// سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۹

بازی ++N برای ایکس باکس وان تایید شد

استودیو  Metanet Software بازی پلتفرمر N++: Ultimate Edition را برای ایکس‌باکس وان تایید کرد.

در جریان اخبار بازی، استودیو متانت سافتور (Metanet Software) اعلام کرد که نسخه اّلتیمت بازی ++N در تابستان سال جاری در قالب N++: Ultimate Edition برای کنسول ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

بازی ++N در سال ۲۰۱۵ میلادی برای پلی‌استیشن 4 و در ۲۰۱۶ برای رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر شده بود. اگر برای اولین بار است که نام این بازی را مشاهده می‌کنید، در ادامه می‌توانید از محتوای آن باخبر شوید:

بازی ++N یک اثر سرعت-محور و پلتفرمر است که کاربران را در نقش یک نینجای پارکورکار در بازی رها می‌کند و وظیفه آنها فرار از دست دشمنان و جمع‌آوری طلا در دنیایی علمی-تخیلی است.

حجم نسخه آلتیمت بازی ++N دو برابر نسخه معمولی این بازی است و شامل ۶۰ نوع طرح رنگی جدید، مراحل تازه، هدبند‌های نینجایی جدید، رمزوراز‌های جدید و غیره می‌شود. با وجود بیش از چهار هزار مرحله بی‌نظیر و هنرمندانه که با دست طراحی شده است، کاربران می‌توانند سفر خود را در بازی آغاز کنند، مراحل کمپین آن را پشت سر بگذارند و یک بازی چالش برانگیز را تجربه کنند یا اینکه حالت‌های دیگر این بازی را که شامل مربی‌گری و همکاری چندنفره و بخش دونفره Local می‌شود، تجربه کنند. حالت جدیدی که به ++N اضافه شده است Hardcore نام دارد؛ حالتی دشوار که مهارت‌های بازیکنان را به چالش می‌کشد و تمامی قوانین اصلی بازی را تغییر می‌دهد.

بازی ++N توانست در زومجی نمره ۹ را دریافت کند. در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی بازی ++N را مطالعه کنید که خلاصه آن به این صورت است:

بازی ++N یک اثر پلتفرمر جذاب است که بازیکنان را به مدت زیادی مشغول می‌کند و با موسیقی بسیار زیبا، کاربران را تشویق می‌کند که رکورد‌های خود را افزایش دهند و به طراحی مراحل مورد نظر خود بپردازند.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده