// یکشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۱

MSI در کامپیوتکس 2017 از کیبورد و ماوس گیمینگ جدیدش رونمایی کرد

MSI در کامپیوتکس 2017 از ماوس Clutch GM70 و یک کیبورد مکانیکی رونمایی کرد.

کمپانی MSI محصولات گیمینگ خود را با جدیت دنبال می‌کند. این کمپانی با دارا بودن طیف گسترده‌ای از سخت‌افزارهای پی‌سی، لوازم جانبی و محصولات دیگر، یکی از محبوب‌ترین برندها در زمینه‌ی تجهیزات گیمینگ است. از گذشته با تعدادی از ماوس‌ها و کیبوردها و حتی هدست‌های این کمپانی آشنایی داریم و قطعا از محصولات قدیمی MSI شگفت‌زده شده‌ایم؛ اما باید دید در آینده چه پیش خواهد آمد.

کیبورد مکانیکی

MSI Keyboard

نخست کیبورد مکانیکی جدید را بررسی می‌کنیم. صفحه‌کلید چندان پیچیده‌ای نیست؛ اما تمام گزینه‌های لازم را دارد. این کیبورد از طراحی کاملا مکانیکی بهره می‌برد و به کابلی بسیار سبک، بدنه بدون حاشیه و البته با نور پس‌زمینه‌ی کامل مجهز شده است. این کیبورد در قسمت پایین، طراحی دوست‌داشتنی‌ای دارد و لوگوی اژدهای MSI هم روی آن حک شده است. همچنین دو پایه نیز در زیر کیبورد دیده می‌شود که ظاهرا بسیار بادوام هستند.

ماوس گیمینگ Clutch GM70

MSI Clutch Mouse

ماوس GM70 یکی دیگر از محصولات جذاب MSI است. دو پنل کناری این ماوس، مغناطیسی هستند که امکان جداسازی آنها و سفارشی‌سازی ماوس را متناسب با سبک بازی شما فراهم می‌کند. این ماوس به یک سنسور اپتیکال فوق سریع با دقت ۱۸ هزار نقطه در اینچ (DPI) مجهز شده است. GM70 به طور کامل از فناوری نورپردازی RGB Mystic Light پشتیبانی می‌کند و می‌توانید آن را با دیگر محصولات MSI همگام‌سازی (Sync) کنید.

قیمت و تاریخ عرضه

هنوز قیمت ماوس و کیبورد مذکور و تاریخ مشخصی برای عرضه‌ی آن‌ها اعلام نشده است؛ اما انتظار می‌رود مدتی پس از نمایشگاه کامپیوتکس اطلاعات بیشتری در این‌باره منتشر شود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده