// جمعه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل Crusaders of Light

بازی اندروید و آیفون Crusaders of Light نقش‌آفرینی باکیفیتی شبیه به بازی Neverwinter است که نبردهای حماسی با شیاطین را روایت می‌کند.

نمایشگرهای کوچک موبایل اکنون میزبان انبوهی از بازی‌های باکیفیت هستند. گاهی در بازی Asphalt 8: Airborne با گرافیکی فوق‌العاده به ماشین سواری و رقابت در جاده‌‌های خاکی می‌رویم و گاهی نیز با بازی Implosion - Never Lose Hope با سایبورگی سامورایی دشمنان را تکه تکه می‌کنیم. هرچه باشد اکنون می‌دانیم که با پیشرفت روز افزون استودیوهای بازی‌سازی، دیگر پلتفرم‌های موبایل نیز از نظر کیفیت در جایگاه بالایی قرار گرفته‌اند و می‌توانیم از استودیوها انتظارات زیادی داشته باشیم. در این مقاله قصد معرفی یکی از بازی‌های باکیفیت اندروید و آیفون را با نام Crusaders of Light داریم؛ یک بازی نقش‌آفرینی موبایل با المان‌های بسیار که بازیکنان را به یک نبرد MMORPG در گوشی‌های موبایل می‌برد.

بازی Crusaders of Light

هر یک از سه کلاس بازی مهارت‌های منحصربه‌فردی دارد

به دنبال پایان صلحی ۷۰۰ ساله، دوران تاریک نبردهای خونین با ارتش شیاطین آغاز شده است. با ورود به بازی باید شخصیت خود را از میان سه کلاس انتخاب کنید و هر کلاس شامل دو شخصیت مونث و مذکر می‌شود. با انتخاب کلاس مورد نظر وارد اولین مرحله آموزشی می‌شوید و باید در نبردی با شیاطین، آنها را شکست دهید. بازی ماموریت‌های مختلفی دارد که با ضربه روی آنها، شخصیت داستان به صورت خودکار به دنبال ماموریت می‌رود. این قابلیت کنترل بازی را آسان‌تر کرده و مانع گشت و گذار بی‌مورد در بازی شده است. یکی از ویژگی‌هایی که می‌خواهم از همین ابتدا در رابطه با آن صحبت کنم، امکان تنظیم گرافیک بازی است. بازی چهار تنظیمات گرافیکی را با جزئیات کامل ارائه می‌دهد که مانند بازی کامپیوتر می‌توانید با توجه به پردازنده دستگاه‌، تنظیمات گرافیکی را دستکاری کنید. اما با توجه به کاملا آنلاین بودن Crusaders of Light، این بازی فشار زیادی به دستگاه شما می‌آورد و به شدت باتری دستگاه را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

با وجود استفاده از دستگاه گلکسی اس 8 پلاس، پرچمدار سامسونگ برای تجربه این بازی، باز هم در بالاترین تنظیمات گرافیکی افت فریم را شاهد بودیم. با این حال، هنوز هم Crusaders of Light یکی از باکیفیت‌ترین بازی‌های موبایل عرضه‌شده تاکنون است. یکی از ویژگی‌های مهم Crusaders of Light، در دسترس بودن صدها سلاح، زره و لباس است. جهان عظیم بازی به شما امکان گشت و گذار در محیط و همچنین کشف آیتم‌های کمیاب فوق‌العاده‌ای را می‌دهد که با ترکیب آنها می‌توانید ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای به دست بیاورید.

بازی Crusaders of Light

بازی حالت‌های مختلفی را بعضا با پشتیبانی از ۸۰ بازیکن به صورت آنلاین ارائه می‌دهد

بازی همچنین چندین Mount یا مَرکَب دارد که از جمله آنها می‌توان به اژدهایی با نفس آتشین اشاره کرد. سیستم لِولینگ بازی با افزایش سطح قهرمان، هدایای جدیدی را اهدا می‌کند که با استفاده از آنها می‌توانید اسکیل یا مهارت‌های قهرمان را افزایش دهید. با افزایش سطح، مهارت‌های جدیدی آزاد می‌شود و شما می‌توانید در رقابت با شیاطین این مهارت‌ها را استفاده کنید.

در کنار حالت داستانی که مملو از ان‌پی‌سی‌های پر شمار است، بازی حالت‌های PVP و همچنین آرنا را در اختیارتان گذاشته است. در حالت ۳۰ نفره PVP‌ بازیکنان در دسته‌های ۱۵ نفره وارد نبردی در Surgewind Valley می‌شوند تا از Divine Protection Flag محافظت کنند. حالت دیگر نبرد Guardian Canyon است که تا ۸۰ بازیکن را پشتیبانی می‌کند. در حالت آرنا نیز دو چالش متفاوت در برابر بازیکنان قرار دارد که از سطح ۲۰ می‌توانید وارد این چالش‌ها شوید. در نهایت، حالت مسابقات یا تورنمنت را داریم که در حقیقت نبردهای انفرادی یک بازیکن در برابر یک بازیکن است. در کنار این، می‌توانید با گروهی از دوستان وارد بخش ماجراجویی (Adventure)‌ شوید که در چهار منطقه متفاوت با دو درجه سختی و جوایز فوق‌العاده در دسترس قرار دارد. در این حالت حداقل سه بازیکن باید برای آغاز ماجراجویی حضور داشته باشند.

بازی Crusaders of Light

بازی آن‌قدر حالت‌های مختلف دارد که گاهی شک می‌کنید که در حال تجربه یک بازی موبایل هستید. رویدادهای متفاوت، جوایز روزانه، حالت ماجراجویی تیمی با حداقل ۲۵ بازیکن، ماموریت‌های تک‌نفره، جهانی عظیم و مملو از ده‌ها شیطان با رفتار و توانایی‌های متفاوت و در نهایت صدها زره، سلاح، مهارت و ویژگی‌های دیگر، Crusaders of Light را به یک بازی فوق‌العاده تبدیل کرده است. اگر به دنبال تجربه‌ای مشابه با بازی Neverwinter در پلتفرم‌های اندروید و iOS هستید، حتما بازی Crusaders of Light را تجربه کنید. با توجه به ویژگی ذخیره ابری بازی و ساخت چند اکانت‌، Crusaders of Light گیم‌پلی طولانی مدتی دارد.

دانلود بازی Crusaders of Light


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده