نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۷

علاقه تام هالند به بازی در نقش جیمز باند یا بتمن

تام هالند در مصاحبه جدید خود از علاقه‌اش به بازی در نقش بتمن یا جیمز باند در آینده خبر داده است.

تام هالند، مرد عنکبوتی جدید دنیای سینما است. این بازیگر بریتانیایی برای اولین بار در فیلم The Impossible (غیر ممکن) محصول سال ۲۰۱۲، به ایفای نقش پرداخت. کارگردانی این فیلم بر عهده خوان آنتونیو بایونا بود و بازیگرانی چون نائومی واتس و ایوان مک‌گرگور نیز در آن حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. در سال ۲۰۱۵، هالند به عنوان مرد عنکبوتی جدید سینما انتخاب و رسما معرفی شد. او برای اولین بار در فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) نقش این ابرقهرمان بسیار محبوب دنیای مارول را بر عهده داشت و قرار است در فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) نیز بازگردد که حدود یک ماه دیگر به روی پرده‌های سینما خواهد رفت.

حال در جریان تور مطبوعاتی فیلم Spider-Man: Homecoming، هالند مصاحبه جدیدی را با مجله Interview انجام داده است. در طی این مصاحبه، زندیا، هم‌بازی او در این فیلم، سوالاتی در مورد آینده و اهداف وی در سینما و بازیگری پرسید. هالند که در حال حاضر ۲۱ سال سن دارد، در مورد برخی از اهداف و آرزوهای خود صحبت و فاش کرد که دوست دارد طی ۲۰ سال آینده کارگردانی فیلم یا فیلم‌هایی را بر عهده بگیرد و همچنین طی ۱۰ سال آینده برنده جایزه اسکار شود. اما بدون شک مهم‌ترین بخش آرزوهای هالند بخشی بود که گفت علاقه دارد که روزی نقش بتمن یا جیمز باند را بازی کند.

Tom Holland Batman - Spider-man - James Bond

همچنین هالند در این مصاحبه در مورد مراحل تست بازیگری خود برای گرفتن نقش مرد عنکبوتی که یکی از آرزوهای دوران کودکی او بوده است، نیز صحبت کرد. او در این مصاحبه توضیح داد که وی مجبور بود دو تست بازیگری جداگانه یک‌بار با رابرت داونی جونیور، بازیگر نقش آیرون من و یک‌بار نیز با کریس ایوانز، بازیگر نقش کاپیتان آمریکا، انجام بدهد. او همچنین تست‌های بازیگری جداگانه‌ای نیز در مقابل دوربین و بدون حضور بازیگر دیگری انجام داده بود. هالند گفت:

فرآیند تست بازیگری حدود پنج ماه طول کشید. من بخشی از هشت بازیگری بودم که در تست‌های نهایی حضور داشتند. من پنج تست بازیگری انفرادی جلوی دوربین انجام دادم و سپس یک تست بازیگری با رابرت داونی جونیور و یک تست بازیگری با کریس ایوانز انجام دادم. زمانی که با داونی جونیور تست بازیگری داشتم، آن‌ها من را به اتاق آوردند تا او را ملاقات کنم. در آن لحظه من بسیار عصبی بودم و استرس داشتم. من در ذهن خودم فکر می‌کردم که آن‌ها دارند در مورد من می‌گویند که چه آدم عجیب و غریبی هستم و شما نمی‌توانید روی صحنه بازی کنید و یک دفعه دیدم که او [داونی جونیور] روبه‌روی من ایستاده است و با من دست می‌دهد.

Spider-Man: Homecoming

تاکنون بازیگران مختلفی بوده‌اند که بیش از یک نقش ابرقهرمانی را بر عهده داشته‌اند. از جمله این بازیگران می‌توان به رایان رینولدز که نقش گرین لنترن و ددپول را بر عهده داشت و همچنین کریس ایوانز که پیش از بازی در نقش کاپیتان آمریکا، نقش هیومن تورچ را در دو فیلم Fantastic Four بازی کرده بود، اشاره کرد. علاوه بر این، مایکل کیتون که نقش والچر را در فیلم Spider-Man: Homecoming بر عهده دارد، پیش از این در دو فیلم Batman و Batman Returns نقش بتمن را بر عهده داشته است.

فیلم Spider-Man: Homecoming قرار است در تاریخ ۷ جولای ۲۰۱۷ (۱۶ تیر ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده