// پنجشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

تیزر رسمی بازی NHL 18 منتشر شد

کمپانی EA Sports با انتشار تیزر رسمی از بازی ورزشی NHL 18، آن را برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 معرفی کرد.

امروز بر طبق جدیدترین اخبار بازی، بخش ورزشی الکترونیک آرتز  (EA Sports) سرانجام تریلر کوتاهی (تیزر) از بازی NHL 18 منتشر کرد و به طرفداران اجازه داد که برای اولین بار نگاهی به این بازی ورزشی هاکی بیاندازند. همچنین سازندگان اعلام کردند اطلاعات بیشتری از این بازی در تاریخ ۳۱ خرداد ماه (۲۱ ژوئن) منتشر خواهد کرد.

بازی NHL 18 برای عرضه در انتهای سال جاری میلادی، در تاریخ نامشخصی از پاییز، برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 برنامه ریزی شده است. تریلر معرفی کامل این بازی در رویداد NHL Awards در لاس وگاس به نمایش گذاشته خواهد شد. به نقل از EA Sports تریلر جدید، تصویر جلد این بازی را نشان می‌دهد و ورزشکار روی کاور را به همراه تاریخ دقیق و اطلاعات دیگر مشخص خواهد کرد.

سری بازی‌های NHL در سال‌های اخیر با پستی و بلندی‌هایی مواجه بوده است طوری که در نسخه‌های اخیر ویژگی‌های این بازی کاهش پیدا کرده است و طرفداران را از این بازی دور کرده است. حال سازندگان امیدوار هستند که با رفع ایرادات طرفداران را به این بازی بازگردانند و احتمال می‌رود که بازی NHL 18  بتواند یکی از بهترین بازی‌ها در این مجموعه تبدیل شود و آن را به اوج خود بازگرداند.

همانطور که در بالا اشاره شد تریلر معرفی  این بازی ۳۱ خرداد ماه منتشر خواهد شد و شاهد عرضه این بازی در پاییز سال جاری روی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان خواهیم بود. در ادامه می‌توانید تیزر رسمی بازی NHL 18‌ را تماشا کنید و نظرات خود را در مورد بازی هاکی با زومجی در میان بگذارید.

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده