در منطقه دانکرک فرانسه رخ داد. دانکرک در نهایت منجر به خروج نیرو‌های محاصره‌شده فرانسوی و متحدین از اروپا شد و علی‌رغم اینکه انگلیس شکست خود را در برابر آلمان رسما اعلام کرد، ولی ۳۳۰ هزار سرباز متحدین توانستند جان سالم به در ببرند. نولان پیش از این گفته بود که فیلم Dunkirk روایت داستانی پیچیده و غیر معمول‌تری نسبت به دیگر فیلم‌هایی که با موضوع جنگ جهانی دوم ساخته شده‌اند، خواهد داشت.

فیلم Dunkirk برای اکران در تاریخ ۲۱ جولای ۲۰۱۷ (۳۰ تیر ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. در این فیلم بازیگرانی چون تام هاردی، مارک رایلنس، هری استایلز، کنت برانا، کیلین مورفی، جیمز دارسی، فیون وایت‌هد، جک لودن و آنرین برنارد حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده