// یکشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۸

تصاویری هنری از نسخه های پیشین بازی Wipeout منتشر شد

سونی در آستانه انتشار نسخه ریمستر بازی‌های Wipeout در قالب Wipeout Omega Collection، تصاویر هنری پیشین آن را منتشر کرد.

بازی Wipeout Omega Collection مجموعه‌ای از نسخه ریمستر بازی‌های Wipeout HD ،Wipeout Fury و Wipeout 2028 است که هفته جاری منتشر می‌شود. امروز در جدیدترین اخبار بازی، سونی به همین مناسبت، تصاویر هنری قدیمی این مجموعه را منتشر کرد که پیش‌تر دیده نشده بودند.

سونی در وبلاگ پلی‌استیشن، تصاویری هنری و قدیمی از بازی Wipeout منتشر کرد که در کنار نقش‌های زیبا، تاریخچه توسعه این بازی را نیز بازگو می‌کند؛ به طور مثال یکی از تصاویر، تعدادی اتومبیل را با چرخ‌های بزرگ نشان می‌دهد. ظاهرا سازندگان می‌خواستند حالت دیگری را برای Wipeout در نظر بگیرند که بعدها تایید نشده و شاهد چنین حالتی در بازی نبودیم.

wipeout

با توجه به تصویر فوق، یکی از سازندگان نوشت:

برای زمان کوتاهی قرار بود بازی Wipeout 2048 یک حالت زامبی داشته باشد. این حالتی طنزآمیز بود که قرار بود یک حالت بی‌انتها، همانند حالت‌ زامبی بازی‌های دیگر، باشد که به دلیل کمبود وقت نتوانستیم آن را به اتمام برسانیم و تصمیم گرفتیم آن را حذف کنیم. تصویری که مشاهده می‌کنید ترکیبی از رندر و FX در برنامه فوتوشاپ است که با کاهش نور‌ خیابان می‌خواستیم اتمسفر تاریکی را به آن منتقل کنیم.

در انتهای مطلب می‌توانید تمامی این تصاویر هنری را مشاهده کنید. تعدادی تصویر دیگر هم در قالب دفترچه هنری دیجیتالی به همراه Wipeout Omega Collection منتشر خواهد شد. دفترچه هنری یکی از مزایای پیش‌خرید این بازی است که برای کاربران اروپایی در دسترس است. این مزایا برای کاربرانی که در مناطق دیگر زندگی می‌کنند در نظر گرفته نشده و از فروش آن به طور مجزا خبری منتشر نشده است.

باندل Omega Collection در تاریخ ۱۶ خردادماه (۶ ژوئن) در آمریکا و ۱۷ خردادماه (۷ ژوئن) در اروپا برای پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد و شامل مسیر‌های‌ مسابقه بازی‌های HD ،Fury و 2048 می‌شود. همچنین این بازی از ویژگی‌ اجرای گرافیک بالا روی پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 4 پرو بهره می‌برد و به ترتیب می‌توان آن را با رزولوشن‌های 1080p و 4K تجربه کرد. بازی از HDR پشتیبانی می‌کند و آن را می‌توان با نرخ فریم ۶۰ روی هر دو کنسول اجرا کرد.

wipeout


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده