// دوشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل Plane Craft: Square Air

بازی موبایل Plane Craft: Square Air با الهام‌گیری فراوان از بازی Minecraft، شما را با شکل و شمایل متفاوت‌تری سرگرم می‌کند.

یکی از اتفاقات خوب در صنعت بازی‌های ویدیویی، ساخته شدن بازی Minecraft بود؛ بازی‌ای که به شما اجازه می‌داد هر کاری که دوست دارید در نقشه بازی انجام دهید؛ یک بازی فوق‌العاده سرگرم‌کننده که روز به روز به طرفدارهای خود افزود و کاربران خلاق، انواع و اقسام موارد مختلف را در این بازی پیاده‌سازی کردند. از این‌رو شاهد ساخته شدن بازی‌های مشابه زیادی با الهام‌گیری از ماینکرفت بودیم. یکی از این بازی‌ها، بازی موبایل Plane Craft: Square Air است که با الهام‌گیری از بازی ذکر شده، برای گوشی‌های موبایل ساخته شده است.

بازی Plane Craft: Square Air

با شروع بازی اندروید Plane Craft: Square Air خود را در یک سرزمین تمام‌نشدنی پیدا می‌کنید؛ سرزمینی شامل یک فرودگاه و دو هواپیما جهت گشت و گذار و ساختمان فرودگاه و دهکده و مزارعی که در اطراف قرار دارند تا شما بتوانید ساعت‌ها وقت خود را پای گشت و گذار در آن‌ها صرف کنید و منابع مختلفی را به دست بیاورید. اولین و مهم‌ترین مورد در این بازی، منابع شما هستند؛ منابعی که از طریق آن‌ها می‌توانید به ساخت و ساز در بازی بپردازید. اگر قصد دارید یک خانه با وسایل کامل بسازید و دور و اطراف را پر کنید از میز و صندلی‌های مختلف و سایر وسایل تزئینی، نیاز دارید که منابعی مثل سنگ و آجر را در اختیار بگیرید. در طول بازی با رفتن به محل‌های مورد نظر می‌توانید این منابع را به دست بیاورید.

برای ساخت و سازها باید به سراغ منوی مخصوص خود و از آنجا با توجه به نیازتان به قسمت مورد نظر بروید. برای مثال، قصد ساخت هواپیما را دارید. برای این کار منوی بازی را باز کنید و وارد بخش Crafting شوید. سپس با انتخاب هواپیما، منابع مورد نیاز آن را مشاهده خواهید کرد. اگر منابع را در اختیار دارید که به راحتی می‌توانید هواپیمای مورد نظر را بسازید؛ در غیر این صورت به محیط‌های بروید که بتوانید منابع را استخراج کنید و سپس وسیله مورد نیاز خود را کرفت کنید. جدای از این موارد می‌توانید با آدم‌های دنیای بازی یا حتی حیوان‌ها نیز ارتباط برقرار کنید. ارتباط با NPCهای بازی صرفا برای پیدا کردن دوست است؛ ولی زمانی که با حیوانات ارتباط برقرار می‌کنید، می‌توانید از آن‌ها به عنوان وسیله نقلیه استفاده کنید.

بازی Plane Craft: Square Air

همچنین یک بخش شخصی‌سازی نیز برای شما گنجانده شده که می‌توانید شخصیت خود در بازی را شخصی‌سازی کنید. اما متاسفانه در کنار تمامی موارد خوبی که در اختیار بازی Plane Craft: Square Air است، می‌توان ایراداتی نیز از این بازی موبایل گرفت. اولین مورد این است که برای آزاد کردن تمامی آیتم‌های بازی، نظیر آیتم‌های قابل کرفت و شخصی‌سازی شخصیت بازی، باید ویدیوهای تبلیغاتی را تماشا کنید؛ به‌طوری که حدود ۱۰ ویدیوی مختلف را باید تماشا کنید تا تمامی قابلیت‌های بازی در دسترس قرار بگیرند. از طرفی شما تنها قابلیت کرفت کردن تنها یک هواپیما را دارید و با کرفت کردن هواپیمای بعدی، هواپیمای اولیه شما محو خواهد شد.

با تمام این تفاسیر، در کنار بازی‌هایی نظیر بازی ماینکرفت، بازی موبایل Plane Craft: Square Air می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد تا وقت خود را برای اهداف مختلف دنیای بازی صرف کنید.  

دانلود بازی Plane Craft: Square Air


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده