نویسنده: محسن حقانی
// جمعه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۸

بازی موبایل Battlevoid: Sector Siege معرفی شد

استودیو باگ‌بایت گیمز اعلام کرد روی نسخه جدیدی از سری بازی Battlevoid به نام Battlevoid: Sector Siege برای موبایل کار می‌کند.

استودیو باگ‌بایت گیمز (Bugbyte Games)، تیم پشت ساخت بازی اندروید، بازی آیفون و پی‌سی Battlevoid: Harbinger، اعلام کرد روی نسخه جدیدی از سری بازی Battlevoid با پسوند Sector Siege در حال کار است. Battlevoid: Sector Siege به عنوان یک بازی استراتژی روش‌مند، ساخته شده با یک موتور گرافیکی جدید و فضایی در جهان سری بازی Battlevoid، توصیف می‌شود. همراه ناوگانی با ظرفیتی تا ۱۰ کشتی و ۱۲ ایستگاه، شما به نیرو‌های انسانی خود فرمان جست و جو، مکاشفه و رویارویی با انواع موجودات بیگانه در کهکشان را خواهید داد. شما به‌جهت قرار دادن نقاطی تحت سلطه‌ی خود و همچنین قرار گرفتن در موقعیت محاصره توسط دشمنان، مبارزه خواهید کرد. در این راه در زمینه تکنولوژی‌ها پژوهش خواهید کرد و حتی توانایی کلون‌‌سازی از کشتی‌های موجودات بیگانه و استفاده از آنها به نفع خود را خواهید داشت.

تاریخ انتشار رسمی برای بازی موبایل Battlevoid: Sector Siege هنوز اعلام نشده است. همانطور که به‌ یاد دارید، قبلا اعلام شده بود که استودیو باگ‌بایت گیمز روی بازی دیگری به نام Space heaven کار می‌کند، اما جای نگرانی نیست، بازی Space Heaven هنوز در حال توسعه است و احتمال بسیار زیاد در سه ماه‌ی اول یا دوم سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد.


منبع Toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده