نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

فیلم Spider-Man: Homecoming 2 فاز چهارم دنیای سینمایی مارول را آغاز می کند

کوین فایگی تایید کرد که فاز چهارم دنیای سینمایی مارول با فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه ۲ (Spider-Man: Homecoming 2) آغاز خواهد شد.

در حال حاضر مشخص است و می‌دانیم که فاز سوم دنیای سینمایی مارول با تولید و اکران فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) در سال ۲۰۱۹ به پایان خواهد رسید. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کوین فایگی، رئیس مارول استودیو تایید کرده است که دنباله فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) فاز چهارم دنیای سینمایی مارول را آغاز می‌کند. در مصاحبه با وب‌سایت اسلش‌فیلم، فایگی توضیح داد که اتفاقات فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) و Avengers 4 در نهایت به دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming منتهی خواهد شد. او گفت:

شما اکنون می‌توانید تصور کنید که اتفاقات متعددی در قسمت سوم و چهارم فیلم Avengers رخ خواهد داد و این اتفاقات خیلی‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد. ما احساس کردیم هیچ شخصیتی بهتر از پیتر پارکر وجود ندارد که بتواند فاز بعدی دنیای سینمایی مارول را آغاز کند و بتواند تاثیر اتفاقات دو فیلم قبلی را به خوبی و به شکلی واقع گرایانه‌تر نمایش بدهد. بنابراین دو ماه پس از انتشار فیلم بدون عنوان Avengers، فیلم بعدی مرد عنکبوتی منتشر خواهد شد و اتفاقات بیشتری را در آن مشاهده خواهیم کرد.

Spider-Man: Homecoming

در حال حاضر فیلم Avengers 4 در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود و پس از آن فیلم Spider-Man: Homecoming 2 در تاریخ ۵ جولای ۲۰۱۹ (۱۴ تیر ۱۳۹۸) اکران خواهد شد. فایگی همچنین اشاره کرد که هنوز کار نوشتن فیلمنامه دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming آغاز نشده است، اما اساسا داستان این فیلم وجود دارد و پیش از این نوشته شده است. او گفت:

دقیقا مثل کاری که در فیلم Homecoming کردیم اول ما باید  تمام بخش‌ها و چارچوب‌های فیلم را بشناسیم و سپس با جادوی نویسندگان و کارگردان به تمام این ایده‌ها زندگی ببخشیم. بنابراین ما در همان موقعیت قرار داریم و ما در واقع کار نوشتن فیلمنامه فیلم بعدی مرد عنکبوتی را که تا طی هفته‌های آینده که فیلم اول سرانجام منتشر خواهد شد، آغاز می‌کنیم. اما ما به هرحال جزئیات و جدول زمانی را کاملا می‌دانیم و به آن عمل خواهیم کرد.

Captain America Civil War

علاوه بر این، در مصاحبه با وب‌سایت Joblo، فایگی گفته بود که کار برخی از شخصیت‌های دنیای سینمایی مارول در فیلم Avengers: Infinity War به پایان خواهد رسید و همه قهرمانان از حوادث دو قسمت آینده فیلم Avengers جان سالم به در نخواهند برد. او پیش این نیز در ماه اردیبهشت در یک مصاحبه گفت که دنیای سینمایی مارول پس از فاز سوم وارد فازی کاملا جدید و متفاوت خواهد شد. همچنین اخیرا تصاویر جدیدی از محل فیلمبرداری و تولید فیلم Avengers: Infinity War منتشر شده است که در آن شاهد حضور چهار شخصیت آیرون من، دکتر استرنج، بروس بنر و ونگ هستیم. 

فیلم Spider-Man: Homecoming قرار است در تاریخ ۷ جولای امسال (۱۶ تیر) به روی پرده‌های سینما برود. تام هالند، مایکل کیتون، زندیا، دونالد گلاور، جیکوب باتالون، لورا هریر، تونی ریولوری، تاین دالی، بوکیم وودبین، مریسا تومه و رابرت داونی جونیور از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده