// پنجشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱

بازی های هفته سوم خرداد 1396 برای اندروید

هفته سوم خرداد ۱۳۹۶ استودیوی THQ Nordic با انتشار بازی Neighbours from Hell: Season 1 برای گوشی‌های موبایل باعث هیجان بازیکنان قدیمی مجموعه شد.

این روزها زومجی با ویدیوهای کوتاه در مسیر E3 و همچنین مقاله‌های مختلف E3 2017، خود را برای پوششی کامل از این نمایشگاه آماده می‌کند. با این حال در هفته‌ی گذشته نیز به صورت روزانه بازی‌های موبایل متنوعی در زومجی معرفی شدند که در این مقاله می‌خواهیم به رسم هر هفته پنجشنبه، پنج بازی برجسته معرفی شده در طول هفته را با شما به اشتراک بگذاریم. در هفته سوم خرداد کمپانی تی‌اچ‌کیو نوردیک بدون اطلاع قبلی اقدام به انتشار بازی Neighbours from Hell: Season 1 برای گوشی‌های موبایل کرد که به ویژه برای ایرانی‌ها بازی خاطره انگیزی است. در هفته گذشته همچنین در کنار بازی Ace Academy: Skies of Fury و Hyperburner که بیشتر یک شبیه ساز پرواز و کنترل سفینه هستند، بازی Fastlane: Road to Revenge را معرفی کردیم که بازیکنان را به نبردی در بزرگراه‌ می‌برد. در صورتی که بازی‌های زیر توجه شما را جلب نکرد می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل به لیست کامل بازی‌های معرفی شده در زومجی دسترسی پیدا کنید. زومجی همچنین به صورت ماهیانه بهترین بازی های رایگان اندروید و بازی های پولی اندروید را معرفی می‌کند.

بازی Ace Academy: Skies of Fury

Ace Academy: Skies of Fury

نبرد آراس که در سال ۱۹۱۷ میان ارتش بریتانیا و آلمان رخ داد، در نهایت نتیجه‌ای جز مرگ هزاران نفر از نیروهای نظامی دو جبهه نداشت و هر سال در ماه آوریل شاهد بزرگداشت این رویداد با نام Bloody April هستیم. حال بازی Ace Academy: Skies of Fury بازیکنان را به جبهه این نبرد و برفراز آسمان‌ها می‌برد. جایی که باید با انتخاب یکی از طرفین نبرد، هواپیمای متعلق به جنگ جهانی اول خود را برداشته و برای تار و مار کردن دشمنان پرواز کنید. بازی گیم‌پلی روانی دارد و با توجه به امکانات سیستم ارتقای سطح می‌توانید ویژگی‌های مختلف هواپیما را ارتقاء دهید. با افزایش هر سطح یک Loot Box دریافت می‌کنید که با باز کردن آن، اسکین‌های ویژه‌ای را برای هواپیما به دست خواهید آورد. بازی هواپیما‌های مختلفی دارد که با افزایش سطح آزاد می‌شوند.

دانلود بازی Ace Academy: Skies of Fury

بازی Fastlane: Road to Revenge

Fastlane: Road to Revenge

خودروی‌تان را بردارید و به دل گروه‌های خلافکار بزنید تا در نبردی پر هیجان باس‌های آنها را از میان بردارید. بازی Fastlane: Road to Revenge، روایتگر انتقامی در بزرگراه‌ است که باید به همراه دوستان‌ خود به مصاف دشمنان بروید. بازی ویژگی‌های پر شماری دارد که از جمله آنها می‌توان به حضور ۲۰ خودروی زرهی و قابلیت ارتقاء هر یک از خودروها اشاره کرد. در جریان بازی باید خودروها را در بزرگراه منهدم کنید که با منهدم شدن هریک از آنها اسکناس یا پاور‌آپ‌ها را به دست می‌آورید. سه ویژگی‌ خودرو از جمله تیربار، تیربارهای جانبی و زره با پرداخت اسکناس ارتقاء می‌یابند. شما همچنین می‌توانید برای ارتقاء پاورآپ‌ها از طریق ورک‌شاپ اقدام کنید که برای این کار نیاز به الماس یا اسکناس خواهید داشت. بازی ۳۰ رئیس مافیا دارد و با از بین بردن هر رئیس باید زمان بیشتری را برای رسیدن به رئیس بعدی طی کنید.

دانلود بازی Fastlane: Road to Revenge

بازی Hyperburner

Hyperburner

در بازی Hyperburner وظیفه‌ی کنترل یک سفینه فضایی و عبور آن از لابه‌لای موانع گوناگون در یک بستر بی‌انتهای استوانه‌ای شکل‌ را دارید. هایپربورنر یک بازی چشم‌نواز با گیم‌پلی بسیار سریع است که باید با ورود به ۳۰ مرحله، چالش‌های گوناگون را پشت سر بگذارید. البته بازی حالت بی‌پایانی را نیز ارائه می‌دهد که بعد از تمام کردن ۳۰ مرحله می‌توانید در آنجا به رقابت بپردازید. محیط‌های زیبا در ۶ منطقه و امکان انتخاب سفینه‌های متفاوت، هریک با ویژگی‌های منحصر به فرد از دیگر خصوصیاتی است که در این بازی به آن دسترسی دارید. این بازی یکی از اعتیاد‌آورترین بازی‌هایی است که می‌توانید روی گوشی خود تجربه کنید. اگر طرفدار بازی‌هایی سرعتی هستید، احتمالا گیم‌پلی این بازی نیز مورد توجه شما قرار می‌گیرد. بازی Hyperburner اکنون با قیمت ۴ دلار در گوگل‌پلی و اپ‌استور قابل خریداری است.

دانلود بازی Hyperburner

بازی Majestia

Majestia

هرچند هارت استون توانسته بسیاری از بازیکنان را ساعت‌ها مشغول رقابت کند،‌ اما در سال‌های گذشته شاهد عرضه بازی‌های کارتی با کیفیتی نیز بوده‌ایم که از نظر ویژگی‌ها تفاوت زیادی با هارت‌استون دارند. از جمله این بازی‌ها می‌توان به دوئلیست و کلش رویال اشاره کرد که در آنها با استقرار کارت، نیرویی که کارت آن را بازی کرده‌اید وارد میدان می‌شود. بازی Majestia با الهام از همین ویژگی بازیکنان را در زمینی شطرنجی به نبردی میان خدایان یونان، اساطیر باستانی و شخصیت‌های تاریخی مانند ناپلئون بناپارت و کینگ آرتور می‌برد. قبل از ورود به بازی باید ۱۴ کارت را از چهار رنگ سبز، قرمز، زرد و سفید انتخاب کنید که هر یک به ترتیب مربوط به نیزه‌دارها، سوارکارها، کماندارها و کارت‌های پشتیبان هستند. بازی در کنار حالت تک نفره، امکان رقابت با دوستان به صورت آنلاین، ساخت کلن و نبردهای آنلاین با سایر بازیکنان در اقصی نقاط جهان را می‌دهد. Majestia بازی فوق‌العاده‌ای برای عاشقان بازی‌های کارتی خواهد بود.

دانلود بازی Majestia

بازی Neighbours from Hell: Season 1

Neighbours from Hell: Season 1

بازی اشاره و کلیک همسایه جهنمی برای ما ایرانی‌ها یکی از بازی‌های بیادماندنی است. به ویژه که زمانی، این مجموعه محبوبیت خاصی در میان بازیکنان ایرانی داشت. در این بازی باید با وودی به خانه همسایه بروید و با ایجاد خرابکاری و گذاشتن تله تا جای ممکن حرص همسایه را در بیاورید. هر مرحله تنوع خاص خود را دارد و در فصل اول می‌توانید به یک سری از این مراحل دست پیدا کنید. گذاشتن تخم مرغ درون مایکروویو، چسب زدن روی دوربین، نقاشی کردن تابلو یا از آن بدتر دستکاری سیم‌های برق از جمله کارهایی هستند که در طول ماجراجویی بازی Neighbours from Hell باید انجام دهید. متاسفانه در دانلود مستقیم بازی مشکلاتی مانند نمایش عدم سازگاری با دستگاه وجود دارد که می‌توانید با جستجو در اینترنت از سایت‌های دیگر بازی را دانلود و تجربه کنید. از سوی دیگر فصل دوم بازی نیز اکنون برای دانلود در دسترس قرار گرفته است.

دانلود بازی Neighbours from Hell: Season 1


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده