نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

پتی جنکینز برای کارگردانی فیلم Wonder Woman 2 بازخواهد گشت

پتی جنکینز، کارگردان فیلم Wonder Woman تایید کرد که او کارگردانی دنباله این فیلم را هم بر عهده خواهد داشت.

سرانجام از جمعه هفته گذشته اکران جهانی فیلم زن شگفت انگیز (Wonder Woman) آغاز شد. این فیلم توانسته است نظر منتقدان را جلب و نقدهای بسیار مثبتی را دریافت کند. در واقع این اثر، اولین فیلم دنیای سینمایی دی سی است که توانسته نقدهای بسیار مثبتی را دریافت کند و طلسم فیلم‌های این دنیا را بشکند. حال، کمپانی برادران وارنر امیدوار است که فیلم Wonder Woman بتواند عملکرد بسیار درخشانی را نیز در گیشه داشته باشد. ماه گذشته، زک اسنایدر تایید کرد که فیلم زن شگفت‌ انگیز ۲ (Wonder Woman 2) ساخته خواهد شد. با این حال، چارلز روون، تهیه‌کننده این فیلم اعلام کرد که در حال حاضر فیلمنامه‌ای وجود ندارد و برادران وارنر مدت کوتاهی است که بررسی ایده‌های ساخت دنباله این فیلم را آغاز کرده است.

Wonder Woman

با وجود این، انتظار می‌رود که اتفاقات دنباله فیلم Wonder Woman در دنیای امروز جریان داشته باشد و احتمالا شاهد دورانی مثل دوران جنگ جهانی اول نخواهیم بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پتی جنکینز، کارگردان فیلم Wonder Woman تایید کرد که او برای کارگردانی دنباله این فیلم بازخواهد گشت. در مصاحبه با وب‌سایت هالیوود ریپورتر، او تایید کرد که در حال آماده شدن و برنامه‌ریزی برای ماجراجویی بعدی خود با گل گدوت است. جنکینز اضافه کرد که او و گدوت برای فیلم Wonder Woman 2 قرارداد دارند و اضافه کرد که برخلاف فیلم اول که اتفاقات آن در دوران جنگ جهانی اول رخ می‌داد، حوادث دنباله این فیلم در دنیای معاصر جریان خواهد داشت. جنکینز گفت:

من هرگز ساخت چیزی را که نخواهم قبول نمی‌کنم و فقط می‌خواهم نشان بدهم که می‌توانم یک فیلم بزرگ دیگر را هم بسازم. بودجه ساخت این فیلم ممکن است ۱۰ یا ۲۰۰ میلیون دلار باشد؛ اما این چیزها برای من اهمیتی ندارد و من فقط می‌خواهم که یک فیلم بزرگ دیگر را تولید و منتشر کنم و می‌توانم کارگردانی هر نوع فیلمی را که بخواهم بر عهده داشته باشم.

Wonder Woman

در گذشته، جنکینز بارها به‌صورت آشکار در مورد ساخت دنباله فیلم Wonder Woman صحبت کرده بود و به نظر می‌رسد که او شانس این را دارد که کارگردانی ماجراجویی جدید دایانا را نیز بر عهده داشته باشد. با وجود اینکه پیش از این گفته می‌شد ممکن است اتفاقات فیلم Wonder Woman 2 در یک دوره تاریخی دیگر جریان داشته باشد، اما در حال حاضر تایید شده است که حوادث این فیلم در دوران معاصر جریان دارد و در واقع پرنسس دایانا از اتفاقات فیلم اول تا فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) زندگی عادی را سپری کرده است.

همچنین زن شگفت‌انگیز در فیلم Justice League (لیگ عدالت) نیز حضور خواهد داشت که این فیلم قرار است در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۱۷ (۲۶ آبان ۱۳۹۶) اکران شود. انتظار می‌رود که حوادث Wonder Woman 2 پس از اتفاقات این فیلم جریان داشته باشد. گل گدوت، کریس پاین، رابین رایت، دیوید تیولیس، دنی هوستون، ایون برمنر، النا آنایا، لیزا لاون کانگلسلی، سعید تغماوی و لوسی دیویس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Wonder Woman حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده پتی جنکینز بوده و کار نوشتن فیلمنامه Wonder Woman بر عهده جف جانز و آلن هینبرگ بوده است.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده