// شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۲

بسته الحاقی جدید بازی The Elder Scrolls Legends منتشر شد

کمپانی بتسدا بسته الحاقی The Heroes of Skyrim بازی کارتی The Elder Scrolls Legends را در دسترس قرار داد.

کمپانی بتسدا در جریان کنفرانس خبری‌اش در رویداد E3 2017 بسته الحاقی جدید بازی The Elder Scrolls Legends را که در سبک کارتی یا به اصطلاح CCG طراحی شده است، معرفی کرد. حال امروز در جدیدترین اخبار بازی، بسته الحاقی یاد شده در دسترس کابران این بازی قرار گرفت.

محتوای جدید که با نام The Heroes of Skyrim معرفی شده است، بیش از ۱۵۰ کارت با حال و هوای بازی Skyrim را در خود جای داده است و به گفته سازندگان تمامی کارت‌ها «به افسانه‌های این بازی آغشته شده است».

بسته فوق کارت‌های جدیدی را ضمیمه خود کرده است که هر کدام از قابلیت‌های ویژه‌ای برخوردار است. کارت‌های جدید نظیر Dragon و Shout، از کارت‌های قدرتمند محسوب می‌شوند، در حالی که کارت‌های دیگر در قالب کارت کارکتر همچون Aela the Huntress و J’Zargo از قابلیت‌های منحصر‌به‌‌فردی بهره می‌برند.

سایت رسمی این بازی در مورد قابلیت‌های کارت‌های جدید توضیحاتی منتشر کرد.  در توضیحات کارت Dragon مشخص شد که کارت جدید عملکرد‌های مختلف دارد طوری که کاربران  با اعمال کردن آن به همراه کارت‌های Dragon دیگر، می‌توانند امتیازات ویژه‌ای را از آن خود کنند.

در مورد کارت‌های Shout نوشته شد که کاربران می‌توانند لول یا سطح این کارت‌ها را ارتقا دهند. کاربران می‌توانند با بازی کردن کارت‌های مذکور سطح آنها را افزایش دهند، به طوری که در تجربه اول لول این کارت به سطح اول می‌رسد و با پیش بردن آن، هر بار با بازی کردن یک لول به آن افزوده می‌شود. گفتنی است که کارت‌هایی در این بازی تعبیه شده است که می‌تواند سرعت افزایش سطح کارت‌های Shout را افزایش دهد.

کاربران می‌توانند بسته الحاقی  The Heroes of Skyrim را از فروشگاه داخل بازی خریداری کنند. ضمنا بازی The Elder Scrolls Legends  هم اکنون به طور رایگان برای کابران رایانه‌های شخصی، iPad و تبلت‌های اندروید در دسترس است. نسخه موبایل این بازی برای عرضه در تاریخ نامشخصی از تابستان سال جاری برنامه‌ریزی شده است. چندی پیش این بازی میزبان آپدیتی شد که حالت‌های جدیدی را همانند Spectator به این بازی اضافه کرد که به کاربران اجازه می‌دهد روند بازی دوستان خود را تماشا کنند، همچنین شاهد حالت Gauntlet بودیم که مسابقاتی را در دسترس کاربران قرار می‌دهد تا بتوانند برای جایگاه‌های بالا جدول امتیازات جهانی (Leaderboards) به رقابت بپردازند.

در ادامه می‌توانید از لینک تعبیه شده بازی The Elder Scrolls Legends را برای آیپد و تبلت‌های اندرویدی دانلود و تجربه کنید.

دانلود بازی The Elder Scrolls Legends

 

 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده