نویسنده: آراییس نظریان
// چهار شنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۹

تریلر هنگام عرضه بازی DiRT 4

کمپانی Codemasters در آستانه انتشار بازی DiRT 4 برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی، تریلر هنگام عرضه آن را منتشر کرد.

بازی اتومبیل‌رانی و مسابقه‌ای DiRT 4 به‌زودی منتشر می‌شود و امروز بر طبق جدیدترین اخبار بازی، تریلر هنگام عرضه آن منتشر شد که گیم‌پلی بازی را به نمایش می‌گذارد. ناشر و تیم توسعه‌‌دهنده این بازی یعنی کدمسترز (Codemasters) و کُک مدیا (Koch Media) با انتشار این تریلر نشان دادند که بازی از نسخه‌های پیشین گسترده‌تر است.

بازی DiRT 4 این بار دو حالت کنترل را برای رانندگی به همراه دارد. از آنجا که این بازی بیشتر یک اثر ریسینگ است تا شبیه‌سازی، سازندگان حالتی به نام Gamer را در آن گنجانده‌اند. این حالت فاکتور‌های واقع‌گرایانه رانندگی را کاهش می‌دهد و به کاربران اجازه می‌دهد که کنترل اتومبیل را راحت‌تر در دست بگیرند و صرفا «یک مسابقه» را تجربه کنند. حالت بعدی که بیشتر برای کاربران کارکشته طراحی شده است، Simulation Mode نام دارد. همان‌طور که از نام آن مشخص است، این حالت یک مسابقه شبیه‌سازی‌شده را در دسترس کاربران قرار می‌دهد؛ طوری که تمامی حرکات اتومبیل در جاده‌ها به طور طبیعی و واقعی خواهد بود.

حالت تمرینی این بازی The DiRT Academy نام دارد و به کاربران اجازه می‌دهد که قبل از ملحق شدن به مسابقات، تمامی مهارت‌های خود را آزمایش و خود را برای مسابقه آماده کنند. این بازی بیش از ۵۰ اتومبیل و پنج محیط مختلف را در خود جای داده است. حالت Landrush این بازی به کاربران اجازه می‌دهد که مسابقه‌ای همانند درگ را تجربه کنند و در مسیر کوتاهی با یکدیگر به رقابت بپردازند. همچنین از حالات دیگر این بازی می‌توان به Joyride اشاره کرد که به بازیکنان امکان می‌دهد مسابقات زمانی را تجربه کنند و چالش‌های مختلف را با دوستانشان به اشتراک بگذارند. همین‌طور کاربران می‌توانند در مسیر‌های این حالت به طور آزادانه رانندگی کنند. ضمنا بازیکنان می‌توانند با ورود به حالت Career راننده خود را به دلخواه طراحی کنند، در جدول امتیازات جهانی (Leaderboards) امتیازات خود را افزایش دهند و اتومبیل خود را شخصی‌سازی کنند و ارتقا دهند.

بازی DiRT 4 در تاریخ ۱۹ خردادماه (۹ ژوئن) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه آن را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده