نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۲

کارگردان Wonder Woman از ساخت دنباله این فیلم سخن گفت

پتی جنکینز، کارگردان فیلم موفق و رکوردشکن Wonder Woman (زن شگفت انگیز)، در مورد ساخت قسمت بعدی این فیلم به صحبت پرداخت.

فیلم ابرقهرمانی و ماجراجویانه‌ی Wonder Woman، محصول دنیای سینمایی دی‌سی، هم‌اکنون در صدر باکس آفیس قرار دارد و بهترین فروش هفته‌ی ابتدایی را به نام کارگردان زن این فیلم رقم زده است. جای تعجبی ندارد که از همین حالا صحبت در مورد ساخت دنباله‌ی این فیلم موفق نقل محافل باشد. پیش از این، حضور پتی جنکینز به عنوان کارگردان و گل گدوت به عنوان بازیگر نقش اصلی، برای ساخت فیلمی دیگر از این مجموعه‌ی احتمالاً دنباله‌دار تأیید شده بود. در همین راستا کارگردان فیلم Wonder Woman که هم در گیشه به موفقیت دست یافته است و هم تحسین منتقدین را به همراه داشته است، در سخنانی با طرفداران در مورد اینکه از قسمت بعدی این فیلم چه انتظاراتی باید داشته باشند، به گفتگو پرداخت.    

پتی جنکینز در مصاحبه با سایت اینترتینمت ویکلی (Entertainment Weekly)، فاش ساخت که در قسمت بعدی این فیلم، شاهزاده‌خانم آمازونی ماجراجویی‌های خود را در ایالات متحده ادامه خواهد داد. وی چنین گفت:

داستان قسمت بعدی فیلم در ایالات متحده آمریکا روی خواهد داد که فکر می‌کنم تصمیم درستی هم باشد. او زن شگفت‌انگیز است، زمان آن فرا رسیده است که به آمریکا بیاید.    

Patty-Jenkins-Wonder-Woman

پتی جنکینز از فرصت به دست آمده برای ساخت قسمت بعدی این فیلم گفت و اینکه هم خط سیر داستانی و هم همکاری مجدد با تیم بازیگری، وی را برای کارگردانی فیلمی دیگر از زن شگفت‌انگیز مصمم ساخته است:   

وقتی صحبت از هنر می‌شود، به هیچ عنوان فردی نیستم که بخواهم منتی برای کاری بگذارم. می‌خواهم این فیلم را بسازم، چون به آن باور دارم. در میانه‌های شبی این افکار به سراغم آمد: این تیم بازیگری رؤیایی توست، شخصیتی را خلق کرده‌ای که آن را بسیار دوست می‌داری و اکنون این فرصت را داری تا تمام آنچه را می‌خواهی بگویی با فراغ بال با دنیا در میان بگذاری. بدین نتیجه رسیدم که فیلم Wonder Woman به خودی خود فیلمی عالی است. من Wonder Woman را ساختم و اکنون می‌خواهم کار خود را با ساخت دنباله‌ی آن ادامه دهم. قسمت بعدی این فیلم داستان زیبایی را در دل خود گنجانده است و بسیار برای من حائز اهمیت است که آن را در کنار افرادی بسازم که آن‌ها را دوست دارم.

گفتنی است افتتاحیه‌ی فیلم Wonder Woman تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما با کارگردانی یک زن شده است. این فیلم در سه روز ابتدایی فروش خود به رقم ۱۰۰.۵ میلیون دلار رسید. میزان فروش جهانی این فیلم نیز در سه روز ابتدایی ۱۲۲.۵ میلیون دلار بوده است که البته تا پایان هفته توانست به رقم ۲۲۳ میلیون دلار دست یابد.

گل گدوت، کریس پاین، رابین رایت، دیوید تیولیس، دنی هوستون، ایون برمنر، النا آنایا، لیزا لاون کانگلسلی، سعید تغماوی و لوسی دیویس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Wonder Woman حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده پتی جنکینز بوده و کار نوشتن فیلمنامه نیز بر عهده‌ی جف جانز و آلن هینبرگ بوده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده