نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۲

تریلر جدیدی از بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy منتشر شد

اکتیویژن تریلر جدیدی را از بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy به منظور مقایسه‌ی آن با نسخه‌ها‌ی اصلی بازی منتشر کرد.

مطابق آخرین اخبار بازی، استودیو ویکاریوس ویژنز با انتشار یک تریلر جدید به مقایسه‌ بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy با نسخه‌‌های اصلی آن پرداخته است.

تریلر جدید بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy مقایسه‌ی کوتاهی میان نسخه‌‌های اصلی بازی در پلی‌ استیشن 1 و نسخه‌ی ریمستر شده‌ی آن برای پلی‌استیشن 4 انجام می‌دهد. بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy سه بازی Crash Bandicoot ،Crash Bandicoot 2: Cortex Strikes Back و Crash Bandicoot: Warped را به صورت بازسازی شده برای کاربران پلی‌استیشن 4 به ارمغان می‌آورد.

با توجه به اعلام استودیو ویکاریوس ویژنز بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy را نمی‌توان تنها یک بازسازی از نسخه‌‌های اصلی آن دانست، بلکه این بازی فراتر از یک نسخه‌ی ریمستر است و سازندگان برای ساخت آن علاوه بر نوشتن دوباره کد‌های اصلی، طراحی و انیمیشن‌های جدیدی را به آن اضافه کرده تا محصول نهایی تجربه‌ی جذابی را در اختیار کاربران قرار دهد.

بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy امروز به صورت رسمی برای کنسول پلی‌ استیشن 4 منتشر می‌شود. تریلر جدید بازی را می‌توانید در ادامه مشاهده و دانلود کنید و نظرات خود را در خصوص آن با زومجی در میان بگذارید.

| |


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده