// جمعه, ۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۲

فیل اسپنسر از عرضه ایکس باکس وان ایکس در ژاپن می‌گوید

فیل اسپنسر در جدیدترین گفت‌وگوی خود، در مورد عرضه ایکس‌باکس وان ایکس در ژاپن سخن گفته است.

بر همگان مشخص است که کنسول ایکس‌باکس وان در ژاپن اصلا نتوانسته است به موفقیت مورد نظر برسد؛ به‌طوری که در هفته گذشته تنها ۸۰۰۶۲ دستگاه در این کشور فروش داشته است. از این‌رو خیلی‌ها نگران آینده این برند در ژاپن هستند. با تمام این تفاسیر، در جریان جدیدترین گفت‌وگوی مجله فامیتسو با فیل اسپنسر، مدیر بخش ایکس‌باکس مایکروسافت، وی اعلام کرده که ایکس باکس وان ایکس را در ژاپن عرضه خواهد کرد.

طبق اخبار کنسول‌های بازی، فیل اسپنسر به این نکته اشاره کرد که تاریخ دقیق عرضه ایکس‌باکس وان ایکس در مناطق مختلف، در آینده اعلام خواهد شد. با اینکه در خیلی از مناطق، این کنسول در همان تاریخ ۱۶ آبان (هفت نوامبر) عرضه می‌شود؛ ولی مایکروسافت سعی دارد تاریخ عرضه در کشورهای خاص را نزدیک به تاریخ عرضه جهانی تعیین کند.

وی در ادامه صحبت‌های خود به این نکته اشاره کرد که بازار فروش کنسول ژاپن برای ایکس‌باکس، بازار بزرگی به حساب نمی‌آید؛ ولی برای شخص فیل اسپنسر بازار مهمی است و از این‌رو کنسول ایکس‌باکس وان ایکس را در این کشور عرضه خواهد کرد. ظاهرا اسپنسر به این نتیجه رسیده است که ژاپن از جامعه گیمری پرشوری برخوردار است و وی قصد ناامید شدن ندارد.

جدای از تمامی صحبت‌ها، فیل اسپنسر توضیح داد که توسعه‌دهندگان ژاپنی در یک بازه رنسانس به‌سر می‌برند و ایکس‌باکس باید بیش از پیش از مخاطبان ژاپنی پشتیبانی کند. از این‌رو وی از آن‌ها خواست تا مدام بازخوردهای خود را بفرستند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده