نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۲

سریال Cowboy Bebop در دست ساخت است

سریالی لایو اکشن براساس انیمه بسیار محبوب کابوی بیپاپ (Cowboy Bebop) در دست ساخت است.

طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، اقتباسی تلویزیونی براساس انیمه سریالی بسیار محبوب Cowboy Bebop در دست ساخت است. این سریال قرار است یک سریال لایو اکشن باشد و Tomorrow Studios با همکاری ITV Studios کار ساخت این سریال را بر عهده خواهند داشت. کریستوفر یاست که پیش از این سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Thor: The Dark World (ثور: دنیای تاریک) و داستان فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) را در کارنامه داشته است، کار نوشتن فیلمنامه سریال Cowboy Bebop را بر عهده خواهد داشت. یاست چندان با دنیای تلویزیونی غریبه نیست و روی سریال‌های انیمیشنی چون Wolverine and the X-Men (ولورین و مردان ایکس)، Teenage Mutant Ninja Turtles ،Iron Man: Armored Adventures و The Avengers: Earth’s Mightiest Heroes کار کرده است.

همچنین مارتی ادلستاین، بکی کلمنتس و متی واینبرگ نیز به عنوان تهیه کننده اجرایی در سریال Cowboy Bebop حضور خواهند داشت. هنوز شبکه پخش کننده یا تاریخی برای انتشار این سریال اعلام نشده است. اولین قسمت انیمه Cowboy Bebop در سال ۱۹۹۸ منتشر شد. این انیمه داستانی گروهی به نام بپاپ را روایت می‌کند که به دنبال دستگیری مجرمان و فراریان برای دریافت جایزه و پول هستند. اسپایک اسپیگل، جت بلک، فی ولنتاین و ادوارد وانگ اعضای این گروه را تشکیل می‌دهند که هرکدام گذشته متفاوتی را دارند. اعضای بیپاپ هرکدام دارای توانایی‌های مختلفی هستند که با استفاده از آن به اهداف خود می‌رسند.

تنها ۲۶ قسمت به همراه یک قسمت ویژه که در اواخر دهه ۹۰ منتشر شد، از انیمه Cowboy Bebop تولید و به روی آنتن رفت. در سال ۲۰۰۱ نیز یک انیمه سینمایی براساس این مجموعه با نام Cowboy Bebop: The Movie تولید و منتشر شد. این مجموعه تاکنون روی سرویس‌های استریم و دیجیتالی مختلفی منتشر شده‌اند. پیش از این قرار بود یک فیلم لایو اکشن و سینمایی براساس انیمه Cowboy Bebop با حضور کیانو ریوز تولید و منتشر شود. ریوز قرار بود نقش اسپایک را در این فیلم بر عهده داشته باشد، اما هیچگاه این پروژه به مرحله تولید و ساخت نرسید.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده