// شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۸

آپدیت جدید ایکس باکس وان برای کاربران اینسایدر در دسترس قرار گرفت

کاربران Preview ایکس‌باکس وان هم‌اکنون می‌توانند بروزرسانی جدید این کنسول را، با محوریت سرویس Mixer و شخصی‌سازی کنترلر، دانلود کنند.

طبق جدیدترین اخبار کنسول‌های بازی، بروزرسانی جدید پیش‌نمایش ایکس‌باکس وان در دسترس قرار گرفت و در جریان این بروزرسانی قابلیت‌های جدیدی به این کنسول اضافه شده است. کسانی که عضو اینسایدر هستند، به این محتوا دسترسی خواهند داشت.

از این پس کاربرانی که در برنامه Mixer در حال پخش بازی خود هستند، می‌توانند به دوستان خود دعوتنامه بفرستند تا در کنار آن‌ها به برنامه میکسر متصل شوند و به استریم کردن بازی بپردازند. همچنین در ادامه گفته شده است که این ویژگی تنها در اختیار کاربران آلفا اینسایدر قرار گرفته است و کاربران بتا به آن دسترسی ندارند. البته این نکته فراموش نشود که برای استفاده از این قابلیت باید عضو اشتراک طلایی ایکس‌باکس باشید.

ویژگی دیگری که در جریان این آپدیت به کنسول ایکس‌باکس وان اضافه شده است، شخصی‌سازی بیشتر کنترلر شما است. شما می‌توانید کنترلرهای خود را به حساب‌های کاربری مختلفی که در اختیار دارید لینک کنید. از این‌رو پس از روشن کردن کنسول ایکس‌باکس وان، کنترلر مورد نظر روشن خواهد شد. این ویژگی مناسب اشخاصی است که از چند پروفایل مختلف استفاده می‌کنند و هر شخص کنترلر مخصوص خود را دارد.

در آخر اعلام شده است که بروزرسانی جدید کاربران نسخه پیش‌نمایش، یک سری از باگ‌های موجود در کنسول را برطرف کرده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده