// دوشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Majestia

بازی کارتی Majestia شما را به نبردی با خدایان اساطیری یونان و سایر نقاط جهان می‌برد.

اگر از بازی‌های کارتی خوش‌تان بیاید حتما با بازی‌هایی مانند HearthStone یا Duelyst آشنایی دارید. در هر یکی از این بازی‌ها باید با انتخاب چیدمانی از کارت‌ها به نبردی رو در رو با حریف بروید تا با شکست قهرمان حریف، امتیاز رقابت را کسب کنید. اگر بخواهیم از بازی هارت‌استون بگذریم. بازی Duelyst رقابتی متفاوت را در برابر بازیکنان قرار می‌دهد. در این بازی در کنار اهمیت پیاده سازی نیروها، میدان نبرد با شخصیت‌های گرافیکی به نمایش گذاشته شده است تا در زمان مرگ یا حمله، به خوبی بتوانید با شخصیت درون بازی ارتباط برقرار کنید. اکنون می‌خواهیم یک بازی فوق‌العاده و البته رایگان را با حال و هوایی مشابه بازی دوئلیست معرفی کنیم. در بازی Majestia با خدایان یونانی و اساطیر سایر نقاط جهان از Odin گرفته تا کینگ آرتور همراه می‌شوید تا در نبردی با شیطان بر او چیره شده و پیروز رقابت شوید.

بازی Majestia

کارت‌ها در چهار دسته سوارکاران، نیزه‌داران و کمانداران و پشتیبان دسته بندی می‌شوند.

با ورود به بازی باید در کنار دانلود دیتا، اولین آموزش‌ها را برای نحوه‌ی پیاده سازی کارت‌ها فرا بگیرید. با فرا گیری آموزش‌ها که در چند بخش مختلف با توضیحات کامل شخصیت‌های داستان دنبال می‌شود می‌توانید وارد اولین رقابت با حریفانی قدر شوید. شما در هر رقابت تنها می‌توانید ۱۴ کارت را وارد نبرد کنید که نشان از محدودیت‌های پیشروی بازیکنان در رقابت با حریفان قدرتمند دارد. اهمیت نحوه چیدمان کارت‌ها آنقدر مهم است که توسعه‌دهندگان پنج جایگاه را برای چیدمان‌های مختلف در نظر گرفته‌اند. بازی کارت‌های مختلفی را در سه رنگ قرمز، زرد و سبز ارائه می‌دهد که عمدتا کارت‌های قرمز برای سوارکاران و نیروهای شیطانی، کارت‌های زرد برای کمان‌دارها و اساطیر یونانی و همچنین کارت‌های سبز برای نیزه‌داران و قهرمانان تاریخی مانند ناپلون و کینگ آرتور هستند که هر کدام از آنها قدرتی منحصر به فرد را در بازی ارائه می‌دهند.

در جریان بازی به صورت نوبتی باید با توجه به استراتژی‌ که دارید تمام نیروهای حریف را از بین ببرید. هریک از نیروها توانایی خاصی دارند که به عنوان مثال، نیروهای نیزه‌دار عمدتا در ضدحمله قدرتمند هستند. از سوی دیگر سوارکاران باید قبل از حمله یک خانه حرکت کنند تا بتوانند حمله‌ای کاری‌تر را انجام دهند. اهمیت تفکر قبل از حمله یکی از ویژگی‌های بازی Majestia است که این بازی را جذاب می‌کند. بازی دارای حالت‌های مختلف تک‌نفره، حالت آرنا و حالت نبرد است که در هر کدام با هوش‌مصنوعی یا دشمنان واقعی وارد نبرد می‌شوید. از نظر طراحی نیز Majestia کیفیت بسیار بالایی دارد و برای اجرای آن احتمالا نیاز به گوشی‌های تازه عرضه شده خواهید داشت. آرنا‌ها تنوع زیادی دارند و گاهی روی تکه‌ای مذاب نبرد می‌کنید و گاهی نیز در زمینی سر سبز و زیبا به رقابت می‌پردازید. هر کدام از آرنا‌ها در نوع خود جذاب هستند و از بازی در آنها نهایت لذت را می‌برید. در کنار ویژگی‌های نبرد شاهد فروشگاه‌ها و قابلیت نبرد با دوستان و همچنین امکان ساخت کلن نیز هستیم.

بازی Majestia

شما همچنین باید ماموریت‌هایی را برای به دست آوردن سکه‌ بیشتر تمام کنید. از جمله‌ی این ماموریت‌ها می‌توان به خریداری روح هیروها، آموزش شخصیت Joan of Arc در بخش آموزشی یا خریداری آیتم‌های مختلف اشاره کرد که با تمام کردن بخشی از آنها ماموریت‌های جدیدی را دریافت خواهید کرد. جعبه‌های جادویی نیز بخش دیگری از بازی را تشکیل می‌دهند که با بازکردن آنها کارت‌های قدرتمندی مانند دیابلو را به دست می‌آورید. اگر به دنبال یک بازی آنلاین و هیجان‌انگیز با ویژگی‌ها و جزئیات پرشمار هستید بازی موبایل Majestia بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این بازی نیاز به اتصال اینترنت پایدار دارد. هرچند به شخصه با اینترنت موبایل نیز تواسنتم این بازی را بدون مشکل تجربه کنم.

دانلود بازی Majestia


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده