نویسنده: کیان کاظمی
// یکشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۹

نینتندو قصد دارد تا پایان سال ۱۸ میلیون نینتندو سوییچ تولید کند

گزارش‌های جدید از افزایش تولید کنسول سوییچ توسط کمپانی نینتندو خبر می‌دهند.

طبق گزارش جدید منتشر شده توسط روزنامه فایننشال تایمز، کمپانی نینتندو به تازگی تولید کنسول نینتندو سوییچ را افزایش داده و قصد دارد تا پایان سال مالی جاری کمپانی که در مارس ۲۰۱۸ (اسفند ۹۶) به اتمام می‌رسد، ۱۸ میلیون نینتندو سوییچ تولید کند.

در صورتی که گزارش منتشر شده موثق باشد، تصمیم گرفته‌شده جهت تولید بیشتر کنسول برای جلوگیری و جبران نارضایتی مشتریان هنگام کمبود محموله کنسول است که اتفاقا موجب اعتراض و ناراحتی بسیاری از مشتریان به خصوص در تعطیلات سال نوی میلادی شده بود.

با این حال، در حالی که قصد نینتندو تولید بیشتر سوییچ است، انجام این کار به این سادگی‌ها هم نخواهد بود و به گفته روزنامه مذکور، ممکن است نینتندو در جریان انجام این کار، با مشکل کمبود صفحه‌نمایش‌های LCD مواجه شود.

این گزارش پس از رونمایی کپکام از نسخه نینتندو سوییچ بازی Monster Hunter XX منتشر شده که کپکام قصد دارد این بازی نقش‌آفرینی را در تابستان برای ژاپن منتشر کند. این خبر به همراه عملکرد اخیر کنسول، موجب افزایش ارزش سهام نینتندو به بیشترین اندازه خود در ۹ سال اخیر شده و بسیاری از همین الان ادعا می‌کنند که نینتندو پس از غیبتش در دوره Wii U، به جریان رقابت بازگشته است. در ضمن انتشار این خبر، سهام کپکام را نیز به بیشترین اندازه خود در ۶ سال اخیر رسانده بود.

در دیگر اخبار مرتبط با کنسول نینتندو سوییچ، این کنسول هفته گذشته هم پرفروش‌ترین کنسول ژاپن بوده و به حفظ صدرنشینی خود از زمان عرضه تاکنون ادامه داده است.

از بازی‌های جدید نینتندو سوییچ می‌توان به دو بازی مستقل و موردانتظار به نام بازی Phantom Trigger و بازی Golf Story اشاره کرد و در ضمن بازی Mario Kart 8 Deluxe هم همچنان به فروش فوق العاده خود ادامه می‌دهد.

در صورتی که اخبار کنسول‌های بازی را دنبال کرده باشید، می‌دانید که فروش کنسول قبلی نینتندو یعنی کنسول Wii U از مرز ۱۴ میلیون دستگاه عبور کرده است. 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده