نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۹

انتشار CoD: Ghosts برای ایکس باکس وان از طریق Backward Compatibility

مایکروسافت اخیرا Call of Duty: Ghosts و پنج بازی دیگر را به مجموعه بازی‌های Backward Compatibility ایکس‌باکس وان اضافه کرده است.

کمپانی مایکروسافت پس از معرفی قابلیت Backward Compatibility برای کنسول ایکس‌باکس وان، بازی‌های ایکس‌باکس 360 زیادی را از طریق آن برای کنسول نسل هشتمی خود منتشر کرده است. حال در جدید‌ترین اخبار بازی شاهد اضافه شدن بازی Call of Duty: Ghosts و پنج اثر دیگر به جمع بازی‌های این ویژگی هستیم. Call of Duty: Ghosts از جمله بازی‌هایی بود که افراد زیادی خواستار اضافه شدن آن به جمع بازی‌های Backward Compatibility بودند. در صورتی که قبلا این بازی را خریداری کرده‌اید، قادر خواهید بود آن را در بین مجموعه بازی‌های ایکس‌باکس وان خود ببینید. در صورت داشتن دیسک بازی نیز کافی است آن را در دستگاه قرار دهید و پس از دانلود یک فایل، بازی را اجرا کنید. در غیر این‌صورت می‌توانید این بازی را با قیمت ۴۰ دلار و حجم ۷.۵ گیگابایت خریداری کنید.

Ghosts ششمین نسخه از سری کال آف دیوتی است که از این طریق برای ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود. البته Ghosts پیش از این رسما هم برای ایکس‌باکس وان منتشر شده بود و مایکروسافت امروز تنها امکان اجرای نسخه ایکس‌باکس 360 بازی را هم فراهم کرده است.

این بازی تنها اثری نیست که طی روز‌های اخیر به جمع بازی‌های Backward Compatibility اضافه شده است؛ بلکه مایکروسافت اخیرا پنج بازی دیگر را نیز به لطف این سرویس برای ایکس‌باکس وان منتشر کرده که اسامی آن‌ها به شرح زیر است:

  • Assassin's Creed: Brotherhood
  • Wolf of the Battlefield: Commando 3
  • Radiant Silvergun
  • Blazing Angels: Squadrons of WWII
  • Cyber Troopers Virtual-On OT


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده