نویسنده: کیان کاظمی
// شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۲

تاریخ انتشار نسخه فیزیکی بازی theHunter: Call of the Wild مشخص شد

کمپانی THQ Nordic اعلام کرد برای عرضه بازی theHunter: Call of the Wild به صورت فیزیکی، به سازندگان آن کمک خواهد کرد.

کمپانی THQ Nordic در جدیدترین اخبار بازی گفته است به استودیو Expansive Worlds و استودیو Avalanche برای عرضه نسخه فیزیکی بازی theHunter: Call of the Wild برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در پاییز آتی و در مناطق آمریکا شمالی، آمریکا جنوبی، استرالیا و نیوزیلند کمک می‌کند.

نسخه فیزیکی بازی همچنین قرار است در چند منطقه ناشناخته دیگر هم عرضه شود، اما مناطق فوق ذکر تنها مناطقی هستند که بازی توسط کمپانی THQ Nordic عرضه خواهد شد. بازی theHunter: Call of the Wild در ماه فبریه (بهمن/اسفند) برای رایانه‌های شخصی عرضه شد و نسخه کنسولی بازی هم به تازگی تایید شده است. در این بازی شبیه ساز شکار شما وارد محیطی به مساحت ۵۰ مایل مربع خواهید شد تا به دنبال شکار حیوانات مختلف بپردازید.

بازیکنان می‌توانند حیواناتی از جمله گوزن، گاومیش‌های کوهان دار، خرس‌های سیاه و چندین گونه دیگر را شکار کنند. امکان تجربه بازی به صورت تکنفره هم وجود دارد، اما بازی theHunter: Call of the Wild به حالت‌های همکاری چندنفره هم مجهز است که تا هشت بازیکن را پشتیبانی می‌کند.

پیم هولف، مدیر عامل استودیو Avalanche، بیانیه زیر را به مناسبت همکاری با کمپانی THQ Nordic منتشر کرد:

از همکاری با کمپانی THQ Nordic هیجان زده هستیم. بازی theHunter: Call of the Wild همچنان به عنوان یک بازی بسیار موفق برای ما عمل کرده و به لطف این قرارداد توزیع، می‌توانیم به شکارچیان مجازی بیشتری در بازارهای کلیدی دسترسی پیدا کنیم. همچنان‌که تجارت بین سازنده و ناشر را گسترش می‌دهیم، کمپانی THQ Nordic همکار ارزشمندی برای ما خواهد بود.

کلمنز کروزر، مدیر ارشد کمپانی THQ Nordic هم در مورد عرضه فیزیکی بازی theHunter: Call of the Wild گفته است:

خوشبتخانه، نیازی به آوردن اسلحه شکاری و تله برای مذاکره با استودیو Avalanche و استودیو Expansive Worlds نداشتیم. با عرضه بازی شبیه ساز شکار فوق العاده‌ای مانند theHunter: Call of the Wild، از اینکه هیجان شکار را به اتاق‌های نشیمن در سرتاسر بازارهای مهم می‌آوریم، هیجان زده هستیم.

در پایان می‌توانید جدیدترین تریلر گیم‌پلی بازی theHunter: Call of the Wild را تماشا کنید. بازی در حال حاضر برای رایانه‌های شخصی در دسترس بوده و پاییز آتی برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

برای دانلود تریلر به آپارات مراجعه کنید


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده