// شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۹

شخصیت جدید بازی Arms با نام Twintelle معرفی شد

نینتندو با معرفی شخصیت جدید بازی مبارزه‌ای Arms اعلام کرد که کاربران می‌توانند او را در رویداد Global Testpunch تجربه کنند.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، نینتندو اعلام کرد که کاربران می‌توانند هم‌اکنون شخصیت جدید بازی Arms را در فاز آزمایشی این بازی مبارزه‌ای، یعنی Global Testpunch تجربه کنند. قهرمان جدید که Twintelle نام دارد در مبارزات خود از موهایش استفاده و به واسطه‌ی موهای خود به دشمنان حمله می‌کند. در پایین می‌توانید عکس این کاراکتر را مشاهده کنید.

arms

کاربران می‌توانند رویداد Global Testpunch بازی Arms را امروز و فردا در ساعات یاد شده در پایین تجربه کنند:

  • امشب ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران
  • فردا ۱۴ خردادماه ساعت ۸:۳۰ بامداد به وقت تهران
  • فردا ۱۴ خردادماه ساعت ۱۴:۳۰ به وقت تهران

نینتندو اخیرا یک برنامه Nintendo Direct برای بازی Arms پخش کرده است که در آن، سازندگان، شخصیت‌ها و حالات جدید این بازی را معرفی می‌کنند. سازندگان همچنین اعلام کرده‌اند که پس از انتشار بازی Arms به پشتیبانی از آن ادامه خواهند‌ داد؛ طوری که با آپدیت‌های مکرر و رایگان شخصیت‌ها، سلاح‌ها و نقشه‌های جدیدی را به این بازی اضافه خواهند کرد. ضمنا چندی پیش حجم این بازی مشخص شد و تنها با اشغال شدن ۲.۲ گیگابایت از کنسول، شما می‌توانید این بازی را تجربه کنید.

بازی Arms در تاریخ ۲۶ خردادماه (۱۶ ژوئن) به طور انحصاری برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. برای اطلاع از اخبار پیشین می‌توانید به صفحه آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده