نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 دنیای کیهانی مارول را گسترش خواهد داد

جیمز گان اعلام کرد که فیلم نگهبانان کهکشان نسخه ۳ (Guardians of the Galaxy Vol. 3) دنیای کیهانی مارول را گسترش خواهد داد.

دنیای سینمایی مارول روز به روز بزرگ‌تر می‌‌شود، اما به نظر می‌رسد که در طی چند سال آینده این دنیای سینمایی بزرگ‌تر نیز خواهد شد. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جیمز گان، کارگردان فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) و فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 (نگهبانان کهکشان نسخه ۲)، در مصاحبه با وب‌سایت IGN اطلاعات جدیدی را از آینده دنیای سینمایی مارول به‌خصوص بخش کیهانی آن به اشتراک گذاشته است. گان در طی این مصاحبه گفت که او با کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، در مورد پروژه‌های آینده دنیای کیهانی مارول صحبت و گفتگو کرده است و اضافه کرد که فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 بخش کیهانی این دنیا را گسترش و راه را برای دیگر پروژه‌ها بسیار هموارتر خواهد کرد. گان گفت:

ما همیشه در حال صحبت با هم هستیم. در حال حاضر مکالماتم با مارول و کوین فایگی بخشی از کاری هست که تقریبا هر روز آن را انجام می‌دهم. در حال حاضر صحبت در مورد فیلم Guardians of the Galaxy 3 و داستان فیلم بخشی از صحبت‌های من با کوین را تشکیل می‌دهد. یک داستان منجر به ایجاد و گسترش داستان‌های دیگر خواهد شد. ذات فیلم Guardians of the Galaxy این است که در یک سه گانه به پایان برسد، اما قسمت سوم این فیلم باعث می‌شود تا گروه دیگری از فیلم‌ها و پروژه‌های مارول در دنیای کیهانی آن معرفی و ساخته شوند. این بخشی از کاری است که من در حال انجام دادن آن هستم.

با این حال، گان اطلاعات بیشتری را به اشتراک نگذاشت و مشخص نیست که مارول در حال حاضر روی چه پروژه‌هایی کار می‌کند. انتظار می‌رود که در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 شخصیت آدام وارلاک رسما معرفی شود که احتمالا پس از آن دارای فیلم مستقل خواهد بود. همچنین پیش بینی می‌شود در این فیلم شخصیت نوا و گروه Skrulls نیز معرفی شوند که در قسمت قبلی این فیلم به آن‌ها اشاراتی شده بود. ما پیش از این شخصیت‌هایی چون راکت، یوندو، گروت و کراگلین را در دو فیلم گذشته مشاهده کرده بودیم و انتظار می‌رود بیگانگان عجیب و غریب‌تری در فیلم بعدی مشاهده کنیم.

گان کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 را بر عهده دارد، اما تاکنون تاریخی رسمی برای اکران این فیلم تایید و اعلام نشده است. ماه گذشته، گان تایید کرد که وقایع فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 پس از اتفاقات دو قسمت پایانی فیلم Avengers جریان دارد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده