// چهار شنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

بازی Hunt: Showdown در نمایشگاه E3 2017 حضور خواهد داشت

کرایتک اعلام کرد که بازی Hunt: Showdown در قالب یک ریبوت خواهد بود و گیم‌پلی آن در نمایشگاه E3 2017 به نمایش گذاشته خواهد شد.

بازی Hunt: Horrors of the Gilded Age که یک اثر چندنفره با محوریت شکار هیولاها بود، پیش‌تر به دست استودیو کرایتک (Crytek) در دست توسعه قرار داشت. حال در جدیدترین اخبار بازی به طور رسمی اعلام شد که نام این بازی به Hunt: Showdown تغییر کرده است و تیم توسعه‌دهنده جدیدی روی آن مشغول به کار است.

امروز در بیانیه‌ای کرایتک به طور رسمی این خبر را منتشر کرد و اعلام کرد که در نمایشگاه E3 2017 اطلاعت بیشتری از گیم‌پلی این بازی به نمایش خواهد گذاشت. به نقل از سازندگان به نظر می‌رسد که این بازی به شکل ریبوت توسعه پیدا خواهد کرد.

کرایتک در این‌باره نوشت:

بازی Hunt: Showdown کرایتک، که بر پایه بازی پیش‌تر معرفی‌شده Hunt: Horrors of the Gilded Age شکل گرفته، طرح اولیه را در جهتی متفاوت و زیر دست یک تیم توسعه‌دهنده جدید دنبال می‌کند.

این بازی منتشر نشده در سال ۲۰۱۴ میلادی معرفی شد و قرار بود اولین پروژه استودیو کرایتک آمریکا باشد. بازی مذکور یک اثر رایگان (Free to Play) و کو‌آپ (همکاری چند نفره) بود که وقایع آن در قرن نوزدهم اتفاق می‌افتاد. تیم سابق این بازی متشکل از نفرات استودیو Vigil بودند که ساخت بازی‌ای همچون Darksider‌s در کارنامه کاری آن دیده می‌شود.

اما در تابستان سال ۲۰۱۴ استودیو کرایتک با مشکلات مالی مواجه شد و کار استودیو کرایتک آمریکا متوقف شد. سپس مسئولیت توسعه این بازی به استودیو فرانکفورت کرایتک سپرده شد؛ استودیویی که بازی‌هایی همچون Crysis و Ryse: Sone of Rome را توسعه داده است، که دوباره با وجود مشکلاتی همچون پرداخت نکردن حقوق کارمندان نیز متوقف شد.

حال بازی جدید، Hunt: Showdown، در سبک همکاری چند نفره آنلاین به توسعه خود ادامه می‌دهد و کرایتک خاطر نشان کرد که در نمایشگاه E3 2017 اطلاعات بیشتری از آن منتشر کند.

 در ادامه می‌توانید تریلر معرفی این بازی را که چندی پیش منتشر شده است، تماشا کنید.

| | 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده