نویسنده: کیان کاظمی
// دوشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۱

بخش زامبی بازی Call of Duty: WWII بر اساس رویدادهای واقعی است

استودیو Sledgehammer می‌گوید داستان بخش زامبی بازی Call of Duty: WW2 بر اساس رویدادهای واقعی خواهد بود.

در صورتی که اخبار بازی و به خصوص سری Call of Duty را دنبال کرده باشید، می‌دانید که این مجموعه محبوب کمپانی اکتیویژن قرار است با بازی Call of Duty: WWII به ریشه‌های خود بازگردد، اما برخی ویژگی‌های مدرن خود را حفظ خواهد کرد که بخش زامبی یکی از آ‌ن‌ها خواهد بود.

مسلما با توجه به اینکه بازی Call of Duty: WWII بر اساس وقایع تاریخی جنگ جهانی دوم است، نمی‌توانیم از استودیو اسلج همر انتظار داشته باشیم که در بخش زامبی هم اعتبار تاریخی بازی را حفظ کند؛ اما به نظر می‌رسد که استودیو قصد دارد فراتر از انتظارات عمل کند. در شمار جدید مجله EDGE آمده است که گلن اسکافیلد، مدیر استودیو Sledgehammer گفته است بخش داستانی حالت زامبی بازی Call of Duty: WW2 شامل موارد واقعا موثق تاریخی است و براساس رویدادهای واقعی خواهد بود.

مسلما نیازی نیست که خاطرنشان کنیم گفته‌های اسکافیلد به این معنا نیست که زامبی‌ها که موجوداتی کاملا تخیلی و غیرواقعی هستند، نقش تاریخی و واقعی در جنگ جهانی دوم داشته‌اند؛ بلکه استودیو Sledgehammer بر اساس برخی اسناد و شایعات تاریخی قصد روایت داستان باورپذیرتری برای این بخش دارد.

بازی Call of Duty: WW2 در تاریخ سوم نوامبر (۱۲ آبان) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. عرضه سری Call of Duty همیشه یکی از رویدادهای جذاب سال محسوب می‌شود؛ اما با توجه به محیط جدید و بازگشت به جنگ جهانی دوم، مسلما امسال از جذابیت بیشتری برخوردار است.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده