نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۹

احتمال عرضه Crash Bandicoot N.Sane Trilogy برای کنسول ایکس باکس وان

بر اساس فهرست بازی‌های یک خرده‌فروش مجارستانی،‌ زمستان امسال بازی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy برای ایکس‌باکس وان نیز عرضه خواهد شد.

یکی از بازی‌هایی که بسیاری از طرفداران قدیمی پلی‌استیشن بی‌صبرانه منتظر عرضه‌اش هستند، ریمستر سه‌گانه Crash با نام Crash Bandicoot N.Sane Trilogy است که قرار است فردا برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه شود. این بازی شامل ریمستر بازی‌های Crash Bandicoot، Crash Bandicoot 2: Cortex Strikes Back و Crash Bandicoot: Warped است و حال به نظر می‌رسد این بازی زمستان امسال برای کنسول ایکس‌باکس وان نیز عرضه خواهد شد. در جدیدترین اخبار بازی، یک خرده‌فروش لهستانی با نام سوپر گیمر، نسخه ایکس‌باکس وان بازی را در فهرست بازی‌های خود قرار داده است.

این خبر را وب‌سایت ایکس‌باکس اچیومنتز اعلام کرد و با استناد به وب‌سایت سوپر گیمر، قرار است که در تاریخ ۸ دسامبر (۱۷ آذر) عرضه شود. اگر این خبر صحت داشته باشد، اولین باری خواهد بود که ما شخصیت دوست‌داشتنی کرش را روی ایکس‌باکس وان می‌بینیم.

مجموعه کرش بندیکوت کار خود را به عنوان یک بازی انحصاری سونی آغاز کرد و ۴ بازی اول آن که توسط ناتی‌داگ، سازنده مجموعه آنچارتد، ساخته شده بود برای کنسول‌های سونی عرضه شد. پس از آن، این مجموعه به دست سازنده‌های دیگر افتاد. سال ۲۰۱۱ و با بازی Traveller's Tales' Crash Bandicoot: The Wrath of Cortex، پای این مجموعه به دیگر کنسول‌ها باز شد و بازی علاوه بر پلی‌استیشن 2 برای ایکس‌باکس و گیم‌کیوب نیز عرضه شد.

آخرین بازی این سری Crash: Mind over Mutant نام داشت که در سال ۲۰۰۸ و توسط استودیو رادیکال اینترتینمنت برای کنسول‌های پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس 360، نینتندو Wii، نینتندو DS و PSP عرضه شد.


منبع ٍEuro Gamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده