نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۶

بازی فیفا 18 رونمایی شد؛ انتشار اولین تریلر بازی

الکترونیک آرتز همان‌طور که وعده داده بود با انتشار تریلری از بازی فیفا 18 رونمایی و اعلام کرد که کریستیانو رونالدو چهره اصلی بازی خواهد بود.

بازی فیفا 18 از مدت‌ها پیش برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پی‌سی و نینتندو سوییچ، ایکس‌باکس 360 و پلی‌استیشن 3 تایید شده بود. در حالی که انتظار می‌رفت این بازی در جریان رویداد EA Play 2017 به طور کامل رونمایی شود، الکترونیک آرتز همان‌طور که وعده داده بود امروز با انتشار اولین تریلر از بازی، از آن رونمایی کرد. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

بازی فیفا 18 در تاریخ ۷ مهر برای پلتفرم‌های مذکور منتشر خواهد شد. چهره اصلی این بازی و تصویر روی جلد آن کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید است که فصل بسیار درخشانی را پشت سر گذاشته بود. همچنین امسال برای اولین بار، شاهد یک سری از ستاره‌های قدیمی دنیای فوتبال در بخش آلتیمت تیم نسخه پلی‌استیشن 4 و پی‌سی بازی خواهیم بود. این ویژگی پیش از این در انحصار نسخه ایکس‌باکس بازی بود. همچنین حضور رونالدو نازاریو، ستاره برزیلی سابق رئال مادرید، نیز در بین بازیکنان افسانه‌ای تایید شده است.

فیفا 18 در حالی برای پلتفرم‌های مختلف منتشر خواهد شد که همه نسخه‌های آن ویژگی‌های مشابهی نخواهند داشت. برای مثال به استناد سایت یوروگیمر و طبق متنی که در پایان تریلر نشان داده می‌شود، نسخه نینتندو سوییچ بازی با موتور فراست‌بایت ساخته نخواهد شد. همچنین در این نسخه بخش داستانی The Journey نیز وجود نخواهد داشت.

الکترونیک آرتز همچنین اعلام کرده که در EA Play، اطلاعات بیش‌تری هم از بازی ارائه خواهد شد.

نظرات خود را در مورد تریلر بازی FIFA 18 با زومجی در میان بگذارید.


منبع یوتیوب
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده